SESJA 3 | 9 kwietnia 2024

Neuroperswazja a sztuka pozyskania, utrzymania i wzrostu wartości klienta

Zrozum, jak działa mózg, a dotrzesz do każdego klienta! Poznaj gotowy framework do tworzenia wygrywających rozmów z klientem.

Foto /Tim Riesterer Foto /Tim Riesterer

O konferencji

Jak podają badania, aż 70-80% wzrostu biznesu pochodzi od obecnych klientów. Gdzie tkwi sekret skutecznego zarządzania relacją z nimi? W mózgu – naszych klientów i handlowców! Czy wiesz, że to właśnie reakcje mózgu warunkują decyzje zakupowe klientów? Wszystko, co robimy, stanowi konsekwencję sygnałów elektrycznych i chemicznych w mózgu. Znając te mechanizmy, możesz tak poprowadzić rozmowę sprzedażową, by wzbudzić większe zaufanie i przyspieszyć zakup.

Najnowsze odkrycia z zakresu neurobiologii i neuropsychologii pozwalają handlowcom skuteczniej porozumiewać się z klientami poprzez dostosowanie przekazu i strategii komunikacji do danej osoby i sytuacji. Dzięki zrozumieniu, jak mózg podejmuje decyzje i odbiera pewne bodźce, handlowcy dobiorą skuteczne argumenty, „zbiją” obawy klientów i zbudują relacje oparte na zaufaniu.

O ekspercie

Tim Riesterer

Jako dyrektor ds. strategii w Corporate Visions odpowieda za kierowanie strategicznym kierunkiem firmy w zakresie przywództwa myślowego, pozycjonowania i rozwoju produktów. Kieruje również zespołem konsultantów firmy na całym świecie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Przed dołączeniem do Corporate Visions był współzałożycielem Customer Message Management, LLC (CMM Group), gdzie był dyrektorem generalnym do momentu przejęcia firmy przez Corporate Visions w 2008 roku. Przed CMM Group Tim był CMO i wiceprezesem ds. usług strategicznych w Ventaso. Wcześniej pracował w marketingu, komunikacji i wsparciu sprzedaży dla światowej klasy producentów technologii, takich jak Rockwell Automation i GE Medical Systems.

Dzięki tej sesji:

Poznasz łatwy do wdrożenia framework tworzenia i prowadzenia zwycięskich rozmów w 4 momentach kluczowych do sukcesu.
Dowiesz się, jakie są 4 kluczowe momenty w relacji z klientem i jak nie popełnić w nich błędu.
Otrzymasz najlepsze praktyki angażowania klientów i rozwoju relacji z nimi, które może zastosować każda firma niezależnie od branży.
Poznasz najnowsze odkrycia psychologii sprzedaży i kupowania oraz ich praktyczne zastosowanie w sprzedaży.
Dowiesz się, czym jest „The Contex Effect” i dlaczego jest esencją marketingu i sprzedaży? Jak go wykorzystać w komunikacji.

Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu Elite Sales Program

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.

Pobierz broszurę

Broszura sesji

Broszura konferencji

Sprawdź kim jest gość specjalny konferencji i poznaj agendę
wydarzenia.

Pobierz broszurę

Poznaj naszych ekspertów

portret Dr Witold Jankowski
Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultu...

Pokaż więcej

portret Anna Connor - Łakomy
Anna Connor - Łakomy
Konsultantka, Trenerka i Badaczka specjalizująca się w neuronauce
Pracuje na kanwie samoświadomego, autentycznego przywództwa, wspiera w rozwoju i buduje efektywne, różnorodne zespoły oraz....

Pokaż więcej

portret Joanna Burdek
Joanna Burdek
Ekspertka Neurocopywritingu, autorka książki „Neurocopywriting. Jak projektować i tworzyć skuteczne treści, które trafiają prosto do mózgu?”
Pomaga firmom budować mocne marki i uporządkować chaos marketingowy. Szkoleniowczyni, wykładowczyni, właścicielka agencji Brand Useful. Pracowała z markami Continental, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, O bag, Multikino, Zam....

Pokaż więcej

portret Adrianna Wardzała
Adrianna Wardzała
Ekspertka ds. nowoczesnego marketingu i komunikacji, Prezeska SUUR Marketing
Marketerka z doświadczeniem w prowadzeniu projektów łączących technologię, marketing i sprzedaż. Tworzy strategie marketingowe wykorzystujące nowe media i narzędzia digital marketingu do budowania silnych marek firm i liderów....

Pokaż więcej

Program konferencji

10:00 - 10:10

Studio ICAN Przywitanie - start konferencji

10:10 - 10:30

zdjęcie dr Witold Jankowski
dr Witold Jankowski

Jak neuronauki i media społecznościowe zmieniają świat biznesu i zasady komunikacji w sprzedaży?

