Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję.Sprawdź, co przygotowaliśmy!
SESJA 1 | 19 MAJA 2021
Sprzedaż wirtualna i hybrydowa
Jak stworzyć i wdrożyć nowe modele sprzedaży, gdzie kontakt fizyczny i wirtualny będą się przenikać i uzupełniać?
Istnieje potrzeba elastycznej, wielokanałowej, wydajnej i zorientowanej na klienta organizacji sprzedaży - COVID zmusił nas wszystkich do przyspieszenia w kierunku znacznie bardziej wydajnego i efektywnego modelu zaangażowania z naszymi klientami.
RODOLFO LUZARDO
KELLOGG SCHOOL OF MANAGEMENT
Opis sesji
Z powodu pandemii i obostrzeń wiele firm musiało zacząć sprzedawać wirtualnie. Wizyty handlowe były po prostu niemożliwe. Także sprzedaż w tradycyjnych kanałach dotarcia do klienta, które wymagały fizycznej obecności, ustała lub została poważnie ograniczona. Firmy i sprzedawcy musieli się dostosować do tej sytuacji, ale to, co powstało metodą szybkiej adaptacji, jest zwykle dalekie od ideału. Jak powinien wyglądać efektywny model hybrydowej sprzedaży? Większość badań zachowań klientów pokazuje, że nie wrócą one do stanu przed pandemią. Stąd konieczność wypracowania przez każdą firmę nowego sposobu sprzedawania, który odpowiada nowym sposobom kupowania.
Dzięki tej sesji dowiesz się:
RODOLFO LUZARDO GOŚĆ SPECJALNY
ZS ASSOCIATES, KELLOGG SCHOOL OF MANAGEMENT
Principal w firmie ZS, będącej globalnym liderem doradztwa w zakresie sprzedaży i strategii handlowej. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu zawodowemu w finansach, operacjach i doradztwie Rodolfo Luzardo w ciągu ostatniej dekady doradzał czołowym światowym firmom. Jego doświadczenie obejmuje sprzedaż i strategię marketingową B2B ze szczególnym uwzględnieniem transformacji handlowych na dużą skalę związanych ze strategią wejścia na rynek, integracją fuzji oraz optymalizacją cen. Prowadzi wykłady na tematy dotyczące strategii sprzedaży w Kellogg School of Management na Northwestern University, a także opublikował liczne artykuły poświęcone zagadnieniom wydajności sił sprzedaży, strategicznego zarządzania i transformacji.
WITOLD JANKOWSKI
PREZES ICAN INSTITUTE I REDAKTOR NACZELNY ICAN MANAGEMENT REVIEW
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
PIOTR FĄDERSKI
WICEPREZES DS. SPRZEDAŻY NA REGION CEE, SALESFORCE
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży IT, zdobyte na różnych stanowiskach w obszarze finansów, operacji biznesowych, a przede wszystkim sprzedaży i dystrybucji w takich firmach jak HP, CA, VMware, a ostatnio także w Citrix. Zarządzał i przekształcał organizacje na terenie EMEA, jak również w regionach DACH i Emerging Markets, w tym w rejonie Rosji/CIS, Europy Wschodniej, MENA i Afryki. Jedną z jego głównych kompetencji jest kierowanie międzynarodowymi organizacjami w regionach o wysokim wzroście.
PAULA WĄSOWSKA, DBA
EKSPERT, ICAN INSTITUTE
Jest doświadczonym wykładowcą, trenerem, mówcą publicznym, moderatorem oraz uczestnikiem dyskusji panelowych, konsultantem i ekspertem do spraw innowacji i strategii konkurencyjnej a także osobą prowadzącą konferencje, kongresy oraz warsztaty, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce, Europie Centralnej, rynkach wschodzących oraz Dolinie Krzemowej w Kalifornii.
