ICAN STRATEGIC SALES LEADERSHIP™ 2023/24

Stwórz i wdrażaj wygrywającą strategię sprzedaży odpowiadającą dzisiejszym zmiennym i niepewnym rynkom.

Start: 06.09.2024
Miejsce zajęć: Warszawa
8 dwudniowych sesji

Świat sprzedaży szybko się zmienia
Dostosuj do niego swoją strategię

Na naszych oczach przekształcają się sposoby komunikacji z klientem. Do tego wkraczają innowacyjne, digitalowe narzędzia, a także nowe pokolenie pracowników z zupełnie innym etosem pracy. Dlatego dotychczasowe strategie zarządzania sprzedażą przestają działać.

Dzięki naszemu programowi rozwojowemu dowiesz się, co zrobić by nie stanąć w miejscu, a przy tym - dokonać zmiany minimalizując ryzyko.

Zapraszamy na kompleksowe sesje opracowane przez praktyków dla praktyków, połączone z warsztatami wdrożeniowymi, a także bezcennymi spotkaniami networkingowymi.

Pobierz broszurę

Historie liderów, którzy odnieśli sukces z ICAN

Zobacz, jak udział w naszych programach wpłynął na ich pracę i karierę

Benefit Systems

Wojciech Szwarc

Dyrektor Działu Relacji Partnerskich

Przemyślana i stale doskonalona strategia sprzedaży jest kluczem do zbudowania pozycji lidera rynku. W działaniach na rzecz naszych partnerów oraz w rozwoju naszej firmy od lat wspiera nas ICAN Institute. Programy rozwojowe i narzędzia biznesowe instytutu pozwalają nam z powodzeniem realizować ambitne cele i utrzymywać stabilną pozycję w branży fitness. Serdecznie polecam Państwu udział w najnowszym programie ICAN Institute – jestem pewien, że będzie to inwestycja, która zaowocuje lepszymi wynikami sprzedaży w Państwa firmach.

Q Broker sp. z o.o.

WIESŁAW MRÓZ

Wiesław Mróz

CEO & Co-owner

W programie z linii ICAN Selling™ wziąłem udział z potrzeby zaczerpnięcia inspiracji, która na szybko zmieniającym się rynku odgrywa bardzo ważną rolę w sukcesie w zarządzaniu sprzedażą. Czasy, gdy raz obrana strategia wystarczała na lata, już dawno minęły! Program pozwolił mi opracować dla mojego pionu agencyjnego nową strategię, w realizacji której kluczowa stała się udoskonalona oferta wartości oraz trzy wskaźniki: właściwe aktywności handlowców, właściwy klient docelowy i stopień wysycenia rynku w poszczególnych segmentach. Polecam najnowszy program z linii ICAN Selling™ wszystkim dyrektorom sprzedaży!

Korzyści z programu

Rozwój Twoich kompetencji strategicznych to zysk dla całej organizacji

Korzyści dla menedżera

Zdobędziesz kompetencje twarde i miękkie, niezbędne do budowania elastycznej strategii, a także do skutecznego zarządzania i motywowania zespołu.

  • Nauczysz się myśleć o strategii długofalowo i elastycznie zarazem. A ponadto dowiesz się, jak efektywnie budować pomost pomiędzy sprzedażą, a innymi działami.
  • Zrozumiesz, jak budować wewnętrzną motywację w swoim zespole, uwzględniając neruoróżnorodność jego członków, a także – jak pobudzać ludzi do kreowania innowacyjnych rozwiązań.
  • Wymienisz się doświadczeniami z liderami innych branż, a także nawiążesz cenne kontakty, które będziesz mógł podtrzymać w Klubie Absolwenta.
  • Otrzymasz, prestiżowy, rozpoznawalny na rynku certyfikat: konkretny dowód doskonalenia kompetencji lidera pozwalający na rozwój własnej kariery.

Korzyści dla firmy

Firma będzie mogła realistycznie spojrzeć na swoją strategię sprzedaży i zmodyfikować ją tak, by przekładała się na realne zyski.

  • Lepsza segmentacja klientów i dopasowanie oferty oraz sposobów dotarcia, prowadzących do rozwoju biznesu nawet w stabilnych branżach.
  • Uzyskanie zgodności między strategią sprzedażową, strategią marketingową, a ogólną strategią firmy.
  • Zbudowanie kompetencji innowacyjnych w wymiarach oferty, procesów i metod dotarcia do klienta w odpowiedzi na potrzeby rynku i pojawianie się nowych technologii.
  • Utrzymanie i rozwój istniejących klientów: identyfikacja ukrytych szans na rozwój biznesu w bazie obecnych klientów.

