
Marta Lenkiewicz
Redaktorka ICAN Institute.
Zarządzasz działem sprzedaży? Najprawdopodobniej twój zespół pracuje o wiele za dużo
Coraz częściej liczba wykonanych telefonów, wysłanych maili czy odbytych spotkań nie przekłada się na efekty w postaci domkniętych transakcji.
Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
5 wskazówek, dzięki którym przekonasz klienta do swojej oferty
W jaki sposób wzbudzisz zainteresowanie klienta? Jak przekonasz go do swojej oferty?
Byron Sharp przekonuje: czas na rewolucję w marketingu
Jeśli chcemy, by inwestycje w działania marketingowe przynosiły efekty finansowe, musimy korzystać z wiedzy popartej faktami.
„Harvard Business Review Polska” w nowej odsłonie
Każdy, nawet najlepszy projekt, wymaga co jakiś czas odświeżenia. HBRP po 7 latach doczekał się tak znaczącej rewitalizacji.
Rozmowa sprzedażowa: 3 zasady w drodze do sukcesu
Dobry produkt i relacje z klientem nie wystarczą dziś, by zdobywać zamówienia.
Czy Wola stanie się centrum biznesowym stolicy?
City Centre West to najdynamiczniej rozwijająca się strefa biurowa w stolicy.
Dostałeś nieudany prezent? Raczej go nie zwrócisz
Większość klientów nie korzysta z możliwość zwrócenia nietrafionych podarunków.
Święta 2016. Coraz częściej kupujemy prezenty przez internet
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku w okresie przedświątecznym Polacy pobiją kolejny rekord.
Jak być zwinnym sprzedawcą? Obejrzyj webinarium!
Gdy nikt nie ma czasu sprzedawać, cykl sprzedażowy powinien przebiegać szybciej niż dotychczas.
RAPORT: Customer Journey Online
Celem raportu IAB Polska "Customer Journey Online. Perspektywy branżowe" jest przybliżenie perspektywy internautów na sieć będącą punktem styku z markami w procesie zakupowym produktów i usług.