Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl
Anna Talarczyk, Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klienta

Anna Talarczyk

Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klienta

TRENER W SZKOLENIACH:

Kliknij w nazwę szkolenia, by dowiedzieć się więcej.

Obszary eksperckie:

  • Zmiana kultury organizacyjnej - budowa kultury klientocentrycznej
  • Strategia zarządzania doświadczeniami klienta
  • Zarządzanie reklamacjami
  • Design thinking

Manager z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług (Santander, Pekao S.A., Credit Agricole, EuroBank, Tchibo, DHL). Specjalizuje się w budowie kultury klientocentrycznej (CEM, CX, UX). Tłumaczy cel i konieczność wprowadzania rozwiązań w oparciu o zdiagnozowane potrzeby klientów.

Rozwija umiejętności menedżerów i pracowników w zakresie opracowywania i wdrażania strategii zarządzania doświadczeniami klienta bazującej na: pomiarze satysfakcji i lojalności klientów, upraszczania komunikacji z klientami i pracownikami, optymalizacji i cyfryzacji procesów sprzedażach i obsługowych.

Wspiera firmy w minimalizacji przyczyny powstawania problemów oraz negatywnego wpływu reklamacji na wizerunek firmy. Uczy jak zaprojektować, monitorować i raportować efekty wdrożonych działań (NPS, CSAT) oraz wykorzystać do budowy przewagi konkurencyjnej firmy. Motywuje do działania poprzez wskazywanie korzyści wynikających z wprowadzenia zmian. Opracowuje autorskie programy rozwojowe, oparte na diagnozie stanu aktualnego przedsiębiorstwa, obowiązującego prawa i standardów oraz najlepszych praktyk wdrażanych na rynku. Uwzględnia w nich również trendy i wyzwania wynikające z efektów zmian w zachowaniach nabywczych klientów.

Posiada kompetencje i warsztat wykładowcy oraz wieloletnie doświadczenie, który umożliwiają jej realizację usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, zarówno autorskich, jak i zleconych. Pracuje jako wykładowca dla SGH w Warszawie– studia podyplomowe „Zarządzanie satysfakcją klienta” oraz SWPS w Warszawie i w Poznaniu – studia podyplomowe Design Thinking.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!