Jacek Kotarbiński
Ekonomista, marketer, rynkolog, inżynier. Uznany autorytet, strateg, międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą
Polskie start-upy na sprzedaż
Amerykański start‑up marzy, by zostać rynkowym gigantem, pokonać wszystkich globalnych konkurentów i stać się liderem rynku. Wiele polskich młodych firm marzy z kolei, by zostać drogo sprzedanymi amerykańskiemu start‑upowi.
A ty, do której generacji biznesu należysz?
Kiedy nad Wisłą zaczął się prawdziwy biznes? Kim są dzieci transformacji? Kogo winić, a komu przyznać nagrodę za wkład w naszą gospodarkę? Poznajcie trzy pokolenia przedsiębiorców, którzy stworzyli podwaliny firm w Polsce lub obecnie dzierżą ich stery.
Podróż za trzy uśmiechy
Podobno bardziej od pana Boga, zarząd firmy obawia się rady nadzorczej i spadku wartości akcji. Tak mówią. Narzucane przez inwestorów stopy zwrotu z inwestycji, potrafią stawiać śmiałe wyzwania przed firmą. Jak je podejmować? Kto powinien? Czy warto?
Jak być CEO 2.0? Poznaj prezesów Yves Rocher, Desigual i Koton.
Na scenie pojawiło się trzech szefów. Pierwszy wkroczył. Drugi wskoczył. Trzeci wszedł. Tuż przed nimi zamigotała moderująca panel dyskusyjny Julia, kobieta o niesamowitym uroku i pasji.