Korzyści dla zespołu

Zespół Twojej firmy będzie lepiej zarządzany, a dzięki temu bardziej zaangażowany i wewnętrznie zmotywowany do pracy.

  • Handlowcy otrzymają bardziej realistyczne cele, dzięki czemu ich motywacja nie będzie spadać.
  • Wprowadzanie nowych, innowacyjnych rozwiązań i sposobów zarządzania poprawi możliwości realizacji zadań.
  • Uwzględnienie neuroróżnorodności członków zespołu pozwoli na bardziej adekwatne przydzielenie zadań i stanowisk.

Wyzwania sprzedaży w Polsce

Zobacz, jakich błędów warto unikać

Aż tyle polskich firm w dalszym ciągu posiada nieformalny, przypadkowy proces sprzedaży

działań sprzedażowych w Polskich firmach kończy się marnotrawstwem czasu i zasobów ze względu na brak strategii

Tyle polskich przedsiębiorstw przyznaje, że ma problem z wyróżnieniem się na tle konkurencji

Źródło: CSO Insights

Na ICAN Strategic Sales Leadership™ nauczymy Cię tego, co naprawdę Ci się przyda i przygotuje do wyzwań w pracy menedżera.

Poznaj zakres merytoryczny sesji

Zobacz, czego możesz się dowiedzieć i jakie kompetencje nabędziesz

SESJA 1

Wygrywająca strategia sprzedażowa: jak ją tworzyć, wdrażać i aktualizować?

Dowiesz się, z jakich elementów składa się skuteczna strategia sprzedażowa i jak należy ją weryfikować. Poznasz proces wyboru klientów: (segmentacja ogólna, a segmentacja sprzedażowa). Nauczysz się rozpoznawać szanse i możliwości na różnych rynkach geograficznych. A także, jak zbudować wielokanałową strukturę sprzedaży. I wreszcie – jak rozwiązać dylemat operacjonalizacji, czyli przekładania strategii na konkretne cele i aktywności handlowców.

SESJA 2

Kluczowe procesy realizacji strategii sprzedażowej

Zapoznasz się z modelem skalowanej sprzedaży i dowiesz się, jak go wdrażać. Nauczysz się budować system zdolny do stałego generowania nowych przychodów. Rozwiniesz swoją wiedzę na temat rodzajów leadów sprzedażowych: jak je generować i jak nimi zarządzać. Poznasz także możliwości social selling z punktu widzenia marketingu i sprzedaży.

SESJA 3

Zarządzanie relacją z klientem: segmentacja, metody sprzedaży, utrzymanie, rozwój wartości w czasie

W niniejszej sesji poznamy ekonomikę relacji z klientem: jak sprawić, aby była to zyskowna relacja? Poznamy także sposoby na to, by dostosować metody sprzedażowe w cyklu życia klienta i trafić do niego we właściwym czasie. Zdefiniujemy także pojęcie „kluczowy klient” – kim jest i jakie możliwości oferuje? Dowiemy się, jak radzić sobie z konkurencją. Poznamy sposoby na umacnianie relacji i budowanie barier wejścia dla rywali.

SESJA 4

Zespoły i struktury sprzedażowe: budowanie, zarządzanie, przewodzenie (realizacja Marek Gliwny i Tristan Tresar)

Nauczysz się profilowania kandydatów do zespołu sprzedaży, co dziś stanowi podstawową kompetencję przy rekrutacji. Odkryjesz ukryte słabości kandydatów, podważających szanse na sukces w sprzedaży. Poznasz skuteczne i nowoczesne sposoby rozwoju handlowców. Dowiesz się, jak łączyć różne metody i jak zbudować kulturę organizacyjną nastawioną na wyniki, ale także na wartości.

SESJA 5

Coaching, rozwój i motywacja zespołów sprzedażowych

W tej sesji poznamy metody diagnozowania problemów związanych z aktywnościami handlowców na różnych etapach cyklu sprzedażowego. Pokażemy także wpływ różnicy pokoleń na motywację handlowców i efektywność sprzedaży, a także sposoby stymulacji osób, które nie osiągają zakładanych wyników. Podkreślimy również znaczenie codziennej inspiracji i pozytywnego nastawienia.

SESJA 6

Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ofertą, ceną a polityką rabatową

Dowiesz się, jak aktualizować ceny według wrażliwości klientów, a także jak ich bronić, nawet w przypadku, kiedy nasze produkty są podobne do produktów konkurencji. Poznasz metody sprawdzania opłacalności transakcji zawieranych przez handlowców, a także jak poradzić sobie ze zjawiskiem „dżungli rabatowej”? Przedstawiamy również rozmaite metody skutecznej obrony marży.

