NOWE REALIA BIZNESOWE WYMAGAJĄ STWORZENIA NOWEJ STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ
Świat biznesu zmienia się coraz bardziej dynamicznie? Dowiedz się, jak dostosować do niego swoją strategię sprzedaży i sprostać wyzwaniom współczesności.
Nowe realia wymagają nowej strategii
IT Sales Strategy Program dostarcza liderom najnowszych, sprawdzonych narzędzi zarządzania strategicznego sprzedażą w warunkach inflacji, rynkowych turbulencji i cyfrowej transformacji.
Formuła programu, m.in. wykorzystanie metodyki algorytmia®, umożliwia szybkie wdrożenie nowych rozwiązań, które pozwalają na skalowalny rozwój sprzedaży przy jednoczesnym spadku jej kosztów.
Co wyróżnia ITS Sales Strategy Program™
To jedyny na polskim rynku program pozwalający zaplanować i wdrożyć strategię sprzedaży przekładającą się na zauważalny wzrost zysków. Co odróżnia nas od innych?
Najbardziej kompleksowy program strategicznego zarządzania sprzedażą w Polsce. Obejmuje wszystkie główne obszary tworzenia i wdrażania wygrywającej strategii sprzedażowej
Jedyny w Polsce program zarządzania sprzedażą stworzony we współpracy ze światowymi autorytetami i polskimi liderami sprzedaży. Zawiera studia przypadków oraz sposoby implementacji rozwiązań.
Nowa formuła łącząca edukację z wdrożeniem nowych koncepcji w firmie oparta na współpracy ICAN Institute z algorytmią®, wiodącą firmą wdrażającą zmiany w sprzedaży.
8. edycja programu dostosowana do obecnych wyzwań: zmiany i niepewności po COVID-19, wojny w Ukrainie, inflacja, cyfrowa transformacja sprzedaży.
Między zajęciami: digital learning, konsultacje i e-konsultacje, wymiana doświadczeń i pogłębianie wiedzy.
ICAN PERSONAL LEARNING CLOUD™: unikalny portal wiedzy dostępny 24/7 z dodatkowymi materiałami
Gwarancja jakości: jeśli po dwóch sesjach tematycznych (4 dni szkoleniowe) uznasz, że program nie zaspokaja Twoich potrzeb – oferujemy całkowity zwrot kosztów.
Dla kogo jest przeznaczony program
Dla dyrektorów sprzedaży, którym zależy na efektywnym wykorzystaniu zasobów sprzedażowych
Dla menedżerów szukających narzędzi do usprawnienia procesów sprzedaży bez dodatkowych kosztów
Dla prezesów i właścicieli firm, którzy osobiście formułują strategię sprzedaży
Dla absolwentów Sales Leadership Program™
Jako jedyni wykorzystujemy metodykę algorytmii® sprzedaży
Specjalnie dla nas firma algorytmia® przygotowała model wdrożeniowy bazujący na pracy uczestników w trakcie programu. Wykorzystanie metodyki algorytmii® gwarantuje, że omawiane rozwiązania będą z sukcesem wprowadzane w firmach uczestników. Będziemy pracować z Tobą według planu:
Dwudniowa sesja stacjonarna. Poznanie najważniejszych koncepcji, metod i narzędzi. Praca w grupie.
Spotkanie online dotyczące praktycznego zastosowania narzędzi poznanych na zajęciach.
Zadanie do wykonania i przetestowania rozwiązania w firmie.
Spotkanie online podsumowujące uzyskane wyniki. Konsultacja z ekspertem algorytmii® oraz dyskusja w grupie.
Dołącz do ITS Sales Strategy Program™ i zdobądź narzędzia do zwiększania sprzedaży w każdych warunkach!
7 sesji zajęciowych, które pomogą Ci opracować
zwycięską strategię sprzedaży
Sprawdź, jakie zagadnienia poruszmy na sesjach. Każda sesja to 2 dni szkoleniowe pełne praktycznej wiedzy.
Sesja 1
Wygrywająca strategia sprzedażowa: jak ją tworzyć, wdrażać i aktualizować?
Dowiesz się, na czym polega rola szefa sprzedaży jako stratega i jak powinien wyglądać proces tworzenia strategii sprzedażowej. Poznasz kluczowe dylematy i sposoby ich rozwiązywania – od segmentacji klientów i tworzenie oferty po wyznaczenie celów handlowcom.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Czym nasz zespół powinien wygrywać: kompetencje, aktywa i przewagi
- Optymalna struktura sprzedaży wielokanałowej: jak ją zaprojektować w swojej organizacji?
- Dylemat operacjonalizacji: jak przekładać strategię na cele i aktywności sprzedawców?
- Jak diagnozować, co nie działa i w jaki sposób wprowadzać zmiany?
Sesja 2
Kluczowe procesy realizacji strategii sprzedażowej
Otrzymasz metody na zapewnienie spójności między strategią a procesami sprzedażowymi. Dowiesz się, jak ustawić współpracę z marketingiem, by odpowiadać na zmiany w zachowaniach klientów B2B i B2C. Poznasz sposoby na generowanie leadów i zarządzanie nimi.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Na czym polega proces zarządzania szansami sprzedażowymi (opportunity management)?
- Jak wdrażać model skalowalnej sprzedaży w firmie?
- Segmentacja marketingowa a sprzedażowa: czym się różnią i jak się uzupełniają?
- Social selling i sprzedaż na LinkedIn z punktu widzenia marketingu
Sesja 3
Zarządzanie relacją z klientem: segmentacja, metody sprzedaży, utrzymanie, rozwój wartości w czasie
Poznasz narzędzia w zakresie segmentacji klientów, w tym model scoringowy i mapowanie potencjału klienta. Dowiesz się, jak definiować kluczowych klientów i rozwijać relację z nimi dla zbudowania przewagi konkurencyjnej.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Jak dopasować metody dotarcia i strategie sprzedażowe do rożnych segmentów klientów
- Jak klienci segmentują sprzedawców i co z tego wynika dla sprzedaży?
- Jak rozwijać podstawowe umiejętności potrzebne w sprzedawaniu do kluczowych klientów?
Sesja 4
Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ofertą, ceną a polityką rabatową
Dowiesz się, jak bronić marży i ceny w inflacyjnym środowisku. Poznasz metody bazujące na psychologii behawioralnej do różnicowania pricingu według wrażliwości cenowej klienta. Przekonasz się, jak rabatować, by nie zabijać zysku firmy, a go zwiększać.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Jakie są role i odpowiedzialności w firmie w zakresie polityki cenowej i obrony marży?
- Jak zmniejszyć wpływ presji klienta na obniżki cen?
- Jak sprawdzić, czy transakcje zawierane przez handlowców są opłacalne?
- Jak poradzić sobie ze zjawiskiem „dżungli rabatowej”?
Sesja 5
Negocjacje w sprzedaży: od tworzenia wartości dla klienta do jej podziału
Przekonasz się, jak zmieniła się rola negocjacji w sprzedaży. Przećwiczysz tajniki negocjacji, które pozwolą Ci osiągać wygrywające porozumienia. Dowiesz się, jak negocjować z trudnymi klientami i jak wybierać optymalną strategię negocjacyjną.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Na czym polega strategiczne podejście do negocjacji?
- Jak stworzyć wartość dla klienta i jak jej nie utracić w procesie negocjacji?
- Kiedy chęć budowania trwałych relacji zabija sprzedaż i marżowość?
- Menedżer jako coach rozwijający umiejętności negocjacyjne
Sesja 6
Innowacja w sprzedaży: wymiar oferty, metod, procesów i organizacji
Dowiesz się, jakie wymiary innowacji w sprzedaży są obecnie najważniejsze. Poznasz podeście design thinking i jego zastosowanie w sprzedaży. Otrzymasz metody zwiększania kreatywności i innowacyjności w zespołach sprzedaży.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Jak wprowadzać innowacje, by obniżyć koszty i skrócić cykl sprzedażowy?
- Jak wykorzystać dział sprzedaży do przyspieszenia procesu tworzenia nowych produktów i usług?
- Czym jest propozycja wartości? Jak ją projektować?
Sesja 7
Integracja wiedzy i przygotowanie do wdrożenia
Weźmiesz udział w algorytmicznych warsztatach wdrożeniowych, w trakcie których przygotujesz plan operacyjny. Celem planu jest wdrożenie w firmie lub zespole rozwiązań wypracowanych podczas wszystkich sesji.
Podczas sesji dowiesz się też:
- Skorzystasz z narzędzi algorytmii®
- Weźmiesz udział w symulacji przygotowanej przez eksperta
- Skonsultujesz swój plan z algorytmikiem
Poznaj naszych prowadzących

dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute

Andrzej Jacaszek, DBA
Dyrektor zarządzający ICAN Institute

Paula Wąsowska, DBA
Ekspert w obszarze nowych technologii, perswazji i komunikacji biznesowej

Łukasz Kosuniak
Ekspert marketingu B2B, który pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w firmie Microsoft

Marcin Słomski, FCAA
Posiada 12-letnie doświadczenie w realizacji projektów corporate finance oraz transakcji M&A. Ekspert w obszarze tworzenia i wdrażania efektywnej polityki cenowej

Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute

Dr Iwo Zmyślony
Projektant zmiany, metodolog procesów projektowych, antropolog designu i nowych technologii

Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji
Co absolwenci mówią o programie?
Sprawdź, dlaczego liderzy sprzedaży wybierają ITS Sales Strategic Program™.

Wojciech Szwarc
członek zarządu, Benefit Systems
Wiesław Mróz
CEO & Co-owner, Q Broker sp. z o oPobierz bezpłatną broszurę i poznaj szczegółowy plan programu, a oprócz tego sprawdź:
- Dlaczego Twojemu zespołowi sprzedaży tak ciężko przychodzi realizacja targetów, choć wkładają w swoją pracę mnóstwo czasu i energii?
- W jaki sposób rabaty cenowe (również te ukryte!) niszczą Twoje zyski?
- Dlaczego Twoja współpraca z marketingiem powinna wykraczać poza stwarzanie szans sprzedażowych?

Klub Absolwentów ICAN Institute
Jako absolwent dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.
Gwarancja jakości: pewność korzyści + zero ryzyka
ITL Sales Strategy Program™ za podstawę przyjmuje wypróbowany wzór edukacji dla menedżerów, który jest stosowany przez światowych liderów programów szkoleniowych. W przeciwieństwie do większości programów edukacyjnych oferowanych w Polsce dajemy Państwu następujące gwarancje:
§1 Gwarancja jakości
Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez doświadczonych konsultantów na podstawie oryginalnych, praktycznych materiałów i opracowań ICAN Institute, wydawcy „MIT Sloan Management Review Polska”.
§2 Gwarancja korzyści
Wiedza i umiejętności będą prowadzić do konkretnych korzyści w firmach uczestników.
Gwarancje te poparte są deklaracją:
Jeśli po dwóch sesjach tematycznych (4 dni szkoleniowe) uczestnicy uznają, że ITL Strategic Leadership Academy™ nie zaspokaja ich potrzeb, oferujemy całkowity zwrot kosztów szkolenia. Z uczestnictwem w programie nie wiąże się więc żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci lepszej jakości przywództwa, co przekłada się na wyższą produktywność własną oraz większe zaangażowanie i motywację podwładnych.