ITS Sales Strategy Program™

Stwórz i wdrażaj wygrywającą strategię sprzedaży

Jak reagować na zmiany rynkowe i nowe zachowania klientów? Potrzebujemy nowej strategii sprzedaży!

Każdy z nas chce wygrywać, ale jak to robić, kiedy reguły gry i czynniki sukcesu zmieniają się tak szybko? Współczesne realia biznesowe zmuszają nas do ciągłego sprawdzania, czy nasza obecna strategia sprzedaży ma jeszcze sens. W jaki sposób to badać? Jak wprowadzać niezbędne zmiany?

Strategia sprzedaży musi wypływać z ogólnej strategii firmy, która definiuje, jakie są ambicje rozwojowe firmy. W związku z tym często stykamy się z następującymi problemami:

  • brakuje zgodności między strategią sprzedażową, strategią marketingową a ogólną
  • strategią firmy
  • sprzedaż jest traktowana taktycznie – dostaje narzucone z góry cele i ma je zrealizować (nikogo nie obchodzi, czy jest to w ogóle możliwe...)
  • marnujemy środki i energię na sprzedaż produktów klientom, którzy ich nie chcą
  • zostawiamy na stole przychody, które są do wzięcia u obecnych klientów
  • sprzedaż nie uczestniczy w tworzeniu oferty wartości i nie jest motorem niezbędnych zmian

Program ITS Sales Strategy Program™ wyposaży Cię w konkretne narzędzia zarządzania strategią sprzedaży, które pozwolą Ci skuteczniej konkurować i odnosić zwycięstwo. W końcu nawet na najtrudniejszych rynkach ktoś zawsze wygrywa. Dlaczego nie masz to być Ty?

Zacznij od bezpłatnej diagnozy poziomu strategii sprzedaży w swojej firmie oraz konsultacji z naszym doradcą. Porównaj swoją organizację do liderów sprzedaży na polskim rynku!

Ty również możesz wygrywać dzięki mistrzowskiej strategii sprzedaży!

Wojciech Szwarc, dyrektor Działu Relacji Partnerskich, Benefit Systems

Przemyślana i stale doskonalona strategia sprzedaży jest kluczem do zbudowania pozycji lidera rynku. Właśnie ona pozwala nam na zwiększanie przychodów rok do roku, intensywny wzrost (również na rynkach zagranicznych) oraz na podejmowanie kolejnych aktywności w ramach partnerstw zawieranych z obiektami sportowo-rekreacyjnymi.

W działaniach na rzecz naszych partnerów oraz w rozwoju naszej firmy od lat wspiera nas ICAN Institute. Programy rozwojowe i narzędzia biznesowe instytutu pozwalają nam z powodzeniem realizować ambitne cele i utrzymywać stabilną pozycję w branży fitness. Serdecznie polecam Państwu udział w najnowszym programie ICAN Institute – jestem pewien, że będzie to inwestycja, która zaowocuje lepszymi wynikami sprzedaży w Państwa firmach.

Dla kogo stworzyliśmy program Sales Strategy ProgramTM?

Dla dyrektorów sprzedaży i członków zarządu odpowiadających za sprzedaż w firmie
Dla absolwentów Sales Leadership ProgramTM i Elite Sales ProgramTM
Dla menedżerów, których zaangażowanie jest kluczowe dla realizacji strategii sprzedaży
Dla właścicieli firm, którzy osobiście formułują strategię sprzedaży

Unikalny program rozwojowy na polskim rynku

Poznaj 4 powody, dla których formuła ICAN może zmienić Twoją karierę, Twoją firmę, Twoje życie. Pobierz »

Bezcenna inspiracja bazująca na najnowszych trendach sprzedaży

Wiesław Mróz, CEO & Co-owner – Q Broker sp. z o o

W programie z linii ICAN Total SellingTM wziąłem udział z potrzeby zaczerpnięcia inspiracji, która na szybko zmieniającym się rynku odgrywa bardzo ważną rolę w sukcesie w zarządzaniu sprzedażą. Czasy, gdy raz obrana strategia wystarczała na lata, już dawno minęły!

Program pozwolił mi opracować nową strategię dla mojego pionu agencyjnego, w realizacji której kluczowa stała się udoskonalona oferta wartości oraz trzy wskaźniki: właściwe aktywności handlowców, właściwy klient docelowy i stopień wysycenia rynku w poszczególnych segmentach. Polecam najnowszy program z linii ICAN Total Selling™ wszystkim dyrektorom sprzedaży!

