Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Wiedza potrzebna tu i teraz

Powiększ tekst
Udostępnij
Pobierz pdf
Wiedza potrzebna tu i teraz

Tuż przed wybuchem pandemii wprowadziliśmy na rynek „ICAN Management Review”, wierząc, że dostarczymy w nim treści lepiej dopasowane do potrzeb polskich czytelników niż skupiony na rynku amerykańskim „Harvard Business Review”. Badanie przeprowadzone wśród naszych Czytelników pokazało, że była to decyzja słuszna.

To już piąty numer „ICAN Management Review”, jaki trafia w Państwa ręce – stworzony przez nas od zera tytuł, który zastąpił wydawany przez wiele lat „Harvard Business Review Polska”. Założenia, jakie przyświecały tej zmianie, tłumaczyliśmy już w pierwszych numerach – chodziło o wydawanie pisma, które będzie lepiej dopasowane do wyzwań, z jakimi zmaga się polski biznes, a równocześnie o możliwość, wolnego od ograniczeń licencji, sięgania po najwybitniejsze materiały nie z jednego, ale z wielu najlepszych światowych ośrodków badawczych.

Byliśmy przekonani o słuszności naszych decyzji i wierzyliśmy, że zachowamy najwyższą jakość treści, gdyż magazyn tworzył ten sam zespół ukształtowany przez lata wydawania HBRP. A jednak z pewnym niepokojem poprosiliśmy Państwa o ocenę naszych czasopism. Wiadomo – siła marki i przyzwyczajeń robi swoje. Wyniki badania pokazały, że poszliśmy właściwą drogą. Wysokie oceny Czytelników dostarczyły nam nie tylko wielkiej satysfakcji, ale przede wszystkim zmobilizowały nas do jeszcze intensywniejszej pracy.

Obiektywnym kryterium oceny jest zawsze NPS (wskaźnik rekomendacji netto), więc od niego zaczęliśmy badanie. Jak się okazało, ostatni numer „Harvard Business Review Polska” uzyskał średnią ocenę 9,21 (w skali od 0 do 10). Pierwszy numer „ICAN Management Review” nasi Czytelnicy poleciliby z prawdopodobieństwem 9,12, ale numer czwarty – 9,45.

Badanie pokazało, że Czytelnicy cenią „ICAN Management Review” za aktualność poruszanych tematów, wysoki poziom analityczny, merytoryczną jakość artykułów i dopasowanie tematyki do potrzeb polskiego Czytelnika. I właśnie na tym nam zależało, aby tworzyć materiały, które będą dotyczyć najbardziej aktualnych wyzwań polskiego biznesu widzianych z perspektywy zarządczej.

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do lektury!

Redakcja „ICAN Management Review”