w serwisie wykorzystujemy pliki cookies i inne technologie śledzące, które umieszczane są na Twoim urządzeniu przez ICAN oraz podmioty trzecie, w tym usługodawców i Partnerów ICAN. Informacje zapisywane za pomocą plików cookies i podobnych technologii umożliwiają nam tworzenie spersonalizowanych treści, analizowanie ruchu w serwisie, ale wykorzystywane są także w celach marketingowych.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych przez ICAN oraz Partnerów ICAN technologii śledzących dostępne są w TUTAJ.
Aby zmienić domyślne ustawienia i wyłączyć pliki cookies skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki.
Firmy poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży, ponieważ sprzedaż ma dla nich strategiczne znaczenie. Jak zwiększyć sprzedaż? Jakie metody zarządzania przedsiębiorstwem wspierają sprzedaż? Jaka jest współczesna definicja sprzedaży?
Obsługa klienta to fundament efektywnej sprzedaży. Proces sprzedaży powinien szczegółowo uwzględniać obsługę klienta, ponieważ stanowi ona ogromne wsparcie sprzedaży. Marketing strategiczny poświęca wiele miejsca obsłudze klienta jako kluczowemu sposobowi zwiększania sprzedaży. W jaki sposób zarządzanie przedsiębiorstwem wpływa na obsługę klienta? Jak poprawić obsługę klienta?
Psychologia sprzedaży to źródło wielu technik sprzedaży, dzięki którym handlowcy realizują swój budżet. Techniki sprzedaży pomagają wyeliminować obiekcje klienta i zwiększyć jakość obsługi klienta. Osoby odpowiedzialne za negocjacje w biznesie często korzystają z psychologii sprzedaży, a znajomość zasad negocjacji w biznesie jest warunkiem efektywnej sprzedaży.
Jedną z ciekawych technik sprzedaży jest elevator pitch. Na czym polega elevator pitch? Jak elevator pitch pomaga zainteresować produktem lub usługą potencjalnego klienta?
Zwiększenie sprzedaży jest możliwe dzięki najnowszym technikom sprzedaży oraz opracowaniu procesu sprzedaży. Dobrze zaprojektowany proces handlowy pozwala zwiększyć przychody i jest podstawą efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. W obrazowy sposób proces sprzedaży przedstawia lejek sprzedażowy. Jak zarządzać lejkiem sprzedażowym, by w pełni wykorzystywać szanse sprzedażowe?
Pokaż mniejDotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejPoznaj dwa czynniki przesądzające o sukcesie nowych pomysłów.