Zarządzanie i przywództwo
Zarządzanie i przywództwo
Współczesne przywództwo polega na umiejętności motywowania pracowników do działania. Chociaż w funkcjonowaniu firm nieustannie coś się zmienia, cele przywództwa pozostają te same. Jak skutecznie motywować pracowników? W jaki sposób kultura organizacyjna wpływa na motywowanie pracowników? Czym wyróżnia się najskuteczniejsze przywództwo biznesowe?
Na czym polega efektywne zarządzanie zespołem?
Menedżerowie odpowiedzialni są m.in. za: efektywne zarządzanie zespołem, tworzenie kultury organizacyjnej, zarządzanie procesami, zarządzanie zmianą. Te role wspiera sprawna komunikacja wewnętrzna w firmie oraz optymalizacja procesów biznesowych.
Liderzy zespołów stoją nie tylko przed wyzwaniami związanymi z zarządzaniem zespołami, motywowaniem pracowników czy usprawnianiem komunikacji w firmie, ale też z optymalizacją procesów, zarządzaniem zmianą oraz zwolnieniami. Nieuniknione w ich karierze są np. rozterki o tym, jak zwolnić pracownika.
Przywództwo biznesowe: CSR zmienia oblicze biznesu
Coraz częściej firmy podejmują działania z zakresu CSR, dlatego liderzy muszą znać odpowiedzi na pytania:
- dlaczego działania CSR są ważne?
- które firmy prowadzą najciekawsze projekty CSR?
- jak CSR zmienia realia konkurowania?
Zarządzanie projektami w firmie
Sprawne zarządzanie projektami zwiększa konkurencyjność firmy oraz motywację pracowników do własnych inicjatyw. Zarządzanie projektami to bez wątpienia kluczowa umiejętność kadry zarządzającej. Aby zarządzanie projektami było efektywne, konieczna jest znajomość technik evidence based, ale też błędów popełnianych przez większość menedżerów. Jak ich uniknąć?
Pokaż mniejNigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcej- Artykuł 1
- Czego możesz nauczyć się od... 1
- Negocjacje 6
- E-commerce 1
- Zarządzanie ludźmi 79
- Strategia 16
- Zarządzanie talentami 27
- Przywództwo i zarządzanie ludźmi 89
- Trendy 2
- NA TABLICY 5
- Kongres ICAN Management Review 13
- Efektywność pracy 2
- Zwinne zarządzanie 2
- Kultura organizacyjna 50
- Innowacje 24
- Modele biznesowe 11
- Podejmowanie decyzji 10
- Sukcesja 15
- Motywacja 39
- English 2
- Biura 1
- Transformacja 2
- Zatrudnianie 28
- Marketing strategiczny 1
- Sprzedaż 12
- Patriotyzm gospodarczy 1
- Rozwój pracowników 97
Jak budować zufanie w biznesie
Jakie czynniki wpływają na odbiór firmy jako godnej zaufania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc działalność w internecie? Czy raz stracone zaufanie można odzyskać?