Zarządzanie informacją
Tik Tok: Przestrzeń komunikacyjna dla firm
W grudniu 2021 roku Tik Tok wyprzedził wyszukiwarkę Google pod względem liczby użytkowników. Żadnej innej platformie przez ostatnie kilka lat nie udało się tego osiągnąć. To wydarzenie otwiera nowy rozdział w historii mediów społecznościowych. Ale co oznacza ono dla biznesu?
Postawcie na wartości! Pierwsze spotkanie Rady Programowej ICAN Management Review
Rada Programowa ICAN Management Review to ciało złożone z najwybitniejszych, doświadczonych praktyków polskiego biznesu, reprezentujących czołowe firmy i instytucje działające na terenie naszego kraju. Jej celem jest inspirowanie, doradzanie i wyznaczanie merytorycznych ram inicjatywom realizowanym przez redakcję ICAN Management Review oraz ICAN Institute.
Rola informacji w odzyskiwaniu należności
Biura informacji gospodarczej gromadzą, przechowują i udostępniają informacje o uregulowanych w terminie zobowiązaniach i tych, które nie zostały zapłacone.
Prawda czy fałsz
Od wieków ludzie kłamią i rozsiewają plotki, jednak dopiero w XXI stuleciu, za sprawą mediów elektronicznych i platform społecznościowych, siła oddziaływania fałszywych wiadomości nabrała masowego charakteru.
Internauci w walce z fałszywymi informacjami
Skutecznym sposobem na walkę ze zjawiskiem fake news jest zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych.
Inwestorzy muszą nauczyć się weryfikować podstawowe fakty
Rozprzestrzenianie się fałszywych informacji ma coraz większy wpływ na polskie organizacje, głównie za sprawą światowego trendu związanego z wykorzystaniem mediów społecznościowych w biznesie.
Ściśle jawne, czyli bezpieczeństwo informacji w gospodarce wiedzy
Stwierdzenie, że w czasach gospodarki opartej na wiedzy przepływ informacji powinien podlegać bezwzględnej ochronie i kontroli, wydaje się być czymś oczywistym.