Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej 

· · 2 min
Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej 

Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt Diagnostyczny Comarch praktycznie nie ma już ograniczeń. Są za to szanse na pozyskanie nowych klientów czy pracowników oraz zadbanie o zdrowie i komfort obecnych. Poznaj możliwości zdalnej opieki medycznej i przekonaj się, jak może pomóc w rozwoju twojego biznesu – nawet jeśli nie jesteś związany bezpośrednio z systemem ochrony zdrowia.

Telemedycyna – odpowiedź na współczesne wyzwania opieki zdrowotnej

Wydłużający się czas oczekiwania na konsultację specjalisty, przepełnione placówki, braki personalne, wzrost kosztów leczenia czy niska jakość ogólnodostępnych usług medycznych – to tylko niektóre bolączki współczesnej opieki zdrowotnej. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w tym zakresie, w szybkim tempie rozwinęła się telemedycyna – forma zdalnego świadczenia usług medycznych. Eliminuje ona konieczność bezpośredniego kontaktu z lekarzem, jednocześnie oferując szybki i łatwy dostęp do wysokiej jakości usług w sferze zdrowia. W ten trend wpisuje się Punkt Diagnostyczny Comarch, który umożliwia samodzielne wykonanie badań podstawowych parametrów życiowych (np. EKG, saturacja krwi, temperatura, masa i skład ciała, ciśnienie tętnicze) w dowolnym miejscu i czasie. Dodatkowo pozwala też na konsultację wyników ze specjalistą przez dedykowaną platformę.

Co wchodzi w skład Punktu Diagnostycznego?

Po pierwsze w skład Punktu Diagnostycznego Comarch wchodzą urządzenia pomiarowe, czyli w podstawowym trybie: pulsoksymetr, waga lub analizator składu ciała, ciśnieniomierz, rejestrator event EKG i termometr, a w rozszerzonym (z asystą pielęgniarki) także glukometr, stetoskop, otoskop oraz EKG z 12 odprowadzeniami. Rozwiązanie dostępne jest w formie stacjonarnej lub mobilnej – ta druga opcja pozwala na łatwy transport dzięki umieszczeniu urządzeń w dedykowanej walizce. Ważnym elementem w funkcjonowaniu Punktu Diagnostycznego jest platforma Comarch e‑Care – nowoczesne rozwiązanie chmurowe umożliwiające bezpieczne przesyłanie i analizę danych zebranych podczas badania, a także odbywanie zdalnych konsultacji ze specjalistą.

Punkt Diagnostyczny Comarch – dla jakich branż?

Rozwiązanie Comarch może być zastosowane w wielu lokalizacjach, przez które każdego dnia przewija się duża liczba osób – w galeriach handlowych, urzędach, biurowcach, hotelach, sanatoriach i domach opieki, w węzłach komunikacyjnych czy nawet na statkach wycieczkowych. Istnieją jednak branże, które mogą szczególnie skorzystać na implementacji Punktu Diagnostycznego Comarch, a należą do nich m.in.:

  • ubezpieczenia – dzięki możliwości szybkiego zbadania klienta na miejscu, bez angażowania placówek medycznych;

  • transport – dzięki szansie podniesienia bezpieczeństwa i komfortu podróżujących, którzy znajdują się pod stałą opieką;

  • sklepy wielkopowierzchniowe – dzięki potencjałowi uzyskania większej liczby klientów, wśród których popularny jest trend dbania o zdrowie;

  • korporacje – dzięki możliwości uatrakcyjnienia pakietu świadczeń socjalnych dla pracowników;

  • duże firmy produkcyjne – dzięki szansie na obniżenie ryzyka przestoju w produkcji, powodowanego problemami zdrowotnymi pracowników.

Najważniejsze zalety Punktu Diagnostycznego Comarch

Z rozwiązania może skorzystać każdy, kto ukończył 18. rok życia i chciałby wykonać podstawowe badania w ramach profilaktyki stanu zdrowia. Dlatego Punkt Diagnostyczny sprawdzi się w przypadku wszystkich pracowników firm z sektorów prywatnego i publicznego, jak i większości klientów rozmaitych branż. Szerokie zastosowanie rozwiązania umożliwia maksymalne wykorzystanie jego funkcji w celu rozszerzenia i uatrakcyjnienia własnej oferty dla pacjentów, pracowników lub klientów. W efekcie Punkt Diagnostyczny może stać się mocnym atutem na tle rynkowej konkurencji. Najważniejsze zalety implementacji to:

  1. większa skuteczność profilaktyki, diagnostyki i leczenia;

  2. oszczędność czasu przeznaczonego na konsultacje lekarskie;

  3. niższe koszty opieki medycznej;

  4. większy komfort pacjentów, pracowników lub klientów;

  5. korzyści wizerunkowe.

Wdrożenie takich rozwiązań technologii teleinformatycznych, jak Punkt Diagnostyczny Comarch, to wielowymiarowe korzyści także dla przedsiębiorstw i instytucji, które na co dzień nie prowadzą działalności związanej z opieką zdrowotną. Promocja zdrowia poprzez ułatwienie dostępu do regularnych badań jest w jednakowym interesie kadry zarządzającej firmą przemysłową i właścicieli hotelu czy domu seniora. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym oraz innych rozwiązaniach Comarch w zakresie zdalnej opieki medycznej, zajrzyj tutaj.