Sesja 4 | 14 maja 2024

Sytuacyjna zwinność: rewolucja w sprzedaży

Poznaj elastyczne podejście do sprzedaży, które pozwala zwiększać skuteczność handlowców i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. To więcej zamkniętych transakcji!

portret Dr Michelle Vazzana
GOŚĆ SPECJALNY

Dr Michelle Vazzana

Współzałożycielka i dyrektorka ds. strategii w VantagePoint Performance, jedynej zwinnej firmie zajmującej się wydajnością sprzedaży oraz realizującej szkolenia w tym zakresie. Prowadzi badania nad praktykami coachingu handlowców i zwinności sprzedaży.

Konferencja dla menedżerów sprzedaży - czego się dowiesz?

  • Jak szum informacyjny wpływa na sprzedaż i jakie tworzy wyzwania dla handlowców.
  • Jak wybierać podejście do sprzedaży, które jest zgodne z sytuacją klienta i Twoimi priorytetowymi celami.
  • Na czym polega sytuacyjna zwinność w sprzedaży: metody i strategie.
  • Jakie narzędzia pozwalają lepiej zrozumieć decyzje klientów na podstawie dostępnych danych.
  • Jaki wpływ na strategię sprzedaży mają czynniki typu wiedza o produkcie, konkurencja, zrozumienie problemu, proces zakupowy, indywidualne preferencji.

Jaki problem porusza konferencja

Firmy chcące zwiększyć skuteczność sprzedaży często inwestują w rozwój kompetencji sprzedawców. Wiele z nich wybiera jedną z popularnych metodyk (np. SPIN, Sandler, Challenger), a następnie szkoli sprzedawców w ich stosowaniu. Niestety, sprzedawanie za pomocą jednej, uniwersalnej metody to mit! Klienci maja różne potrzeby, preferencje, doświadczenia i oczekiwania. Konsumenci mogą wymagać od sprzedawców różnych rzeczy – od wyczerpującej wiedzy o produkcie do wysokiej jakości relacji i zaufania. Musimy do każdego klienta podejść indywidualnie, zrozumieć jego sytuację oraz sposób myślenia, np. jakie argumenty będą przekonującego dla niego. Jak to robić w praktyce?

Broszura

Mamy odpowiedź na to wyzwanie

Postaw na sytuacyjną zwinność w sprzedaży i dobieraj strategie sprzedaży w zależności od klienta, jego sytuacji oraz czynników wpływających na zakup. Skorzystaj z wiedzy światowej ekspertki dr Michelle Vazzany i odkryj, jak skutecznie wykorzystywać każdą szansę sprzedażową. Więcej informacji o przełomowym podejściu ekspertki znajdziesz w broszurze. Nie zwlekaj z decyzja o udziale, zarezerwuj miejsce już teraz!

Program konferencji

10:00

Studio ICAN Przywitanie - start konferencji

10:10

Zwinnna sprzedaż i jej wymiary: strategiczny, organizacyjny i taktyczny.

Dr Witold Jankowski, ICAN Institute

  • Nowe wyzwania zmiennego i niepewnego środowiska biznesowego a sprzedaż
  • Koniec linearnego lejka sprzedażowego: implikacje i wyzwania
  • Klient w świecie nadmiaru informacji
  • Jak szum informacyjny wpływa na sprzedaż i jakie tworzy wyzwania
  • Nowe kompetencje sprzedawców: od tworzenia wartości do nadawania sensu
  • Sprzedawca jako agent zmiany: co to oznacza w praktyce

10:40

Studio ICAN

10:45

Sytuacyjna zwinność: rewolucja w prowadzeniu rozmów sprzedażowych.

Dr Michelle Vazzana

  • Kluczowe elementy zróżnicowania klientów, które powinny określać sposoby sprzedawania.
  • Jaki wpływ na optymalny sposób sprzedawania mają czynniki takie jak: wiedza o produkcie, zrozumienie własnych problemów i szans, sytuacja konkurencyjna, proces zakupowy, indywidualne preferencji i inne.
  • Jak różnicować sposób podejścia do klienta, koncentrując się na głównych czynnikach zwiększających szanse na sukces?
  • Jakie metody i narzędzia pozwalają lepiej zrozumieć decyzje klientów na podstawie dostępnych danych i obserwacji?
  • Jak wybierać podejście do sprzedaży, które jest zgodne z sytuacją klienta i Twoimi priorytetowymi celami?
  • Taktyki sprzedażowe, które zwiększą szanse sprzedażowe i pozwolą Ci dokonywać modyfikacji w odpowiedzi na zmianę sytuacji klienta.

