Umiejętność skutecznego, perswazyjnego pisania ma ogromne znaczenie zwłaszcza w biznesie. To nie tylko pisanie ofert, zaproszeń, sprawozdań, ale przede wszystkim codzienna komunikacja e-mailowa, z którą ma do czynienia każdy z nas. Jak dobrze pisać? O czym warto pamiętać? Co warto wiedzieć, by nasze wiadomości były zrozumiałe, efektywne i bezbłędne?
Pokaż więcejW tekstach tworzonych na potrzeby biznesu nie chodzi o to, by błyszczeć intelektem, używać skomplikowanych pojęć i skrótów znanych nielicznym. Jednak aby w sposób zrozumiały przekazać odbiorcom informację, trzeba się trochę postarać. Poznaj cztery banalnie proste sposoby, które w tym pomogą.
W XXI wieku mowa bywa nadal źródłem nieporozumień. Coraz częściej są nim też nieprzemyślane i chaotyczne e-maile, które utrudniają komunikację biznesową. Jak pisać je lepiej?