Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejZakupy w sieci na rynku B2B
Adaptacja rozwiązań znanych z rynku B2C, które wspierają handel elektroniczny, otwiera graczom B2B nowe kanały dotarcia do zewnętrznych partnerów i kontaktu z nimi.
Dopasuj cenę do wartości produktu
Zanim wprowadzisz na rynek nowy produkt, zastanów się, czy na nim zarobisz.
Zmieniająca się rola dyrektora sprzedaży
Upowszechnianie się nowych technologii i wzrost konkurencji na rynkach mają ogromny wpływ na rolę i zakres zadań dyrektora ds. sprzedaży.
Prezent czy łapówka, czyli co wolno nam zrobić dla pozyskania klienta
Jak daleko można się posunąć, aby zdobyć klienta? To częste pytanie, jakie zadają sobie handlowcy z firm działających na coraz trudniejszych i bardziej konkurencyjnych rynkach.
Kod kulturowy – ukryty klucz do sukcesu
Zachowania ludzi są zakodowane kulturowo. Kto złamie szyfr, dotrze do serc pracowników, liderów, klientów. O tym, jak rozszyfrować kody kulturowe w biznesie, opowiada Clotaire Rapaille, badacz kultur i ekspert rynku, doradca firm z listy Forbes 100. Rozmawia Joanna Koprowska.
Monika Wittchen: klient jest szefem nas wszystkich
To właśnie on może zwolnić wszystkich pracowników z zarządami włącznie.
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami
Kompetencje sprzedażowe powinien mieć każdy pracownik firmy. Budzi to jednak opór. Dlaczego?
Dopasuj strategię CRM do nowych oczekiwań swoich klientów
Zmiany zachodzące na rynku wymagają przedefiniowania strategii marketingowej i lepszego wykorzystania narzędzi do budowania relacji z klientami.
Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Potraktuj klienta jak partnera, a stworzycie nową wartość
Działy sprzedaży coraz częściej pełnią rolę doradczą i włączają klienta w proces tworzenia oferty. Wymaga to od sprzedawców nowych kompetencji, a firmy szukają nowych modeli sprzedaży doradczej, aby jeszcze efektywniej działać na zmieniającym się rynku.
Klient cyfrowy w sieci doświadczeń
Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu doświadczeń klientów. W minionym roku odsetek przedsiębiorstw, którym konsumenci przyznali wysokie pozytywne oceny, powiększył się prawie o 10%.
Demografia, głupcze! – nowy numer "ICAN Management Review"
W trzynastym wydaniu magazynu „ICAN Management Review" analizujemy, w jaki sposób obecna sytuacja demograficzna przenosi się na polski biznes: zarządzanie pracownikami, wymagane kompetencje przywódcze, nowoczesne formy marketingu i sprzedaży.
Pozycjonowanie: co się zmieniło?
Pozycjonowanie jest jedną z najważniejszych koncepcji, które wpłynęły na praktykę marketingu na świecie. Świat nie stoi jednak w miejscu.
Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?
Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace'ów przekroczył 50%.
Wzrost dzięki sprzedaży wielokanałowej
O tym, jak połączyć sprzedaż w tradycyjnych i internetowych kanałach, opowiada Marek Andryszak, prezes polskiego oddziału TUI.
Cyfrowe technologie w wynajmie krótkoterminowym
Wynajem krótkoterminowy auta zdobywa wielu sympatyków. Odkąd pojawiła się w Polsce usługa współużytkowania aut, firmy rozważają możliwość skorzystania z podobnej technologii. Express Car Rental w tym roku będzie ją testował.
Nowa rola CMO – Chief Experience Officer?
Rola CMO ewoluje w kierunku Chief Experience Officer. Musimy zarządzać doświadczeniem klienta od początku do końca, w ramach całej organizacji
Czy Wola stanie się centrum biznesowym stolicy?
City Centre West to najdynamiczniej rozwijająca się strefa biurowa w stolicy.
Jak wygrywać, łamiąc reguły, nawyki i stereotypy
Trzy główne firmy branży piwowarskiej stoją przed poważnym wyzwaniami. Grupa Żywiec postanowiła poradzić sobie z nimi nową strategią marketingową, obalającą branżowe niektóre.
Szukasz dobrego szkolenia sprzedażowego? ICAN Institute proponuje dwie ścieżki rozwoju
Nieważne, czy reprezentujesz dużą organizację, czy przedsiębiorstwo działające na mniejszą skalę. Jeśli poważnie myślisz o zwiększaniu sprzedaży, nie może cię tam zabraknąć.