![Krzysztof Sobieszek, Agency Partnerships Lead CEE, Meta](https://cdn.ican.pl/imr-static-img/page/nasi-eksperci/krzysztof-sobieszek.jpg)
Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead CEE, MetaKonsultant i strateg transformacji cyfrowej. Obecnie odpowiada za współprace z agencjami w regionie CEE w Meta. Wcześniej odpowiadał za obszar doradztwa transformacji dla Klientów Publicis Groupe. Karierę rozpoczął w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie cyfrowe takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo. W latach 2009-2014 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Od 2014 do 2017 roku Dyrektor Strategiczny w Zenith.
Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 200 konferencji i seminariów. Od ponad 10 lat stały szkoli liderów w zakresie strategii, cyfryzacji biznesu, innowacji i marketingu jako stały wykładowca m.in. na kursach Management, Strategic Leadership Academy ICAN Institute. Zagorzały propagator metod naukowych i analitycznych w biznesie.