Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Najpopularniejsza wśród małych firm
Najpopularniejsza wśród menedżerów
Najpopularniejsza wśród prezesów
Dla nas to właśnie polski biznes – jego wyzwania i potrzeby – jest punktem wyjścia. Prezentujemy polskie przykłady wdrożeń, know-how i case studies.
Wspieramy rozwój społeczności liderów zorientowanych na sukces. Organizujemy spotkania networkingowe i wydarzenia klubowe.
Zyskujesz zaufanego doradcę biznesowego, który z szumu informacyjnego wybierze dla Ciebie najważniejsze treści.
Przedstawiamy tylko te narzędzia i rozwiązania, które mają praktyczne zastosowanie dla naszych czytelników.
Otrzymujesz dostęp do indywidualnie dobranych treści, dzięki czemu szybciej dotrzesz do najważniejszych informacji dla siebie i swojego biznesu.
Cyfrowe materiały w różnych formatach (tj. artykuły online, audio, wideo), z którymi zapoznasz się tak, jak Ci wygodnie.
Joanna Wojcieszkiewicz
Konsultantka ds. subskrypcji
tel. 22 11 33 702
subskrypcja@ican.pl
Masz pytanie? Sprawdź, czy odpowiedź nie jest dostępna od ręki.
Co dostanę w ramach subskrypcji?
Subskrypcja ICAN Business Insight jest dostępna w trzech wariantach:
Jeśli potrzebujesz porady, który wariant subskrypcji z naszej oferty najlepiej odpowie na Twoje potrzeby, zadzwoń pod numer: 22 11 33 702.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. Okres rozliczeniowy subskrypcji wynosi jeden miesiąc lub jeden rok.
W przypadku płatności miesięcznej, opłata pobierana jest z góry w momencie rozpoczęcia każdego kolejnego miesiąca.
W przypadku płatności rocznej, opłata jednorazowa jest pobierana z góry jako przedpłata za rok lub w przypadku opłaty cyklicznej - jest pobierana z góry w momencie rozpoczęcia każdego kolejnego roku.
Jak uzyskać dostęp do usługi?
Jakie są formy płatności za subskrypcję usługi?
Płatność kartą VISA, MaserCard, Maestro, płatność internetowa PayU oraz płatność przez opłacenie faktury pro forma.
Jak mogę zamówić usługę?
Zakupu można dokonać na stronie https://ican.pl/subskrypcja-ibi/pakiety. Po wypełnieniu formularza, akceptacji regulaminu i wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności, na adres e-mail podany przy zakupie zostanie wysłane potwierdzenie subskrypcji.
Jak mogę zapoznać się z regulaminem subskrypcji?
Regulamin można pobrać tutaj.
Co to jest konto myICAN?
Konto myICAN to osobiste konto użytkownika produktów i usług ICAN Institute, które umożliwia m.in.:
Założenie konta myICAN odbywa się w momencie rejestracji na stronie myican.pl lub w jednym z poniższych serwisów:
Aby zalogować się do konta myICAN, należy wejść na stronę myican.pl, wpisać adres e-mail podawany przy rejestracji oraz hasło.
Za pomocą tych danych zalogujesz się także do konta myICAN, serwisów ican.pl, sklep.ican.pl, mitsmr.pl oraz na platformie iba.ican.pl.
Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do myICAN?
Jeśli zapomniałeś hasła do myICAN i nie możesz się zalogować na swoje konto, postępuj zgodnie z poniższymi punktami:
Jak mogę anulować subskrypcję?
Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie przed pobraniem kolejnej płatności. Anulowania można dokonać w myICAN na stronie profilu użytkownika.
Czym są szkolenia online IBA?
ICAN Business Advisor® to program rozwoju kompetencji menedżerskich online.
Opis programu oraz lista modułów są dostępne na stronie https://www.ican.pl/szkolenia#szkolenia-online.
Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej na temat magazynów dostępnych w ofercie?
„ICAN Management Review” na stronie ican.pl.
„MIT Sloan Management Review Polska” na stronie mitsmr.pl.