Marta Lenkiewicz
Redaktorka ICAN Institute.
Kategorie
Zarządzasz działem sprzedaży? Najprawdopodobniej twój zespół pracuje o wiele za dużo
Coraz częściej liczba wykonanych telefonów, wysłanych maili czy odbytych spotkań nie przekłada się na efekty w postaci domkniętych transakcji.
Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
5 wskazówek, dzięki którym przekonasz klienta do swojej oferty
W jaki sposób wzbudzisz zainteresowanie klienta? Jak przekonasz go do swojej oferty?
Rozmowa sprzedażowa: 3 zasady w drodze do sukcesu
Dobry produkt i relacje z klientem nie wystarczą dziś, by zdobywać zamówienia.
Święta 2016. Coraz częściej kupujemy prezenty przez internet
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku w okresie przedświątecznym Polacy pobiją kolejny rekord.
Jak być zwinnym sprzedawcą? Obejrzyj webinarium!
Gdy nikt nie ma czasu sprzedawać, cykl sprzedażowy powinien przebiegać szybciej niż dotychczas.