SESJA 2 | 12 marca 2024

Zespół sprzedażowy klasy A

jak rekrutować, rozwijać i motywować osoby z najwyższym potencjałem sprzedażowym

Poznaj przełomową koncepcję graczy klasy A i przekraczaj wyznaczone cele dzięki zespołowi składającemu się z wysokoefektywnych handlowców!

Foto /Rick Crossland Foto /Rick Crossland

O konferencji

Innowacyjny produkt, obszerna baza klientów, wartościowe leady i strategia przemyślana od A do Z. Brzmi jak recepta na sukces? Niestety, nie. To wszystko nie zagwarantuje firmie sukcesu, jeśli nie będzie posiadała świetnych handlowców, potrafiących skutecznie sprzedawać. Menedżerowie dobrze wiedzą, że potrzebują utalentowanych pracowników. Ale jak ich pozyskiwać i rozwijać, by osiągali wyznaczone cele, ale nie utracili motywacji?

Poznaj koncepcję graczy klasy A, opracowaną przez eksperta Ricka Crosslanda. To osoby, które są pełne pasji i niezwykle skuteczne, a przy tym szczerze zaangażowane w rozwój firmy. Dobra wiadomość – każdy ma szansę stać się najlepszym graczem! Podczas konferencji poznasz wprost od autora tej koncepcji metodykę budowania kultury graczy klasy A i wspierania pracowników w stawaniu się coraz efektywniejszymi, co przełoży się na sukces całej firmy.

O ekspercie

Rick Crossland

To znanym na całym świecie ekspert i lider w dziedzinie talentów A Player. Ma prawie 30-letnie doświadczenie w rozwijaniu, rekrutowaniu i przewodzeniu wysoko wydajnych pracowników oraz tworzeniu kultur organizacyjnych wspierających procesy rozwoju talentów. Przed założeniem swojej praktyki executive coachingu osiem lat temu Rick zajmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska kierownicze w Johnson and Johnson, ICI-Zeneca, Planters-Lifesavers, Ford Motor Company i Limited Brands. Jego innowacyjne koncepcje zostały opublikowane w wiodących, prestiżowych mediach biznesowych, m.in. Inc.com i Fortune.com

Dzięki tej sesji:

Dowiesz się, kim są gracze klasy A i co sprawia, że są ponadprzeciętnie efektywni i mają niesamowicie pozytywny wpływ na środowisko pracy.
Otrzymasz narzędzia, dzięki którym Twoi handlowcy staną się zespołem osiągającym znakomite wyniki.
Dowiesz się, jak identyfikować osoby o wysokim potencjale i jak rozwijać je za pomocą coachingu, by stały się graczami klasy A.
Nauczysz się, jak przewodzić utalentowanym pracownikom i jak samemu stać się menedżerem klasy A.

Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu Elite Sales Program

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.

Pobierz broszurę

Broszura sesji

Broszura konferencji

Sprawdź kim jest gość specjalny konferencji i poznaj agendę
wydarzenia.

Pobierz broszurę

Poznaj naszych ekspertów

portret Dr Witold Jankowski
Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultu...

Pokaż więcej

portret Piotr Stohnij
Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie
Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie...

Pokaż więcej

portret Przemek Siódmiak
Przemek Siódmiak
Współzałożyciel Startup Community Poznań oraz Współtwórca i Partner Zarządzający w 313C sp. z o.o., firmie odpowiedzialnej opracowywanie realistycznych gier psychometrycznych online.
Z wykształcenia Psycholog Organizacji (UAM) i Menadżer (SGH) z ponad 13-letnim doświadczeniem pracy w strukturach Volkswagen Group. Odpowiedzialny m.in. za obszar rekrutacji, rozwój pracowników, zarządzanie projektami, sprzedaż B2B...

Pokaż więcej

portret Justyna Bartoszek
Justyna Bartoszek
HR Manager w Przelewy24
Doświadczenie zdobyła pracując z różnymi zespołami w obszarze HR, m.in. w roli HR Managera w organizacjach międzynarodowych i lokalnych z różnych branż, mi. in. FinTech, IT, Retail, Logistyka, FMCG.

Osobiście przyznaje, że uwielbia pracę z ludźmi m.in. poprzez dzielenie się wiedzą...

Pokaż więcej

portret Rafał Błachowski
Rafał Błachowski
Trener, przedsiębiorca, konsultant, autor książki „Porozmawiajmy o Sprzedaży”, właściciel w Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego.
Były handlowiec, dyrektor sprzedaży, dyrektor projektów i członek Zarządu Expo Mazury odpowiedzialny za Działy Marketingu, Eventów i Konferencji. Przez 4 lata dyrektor targów Poznań Motor Show oraz, także przez 4 lata, dyrektor targów Poznań Game Arena...

