NOWE REALIA BIZNESOWE WYMAGAJĄ STWORZENIA NOWEJ STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ

ITS Sales Strategy Program™

Świat biznesu zmienia się coraz bardziej dynamicznie? Dowiedz się, jak dostosować do niego swoją strategię sprzedaży i sprostać wyzwaniom współczesności.

Start: 16.12.2022
Miejsce zajęć: Warszawa
7 dwudniowych sesji

Nowe realia wymagają nowej strategii

IT Sales Strategy Program dostarcza liderom najnowszych, sprawdzonych narzędzi zarządzania strategicznego sprzedażą w warunkach inflacji, rynkowych turbulencji i cyfrowej transformacji.

Formuła programu, m.in. wykorzystanie metodyki algorytmia®, umożliwia szybkie wdrożenie nowych rozwiązań, które pozwalają na skalowalny rozwój sprzedaży przy jednoczesnym spadku jej kosztów.

Co wyróżnia ITS Sales Strategy Program™

To jedyny na polskim rynku program pozwalający zaplanować i wdrożyć strategię sprzedaży przekładającą się na zauważalny wzrost zysków. Co odróżnia nas od innych?

Najbardziej kompleksowy program strategicznego zarządzania sprzedażą w Polsce. Obejmuje wszystkie główne obszary tworzenia i wdrażania wygrywającej strategii sprzedażowej

Jedyny w Polsce program zarządzania sprzedażą stworzony we współpracy ze światowymi autorytetami i polskimi liderami sprzedaży. Zawiera studia przypadków oraz sposoby implementacji rozwiązań.

Nowa formuła łącząca edukację z wdrożeniem nowych koncepcji w firmie oparta na współpracy ICAN Institute z algorytmią®, wiodącą firmą wdrażającą zmiany w sprzedaży.

8. edycja programu dostosowana do obecnych wyzwań: zmiany i niepewności po COVID-19, wojny w Ukrainie, inflacja, cyfrowa transformacja sprzedaży.

Między zajęciami: digital learning, konsultacje i e-konsultacje, wymiana doświadczeń i pogłębianie wiedzy.

ICAN PERSONAL LEARNING CLOUD™: unikalny portal wiedzy dostępny 24/7 z dodatkowymi materiałami

Gwarancja jakości: jeśli po dwóch sesjach tematycznych (4 dni szkoleniowe) uznasz, że program nie zaspokaja Twoich potrzeb – oferujemy całkowity zwrot kosztów.

Dla kogo jest przeznaczony program

Dla dyrektorów sprzedaży, którym zależy na efektywnym wykorzystaniu zasobów sprzedażowych

Dla menedżerów szukających narzędzi do usprawnienia procesów sprzedaży bez dodatkowych kosztów

Dla prezesów i właścicieli firm, którzy osobiście formułują strategię sprzedaży

Dla absolwentów Sales Leadership Program™

Jako jedyni wykorzystujemy metodykę algorytmii® sprzedaży

Specjalnie dla nas firma algorytmia® przygotowała model wdrożeniowy bazujący na pracy uczestników w trakcie programu. Wykorzystanie metodyki algorytmii® gwarantuje, że omawiane rozwiązania będą z sukcesem wprowadzane w firmach uczestników. Będziemy pracować z Tobą według planu:

Dwudniowa sesja stacjonarna. Poznanie najważniejszych koncepcji, metod i narzędzi. Praca w grupie.

Spotkanie online dotyczące praktycznego zastosowania narzędzi poznanych na zajęciach.

Zadanie do wykonania i przetestowania rozwiązania w firmie.

Spotkanie online podsumowujące uzyskane wyniki. Konsultacja z ekspertem algorytmii® oraz dyskusja w grupie.

Dołącz do ITS Sales Strategy Program™ i zdobądź narzędzia do zwiększania sprzedaży w każdych warunkach!

7 sesji zajęciowych, które pomogą Ci opracować
zwycięską strategię sprzedaży

Sprawdź, jakie zagadnienia poruszmy na sesjach. Każda sesja to 2 dni szkoleniowe pełne praktycznej wiedzy.

Sesja 1

Wygrywająca strategia sprzedażowa: jak ją tworzyć, wdrażać i aktualizować?

