Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejMarketing dopasowany do pokoleń
Marketerzy na całym świecie muszą stawić czoła obsłudze pięciu różnych pokoleń.
Jak marketing konwersacyjny ułatwia kontakt z klientem
Dynamiczny rozwój e-commerce to nie tylko szansa wzrostu dla firm, ale też nowe wyzwania. Wśród tych drugich szczególnie istotna stała się konieczność szybkiego odpowiadania na potrzeby klientów. Umożliwia to marketing konwersacyjny.
Consumer learning stanie się kluczowy dla handlowców
Sprzedawcy muszą być zwinni, nie tylko wdrażając nowe usługi, ale także podążając za trendami związanymi z doświadczeniami zakupowymi klientów. Przewagę konkurencyjną zdobędą zatem te firmy, które wyposażą się w infrastrukturę pozwalającą im na dynamiczne wprowadzanie zmian – przekonuje Sylvain Cazard, wiceprezes VMware odpowiedzialny za region CEMEA.
Komunikacja lokalna i nawiązywanie relacji
Przeniesienie sprzedaży do sieci nie rozwiązuje problemu związanego ze spadkiem przychodów. Trzeba mieć pomysł na to, w jaki sposób chcemy w tym sklepie sprzedawać i jak będziemy się komunikować z klientem.
Kompletna i przejrzysta karta produktu to podstawa
Podczas przygotowywania karty produktu w sklepie internetowym warto pamiętać o pewnych narzuconych standardach funkcjonujących w sieci, do których klienci są po prostu przyzwyczajeni. Tym bardziej, że istnieje już spora konkurencja.
Analiza przedsiębiorstwa to podstawa
Zaoferowanie tego samego asortymentu tym samym klientom tylko poprzez inny kanał dystrybucji nie zawsze udaje się w pełni, szczególnie jeśli chcemy przenieść do sieci biznes 1:1.