Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Komentarz praktyka: Łączymy świat tradycyjny ze światem online

Premium

Magazyn IMR (Nr 16, sierpień - wrzesień 2022) · · 2 min
Komentarz praktyka: Łączymy świat tradycyjny ze światem online

Konkurencja między kanałami sprzedaży oraz podkradanie sobie klientów nic dobrego nie przyniosą. Potrzebna jest ustrukturyzowana współpraca między zespołami, aby firma mogła realizować zakładane cele.

Opisana w studium przypadku firma mierzy się z dylematem, w jakim kierunku powinna się zmienić, aby sprzedaż i marża nie malały.

Jeżeli organizacja ma przetrwać, a w dodatku dalej się rozwijać, musi realizować cele sprzedażowe. Są one nadrzędne. Żeby je osiągać,  handlowcy powinni dostosowywać swoje działania do aktualnych nawyków klientów, które w naturalny sposób ciągle się przeobrażają pod wpływem zachodzących w otoczeniu zmian. Ostatnio przyczyniły się do tego pandemia, wojna w Ukrainie, inflacja, ale też styl i tempo życia.

Zostało 80% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Magdalena Waśko

Dyrektor sprzedaży w Krosno Glass

Wybrane dla Ciebie

MyICAN Twoja ścieżka rozwoju
Załaduj więcej wyników

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy