Biznes
Kategorie
- Podcast 2
- Praca 4
- Biznes 1
- Zarządzanie i przywództwo 10
- Efektywność i finanse 1
- Zarządzanie sobą 16
- Zarządzanie 2
Formaty
- Artykuł 1
Popularne tematy
- Pomoc dla Ukrainy 64
- Zarządzanie ludźmi 10
- Negocjacje 1
- E-commerce 3
- #twarde_dane 2
- Kongres ICAN Management Review 4
- Ekspansja 6
- Trendy 11
- Be Polish Be Global 1
- Wydarzenia 1
- Transformacja 11
- Biura 46
- Kultura organizacyjna 1
- Innowacje 2
- Modele biznesowe 3
- Handel 1
- Ale Lider! 2
- Sprzedaż 4
- Patriotyzm gospodarczy 2
- Rozwój pracowników 3
W czasach globalnej niepewności to biznes pozostaje ostoją zaufania publicznego
Jacek Tomczyk PL
Konsumenci obawiają się raczej utraty pracy, zmian klimatu i ataków hakerskich niż zachorowania na COVID-19. Bardziej ufamy prywatnym firmom niż instytucjom publicznym czy mediom, choć również w przypadku poszczególnych branż widać, że wiara w stabilność poszczególnych sektorów gospodarki jest ograniczona.