w serwisie wykorzystujemy pliki cookies i inne technologie śledzące, które umieszczane są na Twoim urządzeniu przez ICAN oraz podmioty trzecie, w tym usługodawców i Partnerów ICAN. Informacje zapisywane za pomocą plików cookies i podobnych technologii umożliwiają nam tworzenie spersonalizowanych treści, analizowanie ruchu w serwisie, ale wykorzystywane są także w celach marketingowych.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych przez ICAN oraz Partnerów ICAN technologii śledzących dostępne są w TUTAJ.
Aby zmienić domyślne ustawienia i wyłączyć pliki cookies skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki.
Strategia firmy powinna być kluczowym dokumentem organizacji. Niestety, wiele firm zaniedbuje tę sferę i nie spisuje swoich długofalowych planów. Dlaczego stworzenie takiego dokumentu powinno być priorytetem współczesnych organizacji? Jakie informacje powinna uwzględniać strategia firmy?
Aby skutecznie rywalizować, warto nie tylko stworzyć własną strategię firmy, ale też analizować model biznesowy i strategię konkurencji. Znajomość strategii konkurencji pozwali nam skuteczniej z nią rywalizować i dynamicznie rozwijać nasz biznes.
Oprócz ogólnej strategii firmy, organizacje potrzebują również strategii marketingowej oraz strategii sprzedaży. W wielu firmach kluczową funkcję zyskuje sprzedaż, dlatego coraz ważniejsze jest również posiadanie strategii sprzedaży, precyzującej cele, plany i działania handlowców. Strategia marketingowa musi dodatkowo uwzględniać m.in. nowe zwyczaje klientów, rozwiązania automatyzujące. Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową? Jakie są przykłady dobrych strategii marketingowych?
Strategia błękitnych oceanów umożliwia stworzenie przestrzeni do rozwoju i osiągnięcia trwałej przewagi. W jaki sposób ta koncepcja pomaga zwiększać swoją konkurencyjność? Jakie są główne założenia strategii błękitnych oceanów i jak wykorzystać je w praktyce? Dlaczego ma ona duże grono entuzjastów? Którym firmom strategia błękitnych oceanów przyniosła największe profity i jak powtórzyć ich sukcesy??
Pokaż mniejJuż w starożytnej Grecji funkcja strategosa polegała na kierowaniu armią, wyznaczaniu i realizacji kluczowych celów. Dowiedz się, jak budować fundamenty dla zwycięskich organizacji.
Pokaż więcejDlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne?
Choć nowa normalność to slogan, który w świecie marketingu funkcjonuje od jakiegoś czasu, już dziś należy zacząć przygotowywać się i zmieniać sposoby planowania zarówno na potrzeby strategiczne, strategicznych innowacji produktowych, jak i transformacji cyfrowej w kontekście różnych funkcji przedsiębiorstwa. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak tego dokonać.