Neuroperswazja a sztuka pozyskania, utrzymania i wzrostu wartości klienta
Zrozum, jak działa mózg, a dotrzesz do każdego klienta! Poznaj gotowy framework do tworzenia wygrywających rozmów z klientem.
O konferencji
Jak podają badania, aż 70-80% wzrostu biznesu pochodzi od obecnych klientów. Gdzie tkwi sekret skutecznego zarządzania relacją z nimi? W mózgu – naszych klientów i handlowców! Czy wiesz, że to właśnie reakcje mózgu warunkują decyzje zakupowe klientów? Wszystko, co robimy, stanowi konsekwencję sygnałów elektrycznych i chemicznych w mózgu. Znając te mechanizmy, możesz tak poprowadzić rozmowę sprzedażową, by wzbudzić większe zaufanie i przyspieszyć zakup.
Najnowsze odkrycia z zakresu neurobiologii i neuropsychologii pozwalają handlowcom skuteczniej porozumiewać się z klientami poprzez dostosowanie przekazu i strategii komunikacji do danej osoby i sytuacji. Dzięki zrozumieniu, jak mózg podejmuje decyzje i odbiera pewne bodźce, handlowcy dobiorą skuteczne argumenty, „zbiją” obawy klientów i zbudują relacje oparte na zaufaniu.
O ekspercie
Tim Riesterer
Jako dyrektor ds. strategii w Corporate Visions odpowieda za kierowanie strategicznym kierunkiem firmy w zakresie przywództwa myślowego, pozycjonowania i rozwoju produktów. Kieruje również zespołem konsultantów firmy na całym świecie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Przed dołączeniem do Corporate Visions był współzałożycielem Customer Message Management, LLC (CMM Group), gdzie był dyrektorem generalnym do momentu przejęcia firmy przez Corporate Visions w 2008 roku. Przed CMM Group Tim był CMO i wiceprezesem ds. usług strategicznych w Ventaso. Wcześniej pracował w marketingu, komunikacji i wsparciu sprzedaży dla światowej klasy producentów technologii, takich jak Rockwell Automation i GE Medical Systems.
Dzięki tej sesji:
Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały
Broszura cyklu Elite Sales Program
Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.
Broszura konferencji
Sprawdź kim jest gość specjalny konferencji i poznaj agendę
wydarzenia.
Poznaj naszych ekspertów
Prezes ICAN Institute
Konsultantka, Trenerka i Badaczka specjalizująca się w neuronauce
Ekspertka Neurocopywritingu, autorka książki „Neurocopywriting. Jak projektować i tworzyć skuteczne treści, które trafiają prosto do mózgu?”
Ekspertka ds. nowoczesnego marketingu i komunikacji, Prezeska SUUR Marketing
Program konferencji
10:00 - 10:10
10:10 - 10:30
Jak neuronauki i media społecznościowe zmieniają świat biznesu i zasady komunikacji w sprzedaży?
- Przełomy na styku technologii i biologii: co z tego wynika dla biznesu i dla sprzedaży?
- Klient jako algorytm: jak odkryć jego tajemnice i „zhakować” go (oczywiście etycznie) w procesie sprzedażowym?
- Zasady ekonomii behawioralnej a sprzedaż: zasady i zastosowania.
- Co to jest „księgowanie umysłowe” i jak je można wykorzystywać w sprzedaży?
- Psychologia klienta a ofertowanie: dlaczego nie liczą się tylko obiektywne fakty, ale także ich sposób przedstawienia, praktyczne rady?
- Koncepcja „bólu” psychicznego związanego z ceną irabatami.
- Klient w sieci: co się dzieje, kiedy komunikacja sprzedażowa dotyczy nie tylko sprzedawcy i klienta, ale także innych graczy (od których nie da się uciec)?
- Jak silniki rekomendacji rewolucjonizują sposoby robienia zakupów przez klientów i co to oznacza dla sprzedaży?
10:30 - 10:40
10:40 - 10:45
10:45 - 11:45
Neuronauka a zróżnicowanie sposobów komunikacji dla nowych i obecnych klientów: cztery różne strategie i jak je stosować w praktyce.
- Dlaczego psychologia nowego i obecnego klienta się różnią: podstawowe źródła i implikacje?
- Klasyfikacja różnych sytuacji w relacji klienta: dlaczego jest podstawą skutecznej strategii sprzedażowej?
- Czym różni się komunikacja i argumentacja do nowego i stałego klienta?
- Wyzwania komunikacji sprzedażowej w relacji do nowego klienta.
- Wyzwania komunikacji sprzedażowej w relacji do obecnego klienta.
- Sprzedaż dodatkowych produktów obecnym klientom.
- Jak skutecznie komunikować podwyżki cen lub inne niekorzystne dla klienta rozwiązania w perspektywie neuronauki?
- Zasada kontrastu i kontekstu.
- Rola „bohatera narracyjnego” (hero story) jako narzędzia komunikacji sprzedażowej.
11:45 - 11:50
11:50 - 12:20
Mózg klienta w procesie decyzyjnym - jak kupuje?
- Luka w empatii - czym jest i co oznacza w relacji z klientem?
- Relacja ciało-mózg jako nierozłączne elementy procesu decyzyjnego - dlaczego samym adresowaniem potrzeb umysłu nic nie sprzedamy?
- Nierówna walka z mechanizmem "przerywanego wzmocnienia” - czego możemy się nauczyć z mediów społecznościowych?
- Konkretność językowa vs. Abstrakcja - kiedy jak budować przekaz by osiągnąć swój cel?
12:20 - 12:30
12:30 - 12:35
12:35 - 13:30
13:30 - 13:35
13:35 - 14:05
NeuroCopywriting - Takie Treści 💙 Mózg!
- Jak pisać do „Cyfrowych Zombie”? Dziś przykucie uwagi jest największym wyzwaniem marketera i sprzedawcy. Klienci są rozproszeni i nie potrafią się skupić. Wciąż przewijają treści kciukiem. W trakcie wystąpienia dowiesz się jak:
- Schwytać uwagę klienta i nie dać się przewinąć.
- Skutecznie dotrzeć do mózgu klienta i przekonać go do zakupu.
- Pisać tak, by „cyfrowy zombiak” zrozumiał i pokochał Twoją markę.
14:05 - 14:15
14:15 - 14:20
14:20 - 14:50
Praktyczna strona skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie
- Mowa ciała vs cyfrowa mowa ciała, czyli czym jest Digital Body Language.
- 5 elementów Digital Body Language - jak nad nimi zapanować?
- Komunikacja w kanałach zdalnych: jak mówić (i pisać!), aby inni Cię słyszeli i rozumieli.
- Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki?
- Czy AI wspiera czy przeszkadza w skutecznej komunikacji?
14:50 - 15:00
15:00 - 15:05
15:05 - 15:35
15:35 - 15:40
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.