Krzysztof Sobieszek

Ekspert i wykładowca ICAN Institute
Krzysztof Sobieszek, Ekspert i wykładowca ICAN Institute

Obszary eksperckie:

  • Digitalizacja/cyfryzacja (zewnętrzna) - ecommerce
  • Sprzedaż i marketing
  • Oferta wartości i digitalny model biznesowy

Konsultant i strateg związany z branżą nowych mediów i e-marketingu. Ukończył politologię i socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 2010-2013 był członkiem zarządu IAB Polska. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w Mindshare, gdzie współtworzył strategie marek, m.in. dla: Forda, Volvo, Nike, Samsunga, VW Bank, IBM, Lenovo. Odpowiadał również za innowacje w mediach cyfrowych i w komunikacji online. Wcześniej związany był z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych.

Obecnie jako Practice Lead Business Transformation w Publicis Media Poland odpowiada za obszar planowania strategicznego i komunikację zintegrowaną (online i offline). Jest autorem projektów badawczych, wielu publikacji w prasie naukowej i branżowej, a także prelegentem na konferencjach, seminariach i szkoleniach. Zajmuje się przede wszystkim tematyką związaną z mediami cyfrowymi i marketingiem relacyjnym. W badaniach interesuje się wpływem rozwoju technologii na ludzi i biznes.