Bezcenna reputacja
Savoir-vivre podczas spotkania z kandydatem
Zasady savoir-vivre’u dotyczące przede wszystkim zachowania się w miejscu pracy, w rodzinie, na przyjęciach, podczas komunikacji twarzą w twarz, telefonicznej lub internetowej, a także nakrywania i podawania do stołu, sposobów jedzenia oraz picia czy wyglądu, stosować należy również podczas spotkania rekrutacyjnego z kandydatem.
Czy warto podpisać umowę o zakazie konkurencji z pracownikiem?
Rotacja to częsty problem w wielu organizacjach. To oczywiste, że pracownicy odchodzą. A powody tych odejść mogą być różne. Chęć osobistego rozwoju, potrzeba nowych wyzwań, ale też na przykład niesprzyjająca atmosfera pracy.
Marka rekrutera w mediach społecznościowych
Czy do funkcjonowania w świecie biznesu niezbędne są pozytywny wizerunek w sieci i własna marka osobista? Czy też można się bez nich obejść? Teoretycznie nie są niezbędne, można się więc nimi nie zajmować i nie przejmować. Ale jak nas widzą, tak nas piszą i dotyczy to także sytuacji służbowych.
Nie tylko Cristiano Ronaldo, czyli jak w kilka minut zrujnować biznes
Słowa mają moc, zwłaszcza te wypowiadane przez znane osoby. We współczesnym, zglobalizowanym świecie wypowiedzi sportowców, aktorów, piosenkarzy i innych celebrytów potrafią w kilka minut całkowicie zmienić postrzeganie marki. Oto niebacznie rzucone kwestie, kosztujące niektórych majątek.