Od początku kariery zawodowej, którą rozpoczęła w pierwszej połowie lat 90-ych, związana z branżą technologii internetowych. W Cisco Systems, z którym do 2014 roku była związana przez ponad 13 lat, pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku Europy Środkowo-Wschodniej w ramach grupy doradczej Internet Business Solutions Group (IBSG). Wcześniej była, między innymi, współzałożycielką Internet Technologies Polska. Projektowała i implementowała model e-business oraz planowała strategię marketingu i sprzedaży dla Dell Computer Poland, współtworzyła strategię marketingową i komunikacyjną w firmie Nokia. Posiada tytuł Doctor of Business Administration (DBA) uzyskany w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest absolwentką Canadian Executive MBA University of Montreal, Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Lingwistyki Stosowanej, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA), Protocol School of Washington oraz Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute. Członek rad nadzorczych firm i instytucji pozarządowych, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
WOJTEK MENDYKA
CEO, MEANING MAKERS
Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje
ANTONI POMYKAŁA
EKSPERT I MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY TECHNOLOGII
Doradca w dziedzinie transformacji cyfrowej z międzynarodowym doświadczeniem w sprzedaży produktów i usług cyfrowych dostarczanych przez polskie i międzynarodowe korporacje technologiczne. Pasjonat transformacji cyfrowej z dogłębnym zrozumieniem technologii i wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, entuzjasta zdalnego i hybrydowego modelu pracy, z dużym doświadczeniem i codzienną praktyką w sprzedaży wirtualnej na platformie Microsoft 365 i Teams.
Program konferencji
- Cztery rewolucje w modelach organizacji sprzedaży
- Jak rewolucja technologiczna zmienia sprzedaż B2C i B2C?
- Gdzie B2C i B2B zbliżają się do siebie pod względem procesów i organizacji oraz co z tego wynika?
- Na czym polega hybrydowy model sprzedaży?
- Jaka jest logika podziału między aktywnościami sprzedażowymi face-to-face a aktywnościami wirtualnymi?
- Jaka jest rola technologii, zarządzania oraz umiejętności w hybrydowym modelu?
- Dlaczego nowa normalność oznacza konieczność szybkiego adaptowania się do zmian?
- Jakie są nowe wyzwania w perspektywie zarządzania biznesem, pracownikami i relacjami z klientami?
- Prezentacja narzędzia Salesforce Anywhere
- Dlaczego Twój najważniejszy klient to ludzki mózg i jak do niego wirtualnie trafiać?
- Co zrobić, by kontrolować Twój kluczowy przekaz i wyróżnić go w chaosie informacyjnym?
- Jak wykorzystać paradoks uwagi, by utrzymać ją u odbiorcy po drugiej stronie ekranu?
- Dlaczego Twoja agenda to nie nagroda (dla mózgu decydenta) i jak to zmienić?
- Czy pandemia COVID-19 była czynnikiem zakłócającym czy przyśpieszającym sprzedaż?
- W jaki sposób ewoluowali klienci B2B – jak zmieniły się ich przyzwyczajenia zakupowe?
- Dlaczego wiele firm reaguje zbyt wolno na zmiany w zachowaniach klientów?
- Czym jest zwinna organizacja sprzedażowa? Jakie wartości leżą u jej podstaw?
- Jak pandemia i izolacja społeczna zmieniły oczekiwania konsumentów wobec kontaktu ze sprzedawcą?
- Znaczenie cyfrowych interakcji sprzedażowych w dzisiejszych czasach – jak i gdzie kupują Twoi klienci?
- Jak dostosowywać obsługę do potrzeb klienta za pośrednictwem wirtualnych kanałów, by kreować angażujące doświadczenia?
- Jak zespoły sprzedażowe mogą tworzyć dodatkową wartość na ścieżce zakupowej, a tym samym nie utracić roli pośrednika?
- Czym się różnią cyfrowe interakcje z klientami, współpracownikami i rozmówcami od tych tradycyjnych?
- Prawdziwa natura wirtualnego kontaktu – ograniczenia, pułapki, różnorodność narzędzi
- W jaki sposób wirtualne interakcje mogą zapewnić dodatkową wartość i pogłębić relacje międzyludzkie?
- Jakie metody kontaktu sprawdzają się w online, a jakie nie?