
Jarosław Podsiadło
Vice president w A.T. Kearney.
Kategorie
Marketing w cyfrowych czasach
PREMIUM
Zmiany rynkowe napędzane przez rozwój technologii cyfrowych stanowią dla działów marketingu zarówno ogromną szansę, jak i zagrożenie. Nowe narzędzia pozwalają na skuteczniejsze docieranie do grup docelowych.
Programmatic: reklama, która trafia prosto do celu
PREMIUM
Jak dzięki automatyzacji precyzyjnie i tanio dotrzeć z reklamą internetową do wybranych konsumentów.
Sztuka efektywnego wydawania pieniędzy na marketing
PREMIUM
Dlaczego w wielu firmach budżety marketingowe nie są efektywnie rozdzielane? Aby zoptymalizować wydatki tego działu, konieczne jest zastosowanie 7 sprawdzonych działań.
Jarosław Podsiadło: Należy uwzględnić zdanie klientów
PREMIUM
Wiele firm z branży turystycznej stosuje zróżnicowany poziom cenowy na różnym etapie sprzedaży, dlatego obniżka ceny typu last minute nie powinna spotkać się z niechęcią stałych klientów biura podróży.