Konferencja dla tych, którzy tworzą przyszłość: liderów, startupów i innowatorów

Future Ready Leadership™

Jak przewodzić i wygrywać w świecie niepewności i rewolucji AI

26 listopada 2025
Jasionka / k. Rzeszowa
Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny AEROPOLIS
Dołącz do wydarzenia Liczba miejsc ograniczona.
Decyduje kolejność zgłoszeń
grafika
picture

Regionalna konferencja dla liderów firm, startupów i młodych firm technologicznych, które kształtują przyszłość biznesu na Podkarpaciu

Współczesne otoczenie biznesowe to świat szybkich zmian i niespodziewanych turbulencji. Tradycyjne modele zarządzania zawodzą, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania. Podczas konferencji Future Ready Leadership™ w ramach projektu Future Ready Organization™ spotkasz ekspertów, wymienisz się doświadczeniami i poznasz inspirujące praktyki, jak przewodzić i wygrywać w świecie permanentnej niepewności, cyfrowej transformacji oraz nowych technologii.

To inspirujące wydarzenie, skierowane nie tylko dla liderów, ale także do startupów i młodych firm technologicznych, które odpowiadają za budowanie zespołów, rozwój talentów, tworzenie strategii oraz transformację organizacyjną, a także szukają nowej energii, innowacyjnych rozwiązań i świeżych perspektyw na nadchodzące lata. Nie może Cię tam zabraknąć!

Czego się dowiesz na konferencji?

Poruszamy zagadnienia nowoczesnego przywództwa, skutecznego angażowania zespołów w czasie kryzysu oraz ewolucji roli lidera. To jednak nie koniec inspirujących tematów – szczegółowy program wydarzenia znajdziesz w agendzie!

down

Na czym polega cyfrowa transformacja i jak ją wdrożyć w codziennej pracy organizacji?

down

Jakie umiejętności przywódcze są dziś absolutnie niezbędne do przetrwania i wzrostu firmy?

down

Jak przekroczyć granice tradycyjnego przywództwa i z eksperta stać się prawdziwym architektem zmian?

down

Jak budować kulturę innowacyjności i rozwijać liderów przyszłości w oparciu o konkretne modele i narzędzia?

down

Jak efektywnie łączyć potencjał ludzi i technologii, aby transformacja przyniosła sukces?

Dla kogo jest to spotkanie?

Konferencja adresowana jest do startupów i młodych firm technologicznych, prezesów, właścicieli firm, dyrektorów operacyjnych, HR oraz menedżerów wyższego szczebla z regionu Podkarpacia.
Jeśli chociaż jedno z poniższych zdań dotyczy właśnie Ciebie, dołącz do nas!

down

Pragniesz poszerzyć kompetencje przywódcze, niezbędne do budowania odporności i skutecznego zarządzania zespołem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.

down

Zależy Ci na praktycznej wiedzy o tworzeniu kultury organizacyjnej, która wspiera innowacyjność, zaangażowanie i adaptację do zmian.

down

Chcesz wykorzystać najnowsze rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i technologii, by rozwijać przewagę konkurencyjną swojej firmy.

down

Poszukujesz nowych metod skutecznego osiągania celów, nawet gdy warunki stają się nieprzewidywalne i trudne.

down

Poszukujesz nowych metod skutecznego osiągania celów, nawet gdy warunki stają się nieprzewidywalne i trudne.

down

Chcesz inspirować i utrzymywać wysokie zaangażowanie w zespole, zwłaszcza w momentach największego kryzysu oraz niepewności.

picture

Odkryj jeszcze więcej powodów, dla których warto wziąć udział

Wystąpienia ekspertów dostarczą Ci dużej dawki wiedzy i nowych pomysłów, ale to nie wszystko! Sprawdź, co jeszcze zyskasz:

  • Prestiżowy certyfikat

    Uzyskasz rozpoznawalny certyfikat, który potwierdzi zdobytą wiedzę oraz pozytywie wpłynie na Twoją markę osobistą.

  • 3 miesiące subskrypcji

    Otrzymasz dostęp do treści z magazynu biznesowego uczelni nr 1 na świecie „MIT Sloan Management Review Polska” w wariancie SILVER na 3 miesiące.

  • Wartościowe kontakty

    Spotkasz liderów z podobnymi wyzwaniami, wymienisz się doświadczeniami oraz poznasz nowe perspektywy.

