SESJA 1 | 7 lutego 2024

Bariery innowacji

dlaczego większość firm nie potrafi wykorzystać potencjału nowych technologii w sprzedaży, marnując pieniądze i tracąc szanse na rozwój

Odkryj, co blokuje Twoją sprzedaż przed osiągnięciem wyższej efektywności i lepszych wyników. Wyeliminuj te bariery dzięki wiedzy eksperta!

Kup konferencję za 999,00 zł 1 799,00 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 1 799 zł

Promocja trwa do 30.11.2023

Foto /Dr Christine McCarthy Foto /Dr Christine McCarthy

O konferencji

Dlaczego inwestycje w szkolenia sprzedawców i gwałtowny rozwój technologii w ostatniej dekadzie nie zaowocowały większą skutecznością sprzedaży dla większości firm? Ponieważ firmy skupiły się bardziej na skalowaniu niż poprawie działań zespołów sprzedaży – na tym polega dzisiejszy paradoks zdaniem Howarda Dovera, profesora i technologa sprzedaży.

Sprzedawcy koncentrują się na tym, by robić więcej – wysyłać więcej maili z ofertami, dzwonić do większej liczby klientów i używać więcej kanałów dotarcia zamiast ulepszyć jakość swoich działań. Stawiamy na ilość, a nie jakość, bombardując i tak już przemęczonych szumem informacyjnym klientów.

Jak wyzwolić sprzedaż z błędnego koła i wykorzystać potencjał technologii do zwiększania jej efektywności, żeby przynosiła realne zyski, zamiast być stratą pieniędzy i zasobów? Tego dowiesz się na konferencji z udziałem Howarda Dovera!

O ekspercie

Dr Howard Dover

Jest założycielem i dyrektorem Center for Professional Sales na University of Texas w Dallas. Przed rozpoczęciem kariery akademickiej założył kilka firm, w tym firmę zajmującą się kontraktowaniem sprzedaży, którą prowadził przez dekadę. Podczas lat pracy w start-upach i rządzie rozwinął umiejętność wykorzystywania technologii w celu zwiększenia zarówno wydajności procesów biznesowych, jak i skuteczności działań sprzedażowych. Dr Dover dzieli się swoimi odkryciami i nowoczesnymi metodami za pośrednictwem różnych konferencji i publikacji.

Dzięki tej sesji:

Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci rozwijać nowoczesną sprzedaż i stać się rewolucjonistą w tej dziedzinie.
Dowiesz się, jak rynki cyfrowe wstrząsnęły klasyczną maszyną sprzedaży i jak poradzić sobie ze zmianami, by nie zostać w tyle za konkurencją.
Zobaczysz, jak zmieniły się zachowania klientów w wyniku innowacji technologicznych i jakie konsekwencje niesie to dla procesów sprzedaży i sposób dotarcia do konsumentów.
Dowiesz się, jak pokonać przeszkody organizacyjne i środowiskowe, które utrzymują sprzedaż w stanie paradoksu, hamującym wzrost zysków.

Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu Elite Leadership Program

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.

Pobierz broszurę

Broszura sesji

Broszura konferencji

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!