WEBINARIUM

Ecommerce: dziś i jutro

30.06.2020, godz. 10:00

0

Odblokuj dostęp
do wszystkich naszych
zasobów online

i ochroń siebie, swój zespół i firmę w czasie kryzysu.

Odblokuj wszystko

W każdej chwili możesz anulować usługę.

Odblokuj dostęp
do wszystkich naszych
zasobów online

i ochroń siebie, swój zespół i firmę w czasie kryzysu.

99521 zł

BIEŻĄCE I ARCHIWALNE WYDANIA
NASZYCH MAGAZYNÓW

Polska perspektywa

Nr 2, kwiecień - maj 2020

oraz wszystkie wydania archiwalne >

Technologia

Nr 4 Wiosna 2020

oraz wszystkie wydania archiwalne >

ZDOBĄDŹ KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI
I UBEZPIECZ SWOJĄ KARIERĘ!

Szkolenia online z certyfikatem!

ICAN Business Advisor® to jedyny w Polsce tak kompleksowy, aktualizowany w czasie rzeczywistym program rozwoju kompetencji menedżerskich online.

31
tematów
24/7
dostęp bez limitu
100%
pratycznej wiedzy

ZADAWAJ PYTANIA I KORZYSTAJ
Z DOŚWIADCZENIA NAJLEPSZYCH EKSPERTÓW ICAN

Dostęp do kryzysowych webinariów

Dowiedz się, jak przeprowadzić firmę przez trudne czasy!
Podczas webinariów poruszamy najważniejsze dziś tematy związane z kryzysem. Uczestnicz w transmisji na żywo, zadawaj pytania i korzystaj z doświadczenia najlepszych ekspertów ICAN lub oglądaj nagrania w dogodnym dla Ciebie czasie!

To wszystko połączone jednym kontem personalizującym Twoje treści!

99 zł brutto/miesięcznie

80,49 netto/miesięcznie

Uzyskaj dostęp

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami

Joanna Wojcieszkiewicz
Konsultantka ds. subskrypcji

tel. 22 11 33 702
prenumerata@ican.pl

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie? Sprawdź, czy odpowiedź nie jest dostępna od ręki.

Co dostanę w ramach subskrypcji?

  1. Dostęp online do cyfrowych treści Premium ICAN Institute: artykułów, materiałów audio i wideo, webinariów, podcastów oraz wybranych nagrań z wydarzeń ICAN.
  2. Pełny i nieograniczony dostęp do wydań bieżących i archiwalnych magazynów „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska” w wersji online.
  3. Dostęp do 31 modułów szkoleniowych online ICAN Business Advisor. Tematy szkoleń obejmują kategorie Zarządzanie i przywództwo, Zarządzanie strategiczne, Marketing i sprzedaż, Biznes i finanse, Efektywność osobista, Komunikacja w biznesie.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.
Okres rozliczeniowy subskrypcji wynosi jeden miesiąc, a opłata jest pobierana z góry w momencie rozpoczęcia każdego kolejnego miesiąca.

W każdym momencie można anulować subskrypcję.

Przykładowy czas trwania subskrypcji:
2020-04-16 do 2020-05-16
2020-03-31 do 2020-05-01

Jak uzyskać dostęp do usługi?

Dostęp do wszystkich zasobów uzyskuje się po zakupie subskrypcji.

Następnie należy zalogować się na myICAN lub bezpośrednio na wybranym serwisie: ican.pl, mitsmr.pl lub iba.ican.pl.

Jakie są formy płatności za subskrypcję usługi?

Płatność kartą VISA, MasterCard, Maestro.

Jak mogę zamówić usługę?

Zakupu można dokonać na stronie https://ican.pl/subskrypcja. Po wypełnieniu formularza, akceptacji regulaminu i wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności, na adres e-mail podany przy zakupie zostanie wysłane potwierdzenie subskrypcji.

Jak mogę zapoznać się z regulaminem subskrypcji?

Regulamin można pobrać tutaj.

Co to jest konto myICAN?

Konto myICAN to osobiste konto użytkownika produktów i usług ICAN Institute, które umożliwia m.in.:

  • spersonalizowanie wyświetlanych treści z serwisu ican.pl i mitsmr.pl oraz produktów ICAN Institute,
  • przechowywanie informacji na temat ulubionych i przeczytanych treści,
  • zarządzanie własnymi wydarzeniami, w szczególności udziałem w programach szkoleniowych,
  • podgląd informacji na temat udostępnionych produktów online oraz wygodne przejście do stron umożliwiających korzystanie z tych produktów.

Założenie konta myICAN odbywa się w momencie rejestracji na stronie myican.pl lub w jednym z poniższych serwisów:

  • ican.pl
  • mitsmr.pl
  • sklep.ican.pl
  • platforma iba.ican.pl

Aby zalogować się do konta myICAN, należy wejść na stronę myican.pl, wpisać adres e-mail podawany przy rejestracji oraz hasło.

Za pomocą tych danych zalogujesz się także do konta myICAN, serwisów ican.pl, sklep.ican.pl, mitsmr.pl oraz na platformie iba.ican.pl.

Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do myICAN?

Jeśli zapomniałeś hasła do myICAN i nie możesz się zalogować na swoje konto, postępuj zgodnie z poniższymi punktami:

  1. Wejdź na stronę logowania myican.pl.
  2. Kliknij opcję resetu hasła.
  3. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę zmiany hasła w myICAN: wpisz tam swój adres e-mail i wyślij.
  4. Obierz wiadomość z linkiem do resetowania hasła i postępuj według instrukcji.

Jak mogę anulować subskrypcję?

Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie przed pobraniem kolejnej płatności. Anulowania można dokonać w myICAN na stronie profilu użytkownika.

Czym są szkolenia online IBA?

ICAN Business Advisor® to program rozwoju kompetencji menedżerskich online.

Opis programu oraz lista modułów są dostępne na stronie https://www.ican.pl/szkolenia#szkolenia-online.

Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej na temat magazynów dostępnych w ofercie?

„ICAN Management Review” na stronie ican.pl.

„MIT Sloan Management Review Polska” na stronie mitsmr.pl.