Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Antalis: Technologia w DNA rozwoju firmy

· · 1 min

Nowe projekty, w które się angażujemy, muszą być zgodne z DNA naszej firmy, przekonuje Arkadiusz Chłopik, dyrektor marketingu w Antalis.

Efektywna komunikacja i dostęp do danych to jeden z najważniejszych trendów informatyzacji, wskazanych przez respondentów badania przeprowadzonego przez ICAN Research & Diagnostics na zlecenie Orange Polska. Poniżej przedstawiamy fragment rozmowy badawczej przeprowadzonej z Arkadiuszem Chłopikiem, dyrektorem marketingu w Antalis.

Antalis jest największym europejskim i czwartym na świecie dystrybutorem materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Firma powstała w roku 2000 w wyniku fuzji około 40 międzynarodowych przedsiębiorstw dystrybucyjnych z całego świata. Więcej informacji o firmie znaleźć można na stronie www.antalis.pl.

Czy cyfryzacja jest ważna dla Waszej firmy?

Choć nasza branża może wydawać się bardzo tradycyjna, to cyfryzacja odgrywa w niej ogromną rolę. Ma ona także kluczowe znaczenie w naszej firmie, jest jedną z najważniejszych jej części.

Jak podejmują Państwo decyzje dotyczące wdrażania nowych projektów czy rozwiązań?

Mamy dedykowany, globalny dział rozwoju poszczególnych obszarów biznesowych – to on odpowiada za to, aby nowe projekty, w które się angażujemy, były zgodne z DNA naszej firmy. Ważna jest też jednak lokalność – wdrażamy też rozwiązania, które mają wspierać realizację lokalnych wyzwań.

Jak wybieracie Państwo dostawców rozwiązań IT?

Bardzo ważne jest, aby był to dostawca, który umożliwi integrację z działającymi już u nas rozwiązaniami. Kluczowy jest oczywiście także czynnik ekonomiczny – wybieramy usługi, którym możemy sprostać kosztowo. Nasza strategia obejmuje dążenie do spójności – pomiędzy systemami i oddziałami firmy. To proces, który prowadzimy, a droga do jego zakończenia jest jeszcze daleka.