11:45

Studio ICAN

11:50

Wykorzystania technologii w dotarciu do Klienta.

Agnieszka Bochacka

  • Transformacja w dwóch wymiarach: Analiza wpływu technologii na bezpośrednie interakcje z klientami (front-end) oraz na optymalizację procesów wewnętrznych (back-end), z naciskiem na efektywność i skalowalność.
  • Kluczowe technologie transformujące sprzedaż: Omówienie roli automatyzacji, sztucznej inteligencji, systemów CRM i analizy dużych zbiorów danych (Big Data) w dostosowaniu ofert do indywidualnych potrzeb klientów oraz w przewidywaniu trendów rynkowych.
  • Klienci przyszłości: Charakterystyka ewoluujących oczekiwań klientów w środowisku cyfrowym, identyfikacja trendów w zachowaniach zakupowych oraz strategie na ich przewidywanie i adaptację.
  • Kto będzie podejmował decyzje zakupowe: Omówienie, jak sztuczna inteligencja może oszczędzać czas klientów przez automatyzację prostych decyzji zakupowych, zapewniając szybkość i wygodę w zakupach.
  • Jak zbudować przewagę rynkową w świecie nowych technologii: Strategie adaptacyjne umożliwiające organizacjom konkurowanie w dynamicznie zmieniającym się świecie, w tym szybka adaptacja do nowych technologii, elastyczność operacyjna i ciągłe innowacje.

12:20

Sesja Q&A Agnieszka Bochacka

12:30

Studio ICAN

12:35

Przerwa

13:30

Studio ICAN

13:35

Zwinna sprzedaż: wzmacnianie zespołów poprzez kontrintuicyjną strategię zapamiętywalności produktów
  • Co pamiętają klienci i dlaczego nie Twój produkt? Zrozum, dlaczego klienci zapamiętują inne produkty i dowiedz się, jak to zmienić.
  • Wyróżnienie w sprzedaży poprzez zapamiętywalność w erze AI i przeciążenia informacyjnego: Naucz się przebijać przez szum informacyjny dzięki strategiom zapamiętywalności.
  • Kontr-intuicyjne triggery pamięci – przykłady z praktyki: Odkryj nietypowe sposoby, w jakie firmy wzmacniają zapamiętywalność swoich produktów.
  • Jak zastosować strategię na każdym etapie cyklu sprzedaży, aby wpłynąć na decyzje klienta? Wdróż triggery pamięci na każdym etapie sprzedaży.

Wojciech Mendyka

14:05

Sesja Q&A Wojciech Mendyka

14:15

Studio ICAN

14:20

Analiza Win-Loss – jako narzędzie managera do oceny wydajności handlowca

Rafał Drozd

  • Czym jest analiza Win-Loss
  • Jak przygotować zespół żeby czynnie brał udział w projekcie
  • Metoda Win-Loss w procesie sprzedaży
  • Użycie AI w przygotowaniu pytań do analizy
  • Z Kim umawiać analizę Win-Loss
  • Jak analizować wnioski i wdrażać zmiany na podstawie analizy

14:50

Sesja Q&A Rafał Drozd

15:00

Studio ICAN

15:05

Sesja Q&A Dr Michelle Vazzana

15:35

Studio ICAN zakończenie konferencji
Forma wydarzenia
Online
Termin
14 maja 2024
Oprócz udziału zyskujesz dodatkowo
Dostęp do transmisji na żywo
Dostęp do nagrań i materiałów prelegentów
Wywiady z prelegentami
Możliwość zadania pytań ekspertom
Tłumaczenie symultaniczne
Kontakt
Magdalena Witek
Magdalena Witek
Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute

Kup cały cykl konferencji i ciesz się rabatem z bonusami

Udział w spotkaniu networkingowym

Poznaj ciekawe osoby ze świata biznesu i nawiąż nowe kontakty.

Prestiżowy certyfikat

Wzmocnij swoją markę osobistą rozpoznawalnym na rynku certyfikatem.

Rabat 30% na platformę e-learningową

Zyskaj bazę ponad 40 certyfikowanych kursów online z kluczowych dziedzin biznesu.

Członkostwo w elitarnym Klubie Absolwenta ICAN

Dołącz do inspirującej społeczności liderów z całej Polski i wymieniaj się doświadczeniami.

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!