Dowiesz się, na czym polega rola szefa sprzedaży jako stratega i jak powinien wyglądać proces tworzenia strategii sprzedażowej. Poznasz kluczowe dylematy i sposoby ich rozwiązywania – od segmentacji klientów i tworzenie oferty po wyznaczenie celów handlowcom.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Czym nasz zespół powinien wygrywać: kompetencje, aktywa i przewagi
  • Optymalna struktura sprzedaży wielokanałowej: jak ją zaprojektować w swojej organizacji?
  • Dylemat operacjonalizacji: jak przekładać strategię na cele i aktywności sprzedawców?
  • Jak diagnozować, co nie działa i w jaki sposób wprowadzać zmiany?

Sesja 2

Kluczowe procesy realizacji strategii sprzedażowej

Otrzymasz metody na zapewnienie spójności między strategią a procesami sprzedażowymi. Dowiesz się, jak ustawić współpracę z marketingiem, by odpowiadać na zmiany w zachowaniach klientów B2B i B2C. Poznasz sposoby na generowanie leadów i zarządzanie nimi.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Na czym polega proces zarządzania szansami sprzedażowymi (opportunity management)?
  • Jak wdrażać model skalowalnej sprzedaży w firmie?
  • Segmentacja marketingowa a sprzedażowa: czym się różnią i jak się uzupełniają?
  • Social selling i sprzedaż na LinkedIn z punktu widzenia marketingu

Sesja 3

Zarządzanie relacją z klientem: segmentacja, metody sprzedaży, utrzymanie, rozwój wartości w czasie

Poznasz narzędzia w zakresie segmentacji klientów, w tym model scoringowy i mapowanie potencjału klienta. Dowiesz się, jak definiować kluczowych klientów i rozwijać relację z nimi dla zbudowania przewagi konkurencyjnej.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Jak dopasować metody dotarcia i strategie sprzedażowe do rożnych segmentów klientów
  • Jak klienci segmentują sprzedawców i co z tego wynika dla sprzedaży?
  • Jak rozwijać podstawowe umiejętności potrzebne w sprzedawaniu do kluczowych klientów?

Sesja 4

Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ofertą, ceną a polityką rabatową

Dowiesz się, jak bronić marży i ceny w inflacyjnym środowisku. Poznasz metody bazujące na psychologii behawioralnej do różnicowania pricingu według wrażliwości cenowej klienta. Przekonasz się, jak rabatować, by nie zabijać zysku firmy, a go zwiększać.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Jakie są role i odpowiedzialności w firmie w zakresie polityki cenowej i obrony marży?
  • Jak zmniejszyć wpływ presji klienta na obniżki cen?
  • Jak sprawdzić, czy transakcje zawierane przez handlowców są opłacalne?
  • Jak poradzić sobie ze zjawiskiem „dżungli rabatowej”?

Sesja 5

Negocjacje w sprzedaży: od tworzenia wartości dla klienta do jej podziału

Przekonasz się, jak zmieniła się rola negocjacji w sprzedaży. Przećwiczysz tajniki negocjacji, które pozwolą Ci osiągać wygrywające porozumienia. Dowiesz się, jak negocjować z trudnymi klientami i jak wybierać optymalną strategię negocjacyjną.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Na czym polega strategiczne podejście do negocjacji?
  • Jak stworzyć wartość dla klienta i jak jej nie utracić w procesie negocjacji?
  • Kiedy chęć budowania trwałych relacji zabija sprzedaż i marżowość?
  • Menedżer jako coach rozwijający umiejętności negocjacyjne

Sesja 6

Innowacja w sprzedaży: wymiar oferty, metod, procesów i organizacji

Dowiesz się, jakie wymiary innowacji w sprzedaży są obecnie najważniejsze. Poznasz podeście design thinking i jego zastosowanie w sprzedaży. Otrzymasz metody zwiększania kreatywności i innowacyjności w zespołach sprzedaży.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Jak wprowadzać innowacje, by obniżyć koszty i skrócić cykl sprzedażowy?
  • Jak wykorzystać dział sprzedaży do przyspieszenia procesu tworzenia nowych produktów i usług?
  • Czym jest propozycja wartości? Jak ją projektować?

Sesja 7

Integracja wiedzy i przygotowanie do wdrożenia

Weźmiesz udział w algorytmicznych warsztatach wdrożeniowych, w trakcie których przygotujesz plan operacyjny. Celem planu jest wdrożenie w firmie lub zespole rozwiązań wypracowanych podczas wszystkich sesji.