  • Przełomy na styku technologii i biologii: co z tego wynika dla biznesu i dla sprzedaży?
  • Klient jako algorytm: jak odkryć jego tajemnice i „zhakować” go (oczywiście etycznie) w procesie sprzedażowym?
  • Zasady ekonomii behawioralnej a sprzedaż: zasady i zastosowania.
  • Co to jest „księgowanie umysłowe” i jak je można wykorzystywać w sprzedaży?
  • Psychologia klienta a ofertowanie: dlaczego nie liczą się tylko obiektywne fakty, ale także ich sposób przedstawienia, praktyczne rady?
  • Koncepcja „bólu” psychicznego związanego z ceną irabatami.
  • Klient w sieci: co się dzieje, kiedy komunikacja sprzedażowa dotyczy nie tylko sprzedawcy i klienta, ale także innych graczy (od których nie da się uciec)?
  • Jak silniki rekomendacji rewolucjonizują sposoby robienia zakupów przez klientów i co to oznacza dla sprzedaży?

10:30 - 10:40

Sesja Q&A dr Witold Jankowski

10:40 - 10:45

Studio ICAN

10:45 - 11:45

zdjęcie Tim Riesterer
Tim Riesterer

Neuronauka a zróżnicowanie sposobów komunikacji dla nowych i obecnych klientów: cztery różne strategie i jak je stosować w praktyce.

  • Dlaczego psychologia nowego i obecnego klienta się różnią: podstawowe źródła i implikacje?
  • Klasyfikacja różnych sytuacji w relacji klienta: dlaczego jest podstawą skutecznej strategii sprzedażowej?
  • Czym różni się komunikacja i argumentacja do nowego i stałego klienta?
  • Wyzwania komunikacji sprzedażowej w relacji do nowego klienta.
  • Wyzwania komunikacji sprzedażowej w relacji do obecnego klienta.
  • Sprzedaż dodatkowych produktów obecnym klientom.
  • Jak skutecznie komunikować podwyżki cen lub inne niekorzystne dla klienta rozwiązania w perspektywie neuronauki?
  • Zasada kontrastu i kontekstu.
  • Rola „bohatera narracyjnego” (hero story) jako narzędzia komunikacji sprzedażowej.

11:45 - 11:50

Studio ICAN

11:50 - 12:20

zdjęcie Anna Łakomy
Anna Łakomy

Mózg klienta w procesie decyzyjnym - jak kupuje?

  • Luka w empatii - czym jest i co oznacza w relacji z klientem?
  • Relacja ciało-mózg jako nierozłączne elementy procesu decyzyjnego - dlaczego samym adresowaniem potrzeb umysłu nic nie sprzedamy?
  • Nierówna walka z mechanizmem "przerywanego wzmocnienia” - czego możemy się nauczyć z mediów społecznościowych?
  • Konkretność językowa vs. Abstrakcja - kiedy jak budować przekaz by osiągnąć swój cel?

12:20 - 12:30

Sesja Q&A Anna Łakomy

12:30 - 12:35

Studio ICAN

12:35 - 13:30

Przerwa

13:30 - 13:35

Studio ICAN

13:35 - 14:05

zdjęcie Joanna Burdek
Joanna Burdek

NeuroCopywriting - Takie Treści 💙 Mózg!

  • Jak pisać do „Cyfrowych Zombie”? Dziś przykucie uwagi jest największym wyzwaniem marketera i sprzedawcy. Klienci są rozproszeni i nie potrafią się skupić. Wciąż przewijają treści kciukiem. W trakcie wystąpienia dowiesz się jak:
    • Schwytać uwagę klienta i nie dać się przewinąć.
    • Skutecznie dotrzeć do mózgu klienta i przekonać go do zakupu.
    • Pisać tak, by „cyfrowy zombiak” zrozumiał i pokochał Twoją markę.

14:05 - 14:15

Sesja Q&A Joanna Burdek

14:15 - 14:20

Studio ICAN

14:20 - 14:50

zdjęcie Adrianna Wardzała
Adrianna Wardzała

Praktyczna strona skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie

  • Mowa ciała vs cyfrowa mowa ciała, czyli czym jest Digital Body Language.
  • 5 elementów Digital Body Language - jak nad nimi zapanować?
  • Komunikacja w kanałach zdalnych: jak mówić (i pisać!), aby inni Cię słyszeli i rozumieli.
  • Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki?
  • Czy AI wspiera czy przeszkadza w skutecznej komunikacji?

14:50 - 15:00

Sesja Q&A

15:00 - 15:05

Studio ICAN

15:05 - 15:35

Sesja Q&A Tim Riesterer

15:35 - 15:40

Studio ICAN Zakończenie konferencji

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!