Dobra decyzja!
Kupujesz pełny i nielimitowany dostęp online do:
- serwisów IMR oraz MIT SMRP
- szkoleń online z certyfikatem
- nagrań webinariów kryzysowych
W każdej chwili możesz zrezygnować z usługi.
Powiadomienie
PROMOCJA
Testuj subskrypcję
ICAN Business Insight
za darmo przez 7 dni!
W każdej chwili możesz anulować usługę.
Dowiedz się, jak przeprowadzić firmę przez trudne czasy!
Podczas webinariów poruszamy najważniejsze dziś tematy związane z kryzysem.
Uczestnicz w transmisji na żywo, zadawaj pytania i korzystaj z doświadczenia najlepszych ekspertów ICAN lub oglądaj nagrania w dogodnym dla Ciebie czasie!
80,49 netto/miesięcznie
Joanna Wojcieszkiewicz
Konsultantka ds. subskrypcji
tel. 22 11 33 702
prenumerata@ican.pl
Masz pytanie? Sprawdź, czy odpowiedź nie jest dostępna od ręki.
Co dostanę w ramach subskrypcji?
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
Okres rozliczeniowy subskrypcji wynosi jeden miesiąc, a opłata jest pobierana z góry w momencie rozpoczęcia każdego kolejnego miesiąca.
W każdym momencie można anulować subskrypcję.
Przykładowy czas trwania subskrypcji:
2020-04-16 do 2020-05-16
2020-03-31 do 2020-05-01
Jak uzyskać dostęp do usługi?
Dostęp do wszystkich zasobów uzyskuje się po zakupie subskrypcji.
Następnie należy zalogować się na myICAN lub bezpośrednio na wybranym serwisie: ican.pl, mitsmr.pl lub iba.ican.pl.
Jakie są formy płatności za subskrypcję usługi?
Płatność kartą VISA, MasterCard, Maestro.
Jak mogę zamówić usługę?
Zakupu można dokonać na stronie https://ican.pl/subskrypcja. Po wypełnieniu formularza, akceptacji regulaminu i wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności, na adres e-mail podany przy zakupie zostanie wysłane potwierdzenie subskrypcji.
Jak mogę zapoznać się z regulaminem subskrypcji?
Regulamin można pobrać tutaj.
Co to jest konto myICAN?
Konto myICAN to osobiste konto użytkownika produktów i usług ICAN Institute, które umożliwia m.in.:
Założenie konta myICAN odbywa się w momencie rejestracji na stronie myican.pl lub w jednym z poniższych serwisów:
Aby zalogować się do konta myICAN, należy wejść na stronę myican.pl, wpisać adres e-mail podawany przy rejestracji oraz hasło.
Za pomocą tych danych zalogujesz się także do konta myICAN, serwisów ican.pl, sklep.ican.pl, mitsmr.pl oraz na platformie iba.ican.pl.
Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do myICAN?
Jeśli zapomniałeś hasła do myICAN i nie możesz się zalogować na swoje konto, postępuj zgodnie z poniższymi punktami:
Jak mogę anulować subskrypcję?
Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie przed pobraniem kolejnej płatności. Anulowania można dokonać w myICAN na stronie profilu użytkownika.
Czym są szkolenia online IBA?
ICAN Business Advisor® to program rozwoju kompetencji menedżerskich online.
Opis programu oraz lista modułów są dostępne na stronie https://www.ican.pl/szkolenia#szkolenia-online.
Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej na temat magazynów dostępnych w ofercie?
„ICAN Management Review” na stronie ican.pl.
„MIT Sloan Management Review Polska” na stronie mitsmr.pl.