Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejOdświeżone spojrzenie na ceny może przyspieszyć zieloną rewolucję
Co by się stało, gdyby ceny produktów i usług odzwierciedlały ich tzw. efekty zewnętrzne? Najpewniej klienci przeżywaliby szok i jeszcze raz zastanowiliby się przed zakupem, czy na pewno tego potrzebują.
Postrzeganie ceny przez klientów jest równie ważne, co sama cena
Zarządzanie percepcją cen jest dziś umiejętnością o zasadniczym znaczeniu dla firm działających na rynkach konsumenckich.
Strategia niskich cen
Ryanair, IKEA i Aldi mają ze sobą wiele wspólnego. Gdy inni rynkowi gracze szukają sposobów na to, by sprzedawać swoje produkty i usługi za jak najwięcej, te trzy firmy swój sukces opierają na strategii bardzo niskich cen. Czego możesz się od nich nauczyć?
Ile powinien kosztować nowy produkt?
Wprowadzanie nowego produktu na rynek to długotrwały i skomplikowany proces. Jednym z istotnych jego elementów jest ustalenie ceny.
Pięć strategii ustalania cen
Wycena produktu jest podstawowym i jednocześnie kluczowym zadaniem każdego przedsiębiorcy. Dobór odpowiedniej strategii cenowej może wpłynąć na osiągnięcie wysokiego udziału w rynku, przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawalności marki.
Zarządzanie wizerunkiem cenowym w handlu detalicznym
W ostatnich latach przesycenie rynkowe stało się wyzwaniem dla przedsiębiorstw z branży detalicznej. Jedynie nieznacznej liczbie firm udało się wykorzystać najsilniejszą dźwignię zysku, czyli cenę, która jest integralnie związana z wizerunkiem cenowym.
Polityka cenowa: jak mądrze korzystać z rabatów
Rabaty, zniżki i kupony promocyjne są nieodłącznymi elementami działań intensyfikujących sprzedaż. Nie zawsze jednak przynoszą zakładany efekt. Ja odpowiednio z nich korzystać?
Sposób na efektywną sprzedaż
Wykonanie siedmiu kroków może pomóc firmom nie tylko w zwiększaniu przychodów, ale równocześnie w podnoszeniu rentowności sprzedaży.
Jak zwiększyć sprzedaż bez utraty marży
O tym, jak projektować skuteczną politykę cenową, opowiada Kai Bandilla.
2 czynniki wpływające na gotowość klienta do zakupu, o których często zapominamy
Dobry produkt to za mało, by zapewnić sobie dobrą sprzedaż.
Jak zarabiać na taniej sprzedaży? Poznaj mistrzów niskich cen
Firmy mogą generować wysokie zyski, stosując strategię ultraniskich cen.
Punkty cenowe: jak sprytnie wpływać na decyzje zakupowe?
4 sposoby na wykorzystanie relacji pomiędzy punktami cenowymi do przebudowy portfolio.
Wartość zależy od percepcji klienta
O tym, jak w erze cyfrowej zmienia się podejście do polityki cenowej, z Hermannem Simonem rozmawia Paweł Kubisiak.
5 największych mitów o zarządzaniu cenami w B2B
5 rad dotyczących polityki cenowej twojej firmy.
Jak zbudować strategię marketingową?
Co robić, gdy konkurencja obniża ceny? Poznaj 4 kroki do strategicznego wyróżnienia się i uzyskania przewagi nad konkurencją.