  • Praktyczna wiedza

    Poznasz sprawdzone metody i rozwiązania na skuteczne przeprowadzanie zmian w organizacji, które od razu możesz wykorzystać w codziennej pracy.

picture

Pokażemy, jak grać i wygrywać w każdych warunkach!

Koncepcją, która daje ramy metodologiczne projektom ICAN Institute, jest Future Ready Organization (organizacja gotowa na przyszłość). Jest to taka organizacja, która umożliwia firmie odnoszenie sukcesów w każdych realiach w tym takich, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Nawet w obecnych turbulentnych okolicznościach są firmy, które nie tylko grają, ale wygrywają! Nie dzieje się to jednak automatycznie.

dr Witold Jankowski, Prezes ICAN Institute

Poznaj ekspertów, którzy wystąpią na konferencji

zdjęcie

Dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej.

Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Jako trener i konsultant współpracował m.in. z AstraZeneca, BNP Paribas, Continental, CITI Bank, Goodyear, ING, Shell oraz Viessmann.

zdjęcie

Tomasz Karniewicz

Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu MyBenefit

Od ponad 12 lat związany z obszarem HR. Na starcie swoją przygodę rozpoczął w zespole kadr i płac, by później przez 6 lat pełnić funkcję HR Managera odpowiedzialnego m.in. za kadry i płace, politykę wynagrodzeń, kontroling personalny oraz wdrożenia systemów HR. Od 2019 roku związany z Benefit Systems, gdzie aktualnie jako Kierownik Zespołu Rozwoju, odpowiada za rozwój nowych modułów platformy MyBenefit, w tym Modułu Wynagrodzeń. Główne obszary zainteresowania to rynek HR Tech w Polsce i na świecie oraz nowoczesne metodyki zarządzania rozwojem produktów cyfrowych. Współautor publikacji „Digital HR. Czy AI to nasza przyszłość?”.

zdjęcie

Joanna Liksza

Product Manager MyBenefit

Ekspert w zakresie budowania systemu wynagrodzeń w ramach MyBenefit. Łączy doświadczenie biznesowe z działalnością akademicką jako Kierowniczka Studiów Podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy na Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Liderka Klubu Compensation & Benefits. Redaktorka naukowa publikacji wydawnictwa Wolters Kluwer: „Budowa systemu wynagrodzeń. Teoria i praktyka”, „Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników”, „Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników” oraz „Przejrzystość wynagrodzeń. Jak przygotować organizację do wdrożenia dyrektywy o transparentności wynagrodzeń”. Ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Akademię Leona Koźmińskiego (MBA).

zdjęcie

Tomasz Kostrząb

Head of AI w Grupie Tutore.

Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań opartych na AI – zarówno klasycznych (predykcja, klasteryzacja, computer vision), jak i generatywnych (asystenci AI, systemy RAG). Realizował złożone projekty w sektorach takich jak ubezpieczenia, e-commerce, telekomunikacja i bankowość. Doradzał wiodącym instytucjom finansowym, w tym bankom, w zakresie wdrażania AI oraz zarządzania ładem technologicznym, łącząc dogłębną wiedzę technologiczną z rozumieniem ryzyk i regulacji. Były członek i prelegent Grupy AI przy Forum Technologii Bankowych Związku Banków Polskich, gdzie współtworzył standardy odpowiedzialnego wdrażania sztucznej inteligencji w polskim sektorze finansowym. Jako Chief Architect odpowiadał za stworzenie platformy real-time marketingu opartej na danych first-party. Posiada unikalne doświadczenie w budowaniu rozwiązań typu Customer Data Platform (CDP) oraz w łączeniu ich z modelami uczenia maszynowego do segmentacji i komunikacji w czasie rzeczywistym – kompetencje kluczowe przy projektowaniu spersonalizowanego doświadczenia. Współpracował z firmami doradczymi takimi jak Strategy&, Deloitte czy IBM, dzięki czemu doskonale rozumie relację między technologią a biznesem. Jest charyzmatycznym liderem, cenionym za proaktywność, partnerskie podejście i skuteczność w realizacji złożonych projektów korporacyjnych pod presją czasu. Obecnie odgrywa kluczową rolę, jako Head of AI, w transformacji Tutore Group, gdzie łączy innowacje technologiczne z głębokim zrozumieniem potrzeb użytkowników.

