
Paweł Kubisiak
Redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review Polska"
Kategorie
Grupa Żywiec obala 10 mitów branży piwnej
Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie nowej strategii marketingowej, obalającej niektóre mity branży piwnej. Jaki rezultat przyniosła ta zmiana?
Jak wygrywać, łamiąc reguły, nawyki i stereotypy
PREMIUM
Trzy główne firmy branży piwowarskiej stoją przed poważnym wyzwaniami. Grupa Żywiec postanowiła poradzić sobie z nimi nową strategią marketingową, obalającą branżowe niektóre.
Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy
PREMIUM
Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?
Sztuka efektywnego wydawania pieniędzy na marketing
PREMIUM
Dlaczego w wielu firmach budżety marketingowe nie są efektywnie rozdzielane? Aby zoptymalizować wydatki tego działu, konieczne jest zastosowanie 7 sprawdzonych działań.