
Dorota Łubek
Regional Manager Poland, Top Employers Institute
HR na froncie [materiał partnerski]
Rok 2020 to czas dużych przemian i zmiany priorytetów w świecie HR. Ich skala i dynamika wymagała od pracowników i pracodawców elastyczności, odporności psychicznej oraz szybkiego przystosowania się do nowej rzeczywistości. Odpowiedzialność za zorganizowanie nowego sposobu funkcjonowania, aby zapewnić z jednej strony ciągłość i bezpieczeństwo pracy, a z drugiej ciągłość biznesu, spoczęła głównie na działach HR.
Certyfikat na trudne czasy [materiał partnerski]
Epidemia koronawirusa stała się dla wielu organizacji sprawdzianem zarządzania oraz przywództwa w trudnych czasach. I mimo że rynek pracy niewątpliwie uległ zmianie, to organizacje, które chcą się rozwijać, nie tylko nie pozwolą sobie na utratę talentów, ale o te talenty będą walczyć. Czynnikiem, który może im to ułatwić, jest certyfikat Top Employers, potwierdzający prowadzenie wysokiej jakości polityki personalnej.
Inwestycja w przyszłość
Na rynku pracy cały czas ścierają się interesy pracodawcy i pracownika. Trwa też walka między firmami o pozyskanie najlepszych ludzi. Kandydaci prezentują dyplomy i wyróżnienia, a pracodawcy chwalą się znakami jakości, nagrodami, certyfikatami.
Inwestycja w przyszłość
Na rynku pracy cały czas ścierają się interesy pracodawcy i pracownika. Trwa też walka między firmami o pozyskanie najlepszych ludzi. Kandydaci prezentują dyplomy i wyróżnienia, a pracodawcy chwalą się znakami jakości, nagrodami, certyfikatami.
Zmiana dzięki transparentności
Coraz częściej nawet dla największych i najbardziej prestiżowych firm na świecie poważnym wyzwaniem jest nie tylko pozyskanie talentów, ale również ich utrzymanie.
Zmieniający się HR
Rola działów HR w ostatnich latach znacząco się zmieniła. Jak HR przeszedł transformację od funkcji typowo administracyjnej po osiągnięcie pozycji strategicznego partnera biznesowego?
Kompleksowe podejście do zatrudnienia
Na pracownikach działów personalnych spoczywa dziś duża odpowiedzialność, bo to w głównej mierze od nich zależy, jakie działania podejmuje organizacja w zakresie rozwoju kompetencji pracowników.