zdjęcie

dr Patrycja Olchowska

Konsultantka biznesowa, trenerka i wykładowczyni akademicka

Konsultantka biznesowa, trenerka i wykładowczyni akademicka specjalizująca się w obszarze finansowania i zarządzania projektami innowacyjnymi oraz strategicznym podejściu do innowacji. Pomaga tworzyć zwinne strategie i sprzedawalne produkty w dynamicznym świecie VUCA oraz efektywnie zarządzać dostarczającymi je zespołami. Od ponad 13 lat współpracuje z managerami i zarządami firm wspierając ich w takich procesach jak: reorientacja strategiczna, finansowanie i strategie innowacji, dostosowanie kompetencji managerskich do zmieniającego świata. Team leaderka i project managerka zespołów projektowych pracujących nad dokumentacją w projektach przełomowych innowacji strategicznych finansowanych bezpośrednio z Komisji Europejskiej. Pracowała zarówno ze startupami, inwestorami, firmami rodzinnymi, jak również z dużymi firmami, korporacjami, administracją rządową i spółkami skarbu państwa.


Certyfikowana project managerka (Prince i Agile), moderatorka Design Thinking (Google), Kaizen Facylitatorką, absolwentka rocznego programu Management TM 2014 (ICAN Institute/Harvard Business Review Polska) oraz Europejskiej Akademii Dyplomatycznej. Była doradcą proinnowacyjnymi Instytucji Otoczenia Biznesu przy Ministerstwie Technologii i ekspertem biznesowym przy tworzeniu strategii Lublin 2030.


Współpracowała z ponad 30 branżami, w tym z branżą nowych technologii, produkcją, energetyką, budownictwem i motoryzacją. Prowadziła warsztaty strategiczne i facylitacje dla zarządów firm będących liderami w swoich branżach.

zdjęcie

Paulina Kostro

Redaktorka „MIT Sloan Management Review Polska”

Autorka licznych tekstów m.in. o rynku pracy, marketingu, biznesie i nowych technologiach – w tym o sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości, internecie rzeczy czy technologii blockchain. Związana z ICAN Institute, gdzie zajmuje stanowisko redaktorki „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”. Publikowała również na łamach „Pulsu Biznesu” czy magazynu „Brief”.

Agenda

09:00 - 09:30
Rejestracja uczestników
09:30 - 09:40
Otwarcie Konferencji:
zdjęcie Paulina Kostro
Paulina Kostro
Redaktorka „MIT Sloan Management Review Polska”
09:40 - 10:10
Power Speech
TBA
10:10 - 10:55
Future Ready Leadership™ – Jak przewodzić i wygrywać w świecie niepewności i rewolucji AI
Nowe zadania i kompetencje liderów cz. 1

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Witold Jankowski
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
10:55 - 11:10
Przerwa kawowa/ networking
11:10 - 11:55
Future Ready Leadership™ – Jak przewodzić i wygrywać w świecie niepewności i rewolucji AI
Nowe zadania i kompetencje liderów cz. 2

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Witold Jankowski
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
11:55 - 12:25
Warszatat i sesja Q&A
zdjęcie Witold Jankowski
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
12:25 - 12:50
Jak wynagradzać, aby przyciągać talenty?

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Joanna Liksza
Joanna Liksza
Product Manager MyBenefit
zdjęcie Tomasz Karniewicz
Tomasz Karniewicz
Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu MyBenefit
12:50 - 13:15
SkAI is (not) the limit. Leading AI Transformation

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Tomasza Kostrząba
Tomasz Kostrząb
Head of AI w Grupie Tutore
13:15 - 14:00
Lunch/ Networking
14:00 - 15:00
Optymalizacja procesów czy nowe produkty - jakiego typu innowacji potrzebuje Twoja organizacja?

Poznaj szczegóły wystąpienia

zdjęcie Patrycja Olchowska
Patrycja Olchowska
Wykładowca i praktyk biznesowy wspierający zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie
15:00 - 15:10
Zakończenie Konferencji:
zdjęcie Paulina Kostro
Paulina Kostro
Redaktorka „MIT Sloan Management Review Polska”

Partnerzy

Organizator

Współorganizator

Patron medialny

Partnerzy merytoryczni

Partner wydarzenia

Nawiąż z nami współpracę

Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami:

portret Karolina Starko
MEDIA I ORGANIZACJA
Karolina Starko
Event Project Manager

  k.starko@ican.pl
  +48 784 507 967
portret Iwona Wilk
EVENT AEROPOLIS
Iwona Wilk
Project Manager, PPNT AEROPOLIS

  iwilk@rarr.rzeszow.pl
  +48 664 281 228