Podczas sesji dowiesz się też:

  • Skorzystasz z narzędzi algorytmii®
  • Weźmiesz udział w symulacji przygotowanej przez eksperta
  • Skonsultujesz swój plan z algorytmikiem

Poznaj naszych prowadzących

portret dr Witold Jankowski

dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute

portret Andrzej Jacaszek, DBA

Andrzej Jacaszek, DBA
Dyrektor zarządzający ICAN Institute

portret Paula Wąsowska, DBA

Paula Wąsowska, DBA
Ekspert w obszarze nowych technologii, perswazji i komunikacji biznesowej

portret Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak
Ekspert marketingu B2B, który pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w firmie Microsoft

portret Marcin Słomski, FCAA

Marcin Słomski, FCAA
Posiada 12-letnie doświadczenie w realizacji projektów corporate finance oraz transakcji M&A. Ekspert w obszarze tworzenia i wdrażania efektywnej polityki cenowej

portret Grzegorz Łapiński

Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute

portret Dr Iwo Zmyślony

Dr Iwo Zmyślony
Projektant zmiany, metodolog procesów projektowych, antropolog designu i nowych technologii

portret Grzegorz Furtak

Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji

Co absolwenci mówią o programie?

Sprawdź, dlaczego liderzy sprzedaży wybierają ITS Sales Strategic Program™.

cytat
W rozwoju naszej firmy od lat wspiera nas ICAN Institute. Programy rozwojowe i narzędzia biznesowe instytutu pozwalają nam z powodzeniem realizować ambitne cele i utrzymywać stabilną pozycję w branży fitness. Serdecznie polecam Państwu udział w najnowszym programie ICAN Institute – jestem pewien, że będzie to inwestycja, która zaowocuje lepszymi wynikami sprzedaży w Państwa firmach.
Wojciech Szwarc
członek zarządu, Benefit Systems
cytat
W programie z linii ICAN Total Selling™ wziąłem udział z potrzeby zaczerpnięcia inspiracji, która na szybko zmieniającym się rynku odgrywa bardzo ważną rolę w sukcesie w zarządzaniu sprzedażą. Program pozwolił mi opracować nową strategię dla mojego pionu agencyjnego. Polecam najnowszy program z linii ICAN Total Selling™ wszystkim dyrektorom sprzedaży!
Wiesław Mróz
CEO & Co-owner, Q Broker sp. z o o

Pobierz bezpłatną broszurę i poznaj szczegółowy plan programu, a oprócz tego sprawdź:

  • Dlaczego Twojemu zespołowi sprzedaży tak ciężko przychodzi realizacja targetów, choć wkładają w swoją pracę mnóstwo czasu i energii?
  • W jaki sposób rabaty cenowe (również te ukryte!) niszczą Twoje zyski?
  • Dlaczego Twoja współpraca z marketingiem powinna wykraczać poza stwarzanie szans sprzedażowych?
okładka broszury ITS Sales Strategy Program™
logo Klubu Absolwentów ICAN Institute

Klub Absolwentów ICAN Institute

Jako absolwent dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.

Gwarancja jakości: pewność korzyści + zero ryzyka

ITL Sales Strategy Program™ za podstawę przyjmuje wypróbowany wzór edukacji dla menedżerów, który jest stosowany przez światowych liderów programów szkoleniowych. W przeciwieństwie do większości programów edukacyjnych oferowanych w Polsce dajemy Państwu następujące gwarancje:

§1 Gwarancja jakości

Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez doświadczonych konsultantów na podstawie oryginalnych, praktycznych materiałów i opracowań ICAN Institute, wydawcy „MIT Sloan Management Review Polska”.

§2 Gwarancja korzyści

Wiedza i umiejętności będą prowadzić do konkretnych korzyści w firmach uczestników.

Gwarancje te poparte są deklaracją:

Jeśli po dwóch sesjach tematycznych (4 dni szkoleniowe) uczestnicy uznają, że ITL Strategic Leadership Academy™ nie zaspokaja ich potrzeb, oferujemy całkowity zwrot kosztów szkolenia. Z uczestnictwem w programie nie wiąże się więc żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci lepszej jakości przywództwa, co przekłada się na wyższą produktywność własną oraz większe zaangażowanie i motywację podwładnych.

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!