Mierzenie wydajności
W nieprzewidywalnym świecie biznesu wysoka efektywność pracowników jest na wagę złota. Jednak aby ją umiejętnie zwiększać, trzeba najpierw ją zmierzyć. Jak to zrobić? Jak wybrać odpowiednie KPIs? Jakie jeszcze korzyści przyniesie ci mierzenie wydajności pracowników?
Pokaż więcejJak wprowadziliśmy sześciogodzinny dzień pracy
Skrócenie czasu pracy powoli przestaje być tylko ideą, a staje się faktem – dowodzi tego eksperyment przeprowadzony w polskim (i tylko w polskim!) oddziale międzynarodowej korporacji. O pionierskim wdrożeniu sześciogodzinnego dnia pracy opowiada Łukasz Szymula, Country Manager Poland & CEE firmy Tradedoubler.
Czy wkrótce przestawimy się na 4-dniowy tydzień pracy?
Wprowadzony w Islandii 4‑dniowy tydzień pracy okazał się ogromnym sukcesem, podobnie jak próbne ograniczenia czasu pracy w Japonii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Nowej Zelandii. Co ważne, ten model pracy testowany jest już przez firmy na całym świecie, w tym także w Polsce.
Outsourcing dziś i jutro
Outsourcing jest potężnym narzędziem do poprawy efektywności i napędzania zmian biznesowych. Wbrew pozorom wymaga od obu stron kontraktu inwestycji "z góry".