SESJA 7

Neurokomunikacja, perswazja i negocjacje w sprzedaży

Jak działa mózg w kontekście różnych rodzajów komunikacji sprzedażowej? Na czym polega strategiczne podejście do negocjacji? Tego dowiesz się podczas tej sesji. Poznasz również sposoby na to, by efektywnie połączyć proces negocjacyjne i proces sprzedażowy. Nasi eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami. Nauczymy się także unikać także „pułapki relacji”. Jak w nią nie wpaść, kiedy chęć budowania trwałych relacji zabija sprzedaż i marżę?

SESJA 8

Innowacja w sprzedaży: wymiar oferty, metod, procesów i organizacji

Co to znaczy „innowacje w sprzedaży”? Które z nich są obecnie najważniejsze? Tego dowiemy się podczas ostatniej sesji. Czym jest propozycja wartości? Jak ją projektować? Poznamy także zasady myślenia projektowego (design thinking). Dowiesz się również, jak będąc szefem sprzedaży – zostać jednocześnie innowatorem w firmie. Poznasz sposoby, jak sprzedawać nowe oferty oraz przełamywać bariery handlowców i klientów w przypadku nowych produktów.

Poznaj naszych ekspertów

To właśnie oni: uznani praktycy, badacze i liderzy będą pracować z Tobą w trakcie naszego programu

portret Andrzej Jacaszek DBA

Andrzej Jacaszek DBA
Wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute

portret Marek Gliwny

Marek Gliwny
Ekspert i wykładowca ICAN Institute, praktyk zarządzania, psycholog i menedżer

portret Grzegorz Łapiński

Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute

portret Agnieszka Węglarz

Agnieszka Węglarz
Strateżka i menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w biznesie, marketingu i sprzedaży.

portret Dominika Pikul

Dominika Pikul
Neuronaukowiec

portret Grzegorz Furtak

Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji

portret Ewa Szejner

Ewa Szejner
Negocjator, Ekspert ds. Zarządzania umowami

portret Dr Iwo Zmyślony

Dr Iwo Zmyślony
Projektant zmiany, metodolog procesów projektowych, antropolog designu i nowych technologii

Pokaż więcej

Zdobyte przez Ciebie kompetencje potwierdza certyfikat ICAN Institute

Każdy uczestnik programu rozwojowego ICAN Institute otrzyma prestiżowy certyfikat. Jest to dokument ceniony na rynku pracy i pożądany zarówno w procesach rekrutacyjnych, jak i wewnętrznych planach sukcesyjnych.

Gwarancja jakości:
pewność korzyści + zero ryzyka

Nasze szkolenia za podstawę przyjmują najlepsze światowe metody sprawdzone w praktyce przez najskuteczniejszych globalnych liderów. Metody bazują na solidnych naukowych podstawach. Dlatego dajemy Ci następujące gwarancje.

§1

Gwarancja jakości

Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez doświadczonych konsultantów wykorzystujących oryginalne, praktyczne materiały i opracowania ICAN Institute — a także wyniki najnowszych badań oraz materiały i narzędzia „MIT Sloan Management Review Polska”.

§2

Gwarancja korzyści

Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkoleń będą prowadzić do konkretnych korzyści w firmach uczestników w postaci większej efektywności liderów i ich organizacji.

Witold Jankowski - gwarancja

Gwarancja jakości: zero ryzyka i zwrot kosztów

Jeśli po dwóch sesjach zajęciowych uznasz, że program nie zaspokaja Twoich potrzeb, oferujemy całkowity zwrot kosztów szkolenia. Z uczestnictwem nie wiąże się więc żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści.

dr Witold Jankowski

Prezes zarządu ICAN Institute

Witold Jankowski - podpis

Dołącz do społeczności liderów

Klub jest przeznaczony tylko dla absolwentów ICAN Institute. Skupiamy liderów i menedżerów firm z całej Polski. To elitarna grupa osób, które stawiają na rozwój, wymianę idei i wzajemne wspieranie się. Tu tworzą się prawdziwe przyjaźnie, partnerstwa biznesowe i mentoring.

Dołącz do nas, jeśli jesteś absolwentem co najmniej jednego programu ICAN Institute. Warto być z nami!

Dowiedz się więcej

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.

Magdalena Witek

Dyrektor Struktury Sprzedaży, ICAN Institute
Od 25 lat nieustannie dzielimy się najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania i sprzedaży. Jedno jest niezmienne - właściwy dobór szkoleń zaczyna się od otwartej rozmowy. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach, a pomogę wskazać Ci właściwy kierunek rozwoju.

Wypełnij formularz,
a my skontaktujemy się z Tobą!