Jacek Tomczyk
Redaktor "ICAN Management Review" i "MIT Sloan Management Review Polska"
Hybrydowa gastronomia, czyli restauracje-duchy i wirtualne marki
Pod koniec 2020 roku w Polsce działało 85,5 tysiąca lokali gastronomicznych. Choć w trakcie pandemii z polskiego rynku zniknęło 4400 lokali, w tym samym czasie kolejne 6600 rozpoczęło swoją działalność. Mimo to, na początku roku nastroje w branży nie były radosne. Aż 50% firm znajdowało się w sytuacji zagrażającej ich stabilności.
E-commerce w polskiej branży beauty – które rozwiązania okazują się najskuteczniejsze?
Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, planując strategię marketingową, a także pokazujemy, jak dzięki internetowi można zwiększyć skuteczność sprzedaży.
Podsumujmy rok 2020: najważniejsze nieszczęścia i... korzyści
Mijający rok na długo zapamiętamy jako czas wielu nagłych i trudnych wyzwań, przed którymi postawieni zostali zarówno prywatni przedsiębiorcy, jak i administracja publiczna. Najmocniej na kondycji światowej gospodarki odcisnęła się rzecz jasna pandemia COVID-19, ale w wielu obszarach gospodarki i wielu rejonach świata towarzyszyła jej seria innych poważnych nieszczęść – również z punktu widzenia biznesu.
Jak branże rozrywkowa i medialna przechodzą przez obecny kryzys
W skali całego świata, branża rozrywkowa zarobi o 120 miliardów dolarów mniej w porównaniem z 2019 r. Szczególnie mocno skutki pandemii odczuwają przedsiębiorstwa, które nie zainwestowały w nowe sposoby dotarcia do odbiorców swoich treści.