Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.
Zrozumiały język to warunek skutecznej komunikacji. Ta zaś ułatwia życie klientom i pracownikom. Przyspiesza załatwienie spraw i ogranicza pole do nadinterpretacji. Oto jak uprościliśmy firmową komunikację.
Rosnąca polaryzacja, niepokoje społeczne oraz konieczność wyciągnięcia wniosków z koronakryzysu skłaniają do przemyślenia i redefinicji zaangażowania firm w aktualne sprawy społeczne.
Pandemia nie rozpieszczała ani polityków, ani przedsiębiorców. Trudno się więc dziwić, że realizacja Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG) wielu europejskim krajom idzie jak po grudzie. Czasu jest coraz mniej, a Polska ma do nadrobienia ogromne zaległości.
Współczesny patriotyzm ekonomiczny to zagadnienie wielowymiarowe, dlatego chętnie do niego wracamy. Podczas kongresu ICAN Management Review poświęciliśmy temu zjawisku cały blok tematyczny. Jak praktycy biznesu ocenili polskie innowacje i technologie?