Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcejJanek Sikora, Plente: „Każdy może się nauczyć kreatywności”
Kreatywność stała się jedną z najbardziej pożądanych umiejętności w świecie biznesu zdominowanym przez nowe technologie. O tym, jak ją pielęgnować na płaszczyźnie zawodowej i prywatnej, opowiada kolejny gość Sekretów Mistrzów – Janek Sikora.
Kreatywność ujarzmiona. Jak prowadzić działania kreatywne, aby maksymalizować efektywność i minimalizować ryzyko?
Dobrze i kompleksowo przeprowadzona operacja „odblokowywania” kreatywności z dużym prawdopodobieństwem pozwoli organizacji wypłynąć na „niebieski ocean” i stworzy szanse budowania nowych możliwości biznesowych.
Chcesz być innowacyjny? Musisz zadawać właściwe pytania
Dowiedz się, jak Orit Gadiesh – słynna prezes Bain & Company – przekonała jednego z pierwszych swoich klientów, do wdrożenia innowacyjnej technologii.
Karol Okrasa: Zawód kucharza nie polega tylko na tym, żeby przygotowywać komuś jedzenie
Jeden z najbardziej znanych kucharzy w Polsce, autor i prezenter wielu programów kulinarnych w telewizji, współwłaściciel i szef kuchni w restauracji Platter by Karol Okrasa w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Lider architektem kultury kreatywności
W czasach permanentnej zmiany tylko kreatywny, dynamicznie działający zespół jest gwarantem sukcesu. Potrzebuje jednak inspirującego przywódcy.
Od coworkingu nie ma odwrotu
Rosnąca popularność przestrzeni coworkingowych to jeden z bardziej widocznych trendów mijającego roku w branży nieruchomości biurowych.
Jak generować pomysły? Burza mózgów, dyskusja 66 i inne metody rozwiązywania problemów
Jak sprawić, aby ludzie byli kreatywni i efektywni zarazem?
Zarządzanie przez spacerowanie
Czy kiedyś zastanawialiście się nad zorganizowaniem spotkania z pracownikiem lub klientem w parku?
Co tłumi kreatywność w naszej firmie? Jak to zmienić?
Nawet najlepsza firma nie może spoczywać na laurach. To, co zapewniało jej sukces wczoraj, nie gwarantuje go w przyszłości, konieczne są więc ciągłe zmiany.
Po pierwsze, nie przeszkadzaj myśleć
Najlepsze pomysły w firmach wykraczają poza schematy działania, a często wręcz – poza schematy poznawcze, stosowane przez większość ludzi.