
Lidia Zakrzewska
Redaktor zarządzająca "ICAN Management Review".
Biznes zanurzony w metaświecie
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2022 roku biznes zainwestował ponad 120 miliardów dolarów w rozwój technologii związanych z metawersum. Nic dziwnego, gospodarka wirtualnych światów do 2030 roku może bowiem osiągnąć wartość 5 bilionów dolarów.
Firmy nisko oceniają własne działy obsługi klienta
Obsługa jest tym etapem w cyklu życia klienta, który ma największy wpływ na to, jak klienci oceniają markę, a w rezultacie na to, czy wciąż będą korzystać z danych produktów i usług. Niestety, we wszystkich branżach jest to etap najsłabiej oceniany.
Jak COVID-19 wpłynął na decyzje zakupowe
Konsumenci działają zgodnie z przekonaniem, że w warunkach izolacji społecznej będą funkcjonować przez wiele miesięcy – wynika z badania KPMG w Polsce.
Tylko połowa firm zna potrzeby klientów
Trudno się dziwić, że przedsiębiorstwa narzekają na słabe wyniki sprzedażowe.