Pokaż więcej

Program konferencji

10:00 - 10:10

Studio ICAN Przywitanie - start konferencji

10:10 - 10:30

zdjęcie Witold Jankowski
Witold Jankowski

Strategiczna rola rekrutacji i rozwoju handlowców oraz jej wpływ na sukces ekipy sprzedażowej

  • Dlaczego jakość i kompetencje handlowców pozostają kluczowym czynnikiem sukcesu ekipy sprzedażowej
  • Jak zmieniły się sposoby kupowania i jak te zmiany mają wpływ na sprzedaż i pożądane cechy handlowców
  • Nowy zestaw atrybutów niezbędnych w sprzedaży
  • Dlaczego długoletnie doświadczenie w sprzedaży może być negatywnym atrybutem handlowca
  • Potencjał rozwojowy jako nowa kluczowa cecha wybitnych handlowców
  • Jak mierzyć potencjał rozwojowy: liczą się nie tylko dzisiejsze kompetencje, ale także zdolność do pozyskiwania nowych kompetencji
  • Ukryte koszty pomyłek rekrutacyjnych i jak ich uniknąć
  • Na czym polega strategiczne podejście do rekrutacji i rozwoju handlowców

10:30 - 10:35

Studio ICAN

10:35 - 11:00

zdjęcie Przemek Siódmiak
Przemek Siódmiak

Jak skutecznie przyciągać i zatrudniać najlepszych sprzedawców? Innowacyjne metody rekrutacji i selekcji

  • W jaki sposób przyciągać, angażować i wybierać najlepiej dopasowanych Kandydatów do Twojego zespołu.
  • Prawdziwe koszty i utracone korzyści wynikające z nieefektywnej rekrutacji.
  • Czego konkretnie wymagać od swojego Działu HR lub zewnętrznych agencji i jak nie dać się zwodzić.
  • Innowacyjne narzędzia do rekrutacji sprzedawców oraz menadżerów sprzedaży.

11:00 - 11:15

Sesja Q&A Przemek Siódmiak

11:15 - 11:20

Studio ICAN

11:20 - 11:45

zdjęcie Piotr Stohnij
Piotr Stohnij

Skomplikowane relacje, proste rozwiązania: strategie na utrzymanie zaangażowania w dziale sprzedaży

  • Autoudomowienie i autosocjalizacja - jak ewolucja wspiera lojalność względem zespołu i firmy.
  • Cztery poziomy relacji w zespołach handlowych - od dominacji po wzajemne zobowiązanie.
  • Hierarchie i struktury firmowe a lojalność handlowców i różne strategie działania w tych ramach.
  • Dwa typy zaufania w pracy i nie tylko - jak budować relacje na tych fundamentach.
  • Od zadowolenia do satysfakcji - praca, która jest wartościowa dla handlowców w krótkim i długim terminie.

11:45 - 12:00

Sesja Q&A Piotr Stohnij

12:00 - 12:05

Studio ICAN

12:05 - 13:00

Przerwa

13:00 - 13:05

Studio ICAN

13:05 - 13:55

zdjęcie Rick Crossland
Rick Crossland

Zespół sprzedaży klasy A. Rekrutacja, rozwój i motywowanie A Player

  • Kim są gracze klasy A w sprzedaży i co sprawia, że są ponadprzeciętnie efektywni i mają niesamowicie pozytywny wpływ na środowisko pracy?
  • Dlaczego każda organizacja potrzebuje graczy klasy A? Porównanie A Player z B i C Players w organizacji.
  • Jak identyfikować osoby o wysokim potencjale i jak rozwijać je, by stały się graczami klasy A? Strategie rozwoju.
  • Budowanie kultury wysokich osiągnieć: jak stworzyć środowisko pracy, które promuje i wspiera A Players?
  • Rola przywództwa w kształtowaniu kultury wysokich osiągnięć: motywowanie, komunikacja wizji, wspólne wartości i cele.
  • Wyzwania i pułapki na drodze do zostania A Player: jak ich unikać i jak zachować status gracza klasy A w zmieniającym się świecie biznesu.
  • Przywództwo klasy A, czyli jak przewodzić utalentowanym pracownikom i jak samemu stać się menedżerem na piątkę z plusem?
  • Toolbox menedżera: narzędzia dzięki którym Twoi handlowcy staną się zespołem osiągającym znakomite wyniki.

13:55 - 14:15

Sesja Q&A Rick Crossland

14:15 - 14:20

Studio ICAN

14:20 - 15:20

zdjęcie Rafał Błachowski
Rafał Błachowski
zdjęcie Justyna Bartoszek
Justyna Bartoszek

Wszyscy jesteśmy dla Klientów: jak praktycznie łączyć działania HR ze sprzedażą w ujęciu całej organizacji

  • Jak współpraca między różnymi działami może wpływać na efektywność sprzedaży i w jaki sposób.
  • Jakimi działaniami w skali długofalowej wypracowujemy standardy współpracy i komunikacji na rzecz jak najwyższej jakości obsługi i współpracy z klientem.
  • Procesy i narzędzia budowania świadomości pracowników różnych działów organizacji, zorientowane na działania na rzecz klienta.
  • W jaki sposób budować kulturę organizacyjną firmy opartą o wypracowane przez pracowników wszystkich szczebli wartości i odpowiadające im konkretne zachowania.
  • Przejrzysty systemu oceny okresowej pracownika skupiony nie na celach i zadaniach, ale na prezentowanych postawach i zachowanych.

15:20 - 15:40

Sesja Q&A

15:40 - 15:50

Studio ICAN Zakończenie konferencji

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!