SESJA 4 | 14 maja 2024

Sytuacyjna zwinność: rewolucja w prowadzeniu rozmów sprzedażowych

Poznaj elastyczne podejście do sprzedaży, które pozwala zwiększać skuteczność handlowców i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. To więcej zamkniętych transakcji!

Kup konferencję za 999,00 zł 1 799,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 1 799 zł

Promocja trwa do 30.11.2023

Foto /Dr Michelle Vazzana Foto /Dr Michelle Vazzana

O konferencji

Twoi handlowcy wkładają dużo wysiłku i zaangażowania w pracę, przestrzegają zasad i procedur przyjętych w zespole, ale nie kończy się to wcale lepszą sprzedażą i większą liczbą udanych transakcji? Być może Twój dział popełnia błąd, powielany przez wiele firm – opiera się na jednej metodologii sprzedaży, nie różnicując jej w zależności od klienta.

Świat sprzedaży stał się w ostatnich latach mniej przewidywalny i bardziej konkurencyjny. Decyzje zakupowe są bardziej złożone, wybór produktów potrafi przytłoczyć, a informacje o nich są łatwo dostępne. Kto odnosi sukcesy w takim świecie? Sprzedawcy, którzy są zwinni i potrafią nieustannie aktualizować swoje strategie na podstawie wniosków z różnych sytuacji z klientami. Jak to robić w praktyce? Tego dowiesz się na konferencji z udziałem ekspertki Michelle Vazzany!

O ekspercie

Dr Michelle Vazzana

Jest współzałożycielką i dyrektorką ds. strategii w VantagePoint Performance, jedynej zwinnej firmie zajmującej się wydajnością sprzedaży oraz dostarczającej oparte na diagnostyce szkolenia i rozwiązania konsultingowe oparte na najnowszych badaniach naukowych dotyczących zwinnej sprzedaży. Ma ponad 32 lata doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu. Prowadzi obszerne badania nad praktykami coachingu handlowców i zwinności sprzedaży, opublikowała także wiele książek w tym zakresie, a także uzyskała tytuł doktora psychologii organizacyjnej, koncentrując się na praktykach zarządzania sprzedażą.

Dzięki tej sesji:

Dowiesz się, jak różnicować sposób podejścia do klienta – zadania dla sprzedawców i menedżerów.
Nauczysz się, jak koncentrować sprzedaż na perspektywie klienta i oceniać jego sytuację z różnych punktów widzenia.
Otrzymasz metody, które pozwolą Ci zrozumieć decyzje klientów na podstawie dostępnych danych i obserwacji.
Dowiesz się, jak wybierać podejście do sprzedaży, które jest zgodne z sytuacją klienta i Twoimi priorytetowymi celami.
Poznasz różne taktyki sprzedażowe, które zwiększą szanse sprzedażowe i pozwolą Ci dokonywać modyfikacji w odpowiedzi na zmianę sytuacji klienta.

Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu Elite Leadership Program

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.

Pobierz broszurę

Broszura sesji

Broszura konferencji

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!