Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejZmiana, która może uratować handel detaliczny
Coraz częściej mówi się o kryzysie w handlu detalicznym. Dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest dla punktów sprzedaży doświadczanie znaczeń związanych z produktem, usługą czy marką.
Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu
Operator komórkowy chce zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, by zoptymalizować kanały sprzedażowe. Będzie musiał ocenić, co da lepsze efekty: spektakularne rozwiązanie marketingowe czy bardziej długofalowy proces zmian strukturalnych.
Najpierw klient! Co musi się zmienić w sprzedaży?
Cyfrowa transformacja wywołuje głębokie zmiany w sposobie zachowania i kupowania klientów. Dowiedz się jak na nie reagować i dostosuj sprzedaż do nowych warunków.
Jak zarabiać na innowacjach?
Dlaczego tak wiele innowacyjnych produktów ponosi porażkę? Jak zarobić na dobrych pomysłach?
Czy marketing może pracować jak zespół programistów?
Zwinne podejście do tworzenia oprogramowania zyskuje na popularności w świecie IT. Ale sprawdzić się może także w innych działach.
Punkt widzenia reklamodawcy: Marcin Winkler, PLAY
Programmatic pozwala nam skuteczniej i bardziej efektywnie docierać do grup naszych odbiorców oraz klientów.
Punkt widzenia dostawcy: Piotr Marzec, Google DoubleClick
Idea zakupu programatycznego oferuje niespotykaną dotąd elastyczność zarówno dostawcom usług, jak i klientom.
Rozwiązanie twoich problemów jest na wyciągnięcie ręki
W biznesie spektakularne pomysły są na wagę złota, dlatego niektórzy je sobie zawłaszczają.