Jacek Tomczyk
Redaktor "ICAN Management Review" i "MIT Sloan Management Review Polska"
Kategorie
Cztery obszary, w których sztuczna inteligencja poprawia sprzedaż i zadowolenie klienta
Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż
Nie da się drugi raz zrobić dobrego pierwszego wrażenia. Nie da się?
Czy można naprawić złe pierwsze wrażenie podczas negocjacji biznesowych? Badania pokazują, że można – i to w dość prosty sposób.
Jak sprzedawać zabawki w czasie pandemii?
Jedną z branż, które nie cierpią zbytnio z powodu pandemii, jest szeroko rozumiany przemysł zabawkarski. Pandemia wymusiła jednak znaczące zmiany w sposobie funkcjonowania wielu firm.