Poznaj najbardziej kompleksowy program rozwoju kompetencji stratega sprzedaży

Sesja 1:
Wygrywająca strategia sprzedażowa: jak ją tworzyć, wdrażać i aktualizować
Sesja 2:
Kluczowe procesy realizacji strategii sprzedażowej
Sesja 3:
Zarządzanie relacją z klientem: segmentacja, metody sprzedaży, utrzymanie, rozwój wartości w czasie
Sesja 4:
Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ofertą, ceną a polityką rabatową
Sesja 5:
Negocjacje w sprzedaży: od tworzenia wartości dla klienta do jej podziału
Sesja 6:
Innowacja w sprzedaży: wymiar oferty, metod, procesów i organizacji
Sesja 7:
Integracja wiedzy i przygotowanie do wdrożenia

Zdobądź prestiżowy certyfikat

Po ukończeniu programu Sales Strategy ProgramTM otrzymasz prestiżowy certyfikat.

Potwierdza on udział w tym unikatowym programie i zdobycie wiedzy oraz umiejętności na najwyższym światowym poziomie

Prowadzący: praktycy biznesu i inspirujący wykładowcy

portret dr Witold Jankowski

dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute

portret Andrzej Jacaszek, DBA

Andrzej Jacaszek, DBA
Dyrektor zarządzający ICAN Institute

portret Paula Wąsowska, DBA

Paula Wąsowska, DBA
Ekspert w obszarze nowych technologii, perswazji i komunikacji biznesowej

portret Wojciech Ławniczak

Wojciech Ławniczak
Ekspert i wykładowca ICAN Institute

portret Marcin Słomski, FCAA

Marcin Słomski, FCAA
Posiada 12-letnie doświadczenie w realizacji projektów corporate finance oraz transakcji M&A. Ekspert w obszarze tworzenia i wdrażania efektywnej polityki cenowej.

portret Piotr Stohnij

Piotr Stohnij
W swoim doświadczeniu łączy perspektywę marketingową i HR-ową.

portret Grzegorz Łapiński

Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute.

portret Iza Bernau-Ławniczak

Iza Bernau-Ławniczak
Ekspertka w zakresie service designu, projektantka usług korporacyjnych, menedżerka projektów customer insights w Very Human Services, członek Service Design Polska.

Pobierz prezentację i zobacz jakie warsztaty czekają Cię podczas programu, a oprócz tego sprawdź:

Zobacz, jakie warsztaty czekają Cię podczas programu, a oprócz tego sprawdź:

dlaczego Twojemu zespołowi sprzedaży tak ciężko przychodzi realizacja targetów, choć wkładają w swoją pracę mnóstwo czasu i energii?
w jaki sposób rabaty cenowe (również te ukryte!) niszczą Twoje zyski?
dlaczego Twojemu zespołowi sprzedaży tak ciężko przychodzi realizacja targetów, choć wkładają w swoją pracę mnóstwo czasu i energii?

Dodatkowo dowiedz się, jakie korzyści networkingowe czekają Cię w nowej edycji Sales Strategy ProgramTM

Już dziś zgłoś udział w programie!

Wykorzystaj najnowszą wiedzę i metody przywództwa osobistego, by wygrywać nawet w najtrudniejszych warunkach biznesowych

Liderzy wygrywają także w niepewnych czasach. Dlaczego? Bo podejmują mądre decyzje i unikają typowych błędów. Potrafią również stosować metody wykorzystywane przez najlepszych na świecie. W wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych średniacy przegrywają. Wygrywają najlepsi. Sztuka wygrywania w trudnych warunkach to nie czarna magia, ale konkretna wiedza i umiejętności. Jeden nowy pomysł, jedna nowa idea, jeden poważny błąd, którego udało się uniknąć, dają zwrot z inwestycji w program.

Gwarantuję, że udział w Sales Strategy ProgramTM zapewni Państwu dostęp do najnowszej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do stworzenia i implementacji wygrywającej strategii sprzedaży. Serdecznie zapraszam do udziału!

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

Poznaj nową jakość networkingu w ramach społeczności ICAN Institute! Pobierz »

Klub Absolwentów ICAN Institute

Jako absolwent Sales Strategy ProgramTM dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.