Rafał Kołodziej
Założyciel i CEO w firmie Greenhat Innovation; współautor programu i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.
Kategorie
                            
                        
                    Komunikacja kontekstowa: właściwy przekaz do właściwego klienta we właściwym miejscu i czasie
                            
                            PREMIUM
                        
                    
                    
                                            
                    
                    Polskie mass media gwałtownie tracą swoją zdolność dotarcia do odbiorcy. Dla firm jest to zła wiadomość. To do kieszeni mass mediów trafia bowiem większa część budżetu, który polskie przedsiębiorstwa przeznaczają na komunikację z klientem. Autorzy artykułu twierdzą, że firmy nie powinny tolerować takiego stanu rzeczy – wszak pogarszająca się efektywność mass mediów ostatecznie będzie musiała przełożyć się na gorsze dotarcie do klienta, a w konsekwencji niższą sprzedaż. Aby przedrzeć się przez natłok informacji, muszą dotrzeć do klienta w inny, bardziej wyrafinowany sposób.
