SESJA 3 | 9 kwietnia 2024

Neuroperswazja a sztuka pozyskania, utrzymania i wzrostu wartości klienta

Zrozum, jak działa mózg, a dotrzesz do każdego klienta! Poznaj gotowy framework do tworzenia wygrywających rozmów z klientem.

Kup konferencję za 999,00 zł 1 799,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 1 799 zł

Promocja trwa do 30.11.2023

Foto /Tim Riesterer Foto /Tim Riesterer

O konferencji

Jak podają badania, aż 70-80% wzrostu biznesu pochodzi od obecnych klientów. Gdzie tkwi sekret skutecznego zarządzania relacją z nimi? W mózgu – naszych klientów i handlowców! Czy wiesz, że to właśnie reakcje mózgu warunkują decyzje zakupowe klientów? Wszystko, co robimy, stanowi konsekwencję sygnałów elektrycznych i chemicznych w mózgu. Znając te mechanizmy, możesz tak poprowadzić rozmowę sprzedażową, by wzbudzić większe zaufanie i przyspieszyć zakup.

Najnowsze odkrycia z zakresu neurobiologii i neuropsychologii pozwalają handlowcom skuteczniej porozumiewać się z klientami poprzez dostosowanie przekazu i strategii komunikacji do danej osoby i sytuacji. Dzięki zrozumieniu, jak mózg podejmuje decyzje i odbiera pewne bodźce, handlowcy dobiorą skuteczne argumenty, „zbiją” obawy klientów i zbudują relacje oparte na zaufaniu.

O ekspercie

Tim Riesterer

Jako dyrektor ds. strategii w Corporate Visions odpowieda za kierowanie strategicznym kierunkiem firmy w zakresie przywództwa myślowego, pozycjonowania i rozwoju produktów. Kieruje również zespołem konsultantów firmy na całym świecie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Przed dołączeniem do Corporate Visions był współzałożycielem Customer Message Management, LLC (CMM Group), gdzie był dyrektorem generalnym do momentu przejęcia firmy przez Corporate Visions w 2008 roku. Przed CMM Group Tim był CMO i wiceprezesem ds. usług strategicznych w Ventaso. Wcześniej pracował w marketingu, komunikacji i wsparciu sprzedaży dla światowej klasy producentów technologii, takich jak Rockwell Automation i GE Medical Systems.

Dzięki tej sesji:

Poznasz łatwy do wdrożenia framework tworzenia i prowadzenia zwycięskich rozmów w 4 momentach kluczowych do sukcesu.
Dowiesz się, jakie są 4 kluczowe momenty w relacji z klientem i jak nie popełnić w nich błędu.
Otrzymasz najlepsze praktyki angażowania klientów i rozwoju relacji z nimi, które może zastosować każda firma niezależnie od branży.
Poznasz najnowsze odkrycia psychologii sprzedaży i kupowania oraz ich praktyczne zastosowanie w sprzedaży.
• Dowiesz się, czym jest „The Contex Effect” i dlaczego jest esencją marketingu i sprzedaży? Jak go wykorzystać w komunikacji.

Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu Elite Leadership Program

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.

Pobierz broszurę

Broszura sesji

Broszura konferencji

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!