Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcejJak dopracować swój elevator pitch
Jedziesz windą. Ta zatrzymuje się na jednym z pięter, a do środka wchodzi klient twoich marzeń. Próbując nawiązać krótką pogawędkę, pyta, czym się zajmujesz. Masz kilkanaście sekund, aby o tym opowiedzieć. Jak to zrobić, wzbudzając jego zainteresowanie? Rozwiązanie jest proste – musisz udoskonalić swój elevator pitch.
Sprawna komunikacja zdalna, czyli angażuj i integruj odbiorców!
Skuteczna komunikacja to najważniejsze narzędzie w rękach każdego lidera, dzięki któremu może on wraz z zespołem osiągać założone cele. W czasie home office okazała się ona poważnym wyzwaniem zarządczym. Jak efektywnie rozmawiać z zespołem pracującym zdalnie i unikać typowych błędów komunikacyjnych?
Jak być liderem w zmieniającym się świecie?
Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
Komunikacja w firmie - dlaczego warto z nią eksperymentować?
Zbyt często zapominamy o potencjalne drzemiącym w dobrze przemyślanej komunikacji z klientami i pracownikami. Czasami wystarczy jeden eksperyment, by diametralnie zwiększyć skuteczność naszych przekazów.
Pandemia przyspieszy rewolucję w technikach zarządzania
O tym, jak kryzys spowodował prawdziwy przełom w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej i przyspieszył zmiany, m.in. wzrost produktywności w wielu branżach, opowiada Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Poskromienie złośnika, czyli jak radzić sobie z kłopotliwym kolegą z pracy
Kąśliwe uwagi, sarkastyczne komentarze za naszymi plecami, a nawet otwarta wrogość ze strony współpracownika – często nie wiemy, jak na to reagować. Czy lepiej jest puścić uwagi mimo uszu, czy zdecydować się na konfrontację? Co zrobić, gdy jesteśmy źle traktowani w pracy?
Komunikacja w zespole przyszłości
Wybór odpowiedniego rozwiązania wspierającego firmową komunikację może znacząco wpłynąć na wydajność całej organizacji. Systemy gotowe na wyzwania współczesnych przedsiębiorstw są intuicyjne w obsłudze oraz umożliwiają spięcie wszystkich kanałów komunikacji – niezależnie od tego, gdzie akurat znajdują się pracownicy.
Trudne rozmowy w pracy: nie daj emocjom sprowadzić Cię na manowce
Choć w pracy trudno uniknąć trudnych rozmów, większość osób ich unika. To błąd! Jak je prowadzić, unikając jednocześnie negatywnych emocji?
Fokus na komunikację
Kolejna edycja rankingu prezesów spółek giełdowych przynosi kilka ciekawych spostrzeżeń szczególnie w obszarze komunikacji, będącej jedną ze składowych rankingu.
Konrad Fulawka: Nie można myśleć krótkoterminowo
W firmie Umbrella nie zadziałała w sposób odpowiedni komunikacja. Nikt w organizacji nie wziął odpowiedzialności za chaos, do którego doszło.
Zaangażowanie oparte na wartościach
Żyjemy w dobie rynku pracownika i związanego z nim niedoboru kandydatów. W związku z czym pojawiają się oczekiwania dotyczące zmiany poziomów wynagrodzeń i szerokiej gamy benefitów.
Jak zarządzać… swoim szefem?
Staż, zasługi, postępowanie zgodnie z obowiązującymi regulacjami, relacje, wpływy – wszystko to buduje pozycję zarządzających, prowadząc ich wielokrotnie na szczyt.
Daniel L. Shapiro. Negocjacje to jego powołanie
Podróżuje po całym świecie, by rozwiązywać konflikty biznesowe, polityczne, a nawet rodzinne. Kim jest Daniel L. Shapiro, który już w maju odwiedzi Polskę?
Jerzy Kalinowski: Patowe sytuacje nie są zazwyczaj efektem jednego błędu
Problemy ludzkości spowodował człowiek, więc mogą one być przez człowieka rozwiązane.
15 komunikatów, które zwiększą efektywność twojego zespołu
Sztab szkoleniowy w drużynie sportowej czy lider w zespole sprzedażowym może poprzez słowa wpływać na świadomość i postawy członków zespołu.
Zamiast siedzieć, lepiej chodzić. O efektywności spotkań biznesowych
Zdrowe ciało, efektywniejszy umysł.
Urszula Podraza: trudne do przewidzenia warunki wywołują niepokój
Należy okazać zrozumienie dla obaw pracowników.
Jak informację o zmianie przekazać pracownikom
Firma outsourcingowa Katern postanowiła przenieść biura z podkrakowskiego Zabierzowa do Lublina. Pozytywna zmiana doprowadziła jednak do kryzysu komunikacyjnego.
Michał Szapiro: przekaz komunikacyjny powinien być możliwie prosty
Na wyzwania, które rodzą się w obliczu zmiany, warto spojrzeć przez pryzmat potrzeb podmiotów biorących w niej udział.
Efektywna komunikacja: jak rozwijać jedną z najważniejszych kompetencji liderów?
Choć 90% liderów zespołów wysoko ocenia swoje umiejętności komunikacji, to tę opinię podziela tylko 30% ich podwładnych.