Wyniki wyszukiwania
Tomasz Woźniak, Future Mind: Kiedyś didżej, dzisiaj prezes
Jak łączyć zarządzanie dynamicznie rozwijającą się firmą doradztwa technologicznego z byciem tatą, mężem, tenisistą, wykładowcą i jeszcze z kilkoma innymi rolami? O tym w „Sekretach Mistrzów” opowiada Tomasz Woźniak, prezes Future Mind, który nie wierzy w magiczne recepty na efektywność, relaks czy work-life balance.
Czym jest warwashing?
Czym jest warwashing? Jak rozpoznać, które firmy chcą rzeczywiście pomóc Ukrainie, a które chcą tylko wykorzystać tragedię wojny do własnej promocji? Próby odpowiedzi na to pytanie podjął się Sergiej Podus, ekspert Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Rozmawia Maria Korcz.
Jak skutecznie wprowadzać zdrowe nawyki - rozmowa z Ewą Stelmasiak
Wprowadzanie zmian nie jest łatwe, dlatego nim zaczniesz realizować prozdrowotne postanowienia – posłuchaj kolejnego epizodu "Sekretów Mistrzów".
Potęga pozytywnego nastawienia - rozmowa z prof. Pawłem Jurkiem
Ty też możesz czerpać korzyści z odkryć dotyczących sposobów myślenia. Jeśli chcesz wydobyć z siebie i innych to co najlepsze, odkryj potęgę pozytywnego nastawienia.
Przyszłość benefitów pracowniczych
Czego obecnie pracownicy oczekują od pracodawców w ramach oferowanych benefitów – w kontekście "nowej normalności".
Tajniki udanej kultury organizacyjnej zdradza dr Maria Mycielska
Firmy i ich szefowie mają odczucie, że obecnie, w tym trudnym, naznaczonym pandemią czasie, muszą walczyć o przetrwanie, czyli przede wszystkim o wyniki finansowe. Zajmowanie się kulturą organizacji traktowane jest jako rodzaj fanaberii. Nie wszyscy liderzy zdają sobie bowiem sprawę, jak olbrzymi wpływ na wyniki ma panująca w firmie kultura.
Jak planować w czasach rosnącej niepewności - rozmowa z Kacprem Nosarzewskim
Foresight strategiczny to niedoceniany proces, który pomaga firmom spojrzeć w przyszłość i dokonać właściwych zmian na długo przed innymi. O tym, dlaczego warto myśleć o przyszłości, jak zyskać przewagę informacyjną i wykorzystać ją na swoją korzyść, opowiada nam futurysta Kacper Nosarzewski.
Konsumenci w nowej normalności 2.0 (PODCAST)
Na naszych oczach firmy w Polsce i na świecie poszukują nowych sposobów na dotarcie do konsumenta, prowadzenie z nim nieustannego dialogu i efektywną sprzedaż. Posłuchaj podcastu z Markiem Zdziechem z OC&C Strategy Consultants, który mówi o tym, jak się zmieni handel (oraz jak się nie zmieni).
Autentyczna liderka w męskim świecie
W tej historii jest pomysłowy produkt, niespodziewana sukcesja, kobieta na czele firmy pełnej inżynierów i międzynarodowy sukces.
Zamówienia nas przytłaczają. Co robić?
Producent sprzętu sieciowego AEiS Group wyszedł z ofertą poza granice kraju, co zapewniło mu skokowy wzrost sprzedaży. Niestety, firma przestała sobie radzić z rosnącym wolumenem zamówień.
Zarządzanie oparte na zaufaniu
CEO Grupy Sodexo w Europie Środkowej dał swoim menedżerom większą niż dotychczas swobodę decyzyjną, czyniąc z upoważniania ludzi do działania fundament kultury międzynarodowej organizacji.
Jak zażegnać kryzys informacyjny
Pracownicy polskiego oddziału brytyjskiego banku dowiadują się z internetu o przejęciu ich firmy przez amerykański koncern. Zarząd unika przekazania zatrudnionym przejrzystych informacji, co drastycznie obniża ich zaangażowanie i pogarsza atmosferę w zespole. Kilku kluczowych menedżerów zastanawia się, jak zapanować nad chaosem, zanim odbije się on na wynikach banku.
Marek Kamiński: W życiu są różne etapy, a każdy czemuś służy
Z wykształcenia filozof i fizyk, z doświadczenia polarnik, podróżnik, przedsiębiorca, działacz społeczny, pisarz. Przemierza świat wzdłuż i wszerz, własnym przykładem motywując ludzi do przekraczania swoich granic. Obecnie planuje pierwszą wyprawę dookoła świata, w której kompanem człowieka będzie robot humanoidalny.
Urszula Dudziak: Nie czekam na lepszy moment, działam tu i teraz
Wokalistka jazzowa i kompozytorka, która wydała 50 płyt. Jako pierwsza w naszym regionie Europy została uhonorowana przez UNESCO tytułem „Artysta dla Pokoju”.
Strefy dobrych inwestycji
Utworzone ćwierć wieku temu specjalne strefy ekonomiczne stały się wydajnym narzędziem przyciągania inwestorów i niwelowania różnic między silniej i słabiej rozwiniętymi regionami Polski.
W poszukiwaniu zagubionej kreatywności
Producent toreb ALEBAG utracił wizerunek innowatora, którym cieszył się od chwili powstania.
Systemowa otwartość na innowacje
Nawet państwowy kolos, działający w tak konserwatywnej branży jak energetyka, potrafi skutecznie kreować nowe rozwiązania i owocnie współpracować ze start-upami.
Rozładować napięcia na szczycie
Młody dyrektor robi szybką i błyskotliwą karierę. Jednak jego dotychczasowa ścieżka kariery oraz dobre relacje na różnych szczeblach hierarchii zaczynają budzić zazdrość prezesa.
Jak nie stracić na innowacjach
Firma ubezpieczeniowa Umbrella podjęła współpracę z zewnętrznym start-upem w ramach centrum innowacji. Jednak droga od projektu do komercjalizacji aż roi się od wybojów.
Naucz się zarządzać swoimi emocjami
Zdolność rozpoznawania i kontrolowania emocji własnych i innych ludzi przynosi nam liczne korzyści. Dowiedz się, jak rozwinąć inteligencję emocjonalną, aby poprawić umiejętności menedżerskie.