ITS Sales Leadership Program™

Zwiększaj sprzedaż i obniżaj jej koszty jednocześnie

Aż 30 czynników oddziałuje na Twoją sprzedaż! Jak wyeliminować te, które zabijają Twoje zyski?

Strategia, struktura, procesy sprzedażowe, ludzie, innowacja i rozwój, systemy wsparcia – to tylko niektóre obszary mające wpływ na sprzedaż w Twojej firmie. Bowiem sprzedaż to złożony system powiązanych ze sobą działań z różnych dziedzin. Czasami wystarczą nawet drobne niedopatrzenia w kluczowych obszarach, byś borykał się z niezrealizowanymi planami i zamiast zysków liczył straty.

Tak nie musi być! Jeśli zdiagnozujesz, gdzie kryją się wąskie gardła, możesz zwiększyć sprzedaż, jednocześnie obniżając jej koszt. Jak to możliwe? Aby w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w obecnych zasobach sprzedaży po zweryfikowaniu obecnego stanu, musisz krok po kroku doskonalić i tworzyć nowe procesy zgodnie z rekomendacjami światowych liderów. Zwracają oni szczególną uwagę na trzy filary zwiększania efektywności, które gwarantują lepsze wyniki:

Identyfikacja i usunięcie obecnych barier i wąskich gardeł w systemie sprzedaży
Skuteczne zarządzanie sprzedażą według modelu ACR (aktywności, cele, rezultaty)
Efektywne wykorzystanie „twardych” i „miękkich” czynników sukcesu szefa sprzedaży (w szczególności komunikacji, motywacji i coachingu)
Skąd brać wiedzę na temat? Od najlepszych na świecie! ICAN Institute zaprosił wiodące organizacje zajmujące się sprzedażą do stworzenia unikatowego programu bazującego na najnowszych badaniach i metodach światowych liderów. ITS Sales Leadership ProgramTM wyposaży Cię w sprawdzone techniki, które umożliwiają osiąganie tzw. szybkich zwycięstw – otrzymujesz narzędzia do natychmiastowego wdrożenia w praktykę, by jeszcze podczas trwania programu zwiększać zyski swojej firmy.
Jakie metody zastosował absolwent programu z 2021? Przeczytaj wywiad ->
Pobierz broszurę i zobacz jakie warsztaty czekają Cię podczas programu ->

Ty również możesz wygrywać dzięki mistrzowskiej strategii sprzedaży!

Kamil Traczyk - dyrektor ds. innowacji, Impel SA, absolwent ITS Sales Leadership ProgramTM

Gdy brałem udział w ITS SLPTM, zarządzałem na co dzień dużym i rozproszonym pionem handlowym działającym na wysoce konkurencyjnym i dynamicznie zmieniającym się rynku usług outsourcingowych. Program pozwolił mi znaleźć receptę na wiele bieżących, ale i strategicznych problemów. Dzięki niemu zyskałem pewność, na jakich zagadnieniach powinienem się w szczególności skoncentrować i które kompetencje w zarządzaniu sprzedażą rozwijać.

Bardzo cenna była dla mnie możliwość wspólnej pracy z szefami działów handlowych z innych branż, konsultowania najlepszych rozwiązań oraz zdystansowania się do własnego sposobu postrzegania sprzedaży. Bez względu na branżę czy wielkość działu handlowego wiedza przekazywana podczas programów ICAN Institute warta jest zdobycia, testowania i wdrażania!

Dla kogo stworzyliśmy program Sales Leadership ProgramTM?

Dla dyrektorów sprzedaży, którym zależy na efektywnym wykorzystaniu obecnych zasobów sprzedażowych i osiąganiu lepszych wyników
Dla prezesów i właścicieli chcących zwiększyć skuteczność i wydajność sprzedaży ze względu na jej strategiczne znaczenie dla firm
Dla pozostałych osób odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży, które poszukują nowych metod i narzędzi do jej usprawnienia bez dodatkowych nakładów finansowych

W poprzednich edycjach (2014–2021) uczestników stanowili:

65% dyrektorzy sprzedaży
25% prezesi i właściciele
10% inne osoby odpowiedzialne za sprzedaż

Unikalny program rozwojowy na polskim rynku

Sales Leadership ProgramTM wyposaży Cię w sprawdzone techniki, które umożliwiają osiąganie tzw. szybkich zwycięstw. Otrzymasz narzędzia gotowe do natychmiastowego wdrożenia w praktyce, by jeszcze podczas trwania programu zwiększać zyski w swojej firmie.

Poznaj 4 powody, dla których formuła ICAN może zmienić Twoją karierę, Twoją firmę, Twoje życie. Pobierz »

Kompleksowa odpowiedź na nowe wyzwania sprzedaży

Cezary Płachecki - dyrektor sprzedaży w firmie Tryumf, absolwent programu ITS Sales Leadership ProgramTM

Jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak spójne i wnikliwe jest to szkolenie, a jednocześnie – w jak prosty sposób rozwiązania zaprezentowane podczas zajęć można wdrożyć w firmie, nawet w ciągu tygodnia od danej sesji programu. Narzędzia, które tu poznałem, pomogły mi także skutecznie rozwinąć działalność eksportową firmy.

Dziś trudno operować takimi kategoriami jak „mój klient” czy „twój klient” w kontekście geograficznego podziału rynku, który zwyczajnie przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. Łatwość w dostępie do informacji sprawia, że zarządzanie sprzedażą wymaga od nas zupełnie innego podejścia. Bazując na własnych doświadczeniach, mogę powiedzieć, że ten program przygotowuje dyrektora sprzedaży do nowych wyzwań i dostarcza skuteczne rozwiązania budowania przewagi konkurencyjnej firmy.

Poznaj najbardziej kompleksowy program rozwoju kompetencji stratega sprzedaży

Sesja 1

Organizacja struktur i zespołów sprzedażowych: nowe trendy i rozwiązania

Dzięki tej sesji poznasz proces budowy strategii sprzedaży krok po kroku oraz zaplanujesz nową strategię zsynchronizowaną z Twoim biznesem. Dowiesz się, jak elastyczna sprzedaż może być sposobem na konkurowanie i wygrywanie na niepewnych, szybkich i turbulencyjnych rynkach. A także nauczysz się stosować model trzywymiarowej elastycznej sprzedaży (total agile selling).

Sesja 2

Od elastycznej strategii do elastycznej realizacji, czyli straktyka sprzedażowa

Podczas zajęć dowiesz się, jak wygląda nowy podział pracy między marketingiem a sprzedażą, który umożliwi Ci skuteczne pozyskiwanie szans, zarządzanie lejkiem sprzedażowym i realizację celów. Poznasz m.in. zmodyfikowany model ACR (aktywności – cele – rezultaty), 3 rodzaje szans sprzedażowych i nauczysz się stosować w praktyce cyfrowy prospekting.

Sesja 3

Motywowanie i zarządzanie energią w świecie cyfrowej transformacji sprzedaży

W trakcie sesji zgłębisz temat motywacji w strukturach sprzedaży. Dowiesz się, jak wynagradzać handlowców, aby stymulować pożądane rezultaty z punktu widzenia strategii sprzedażowej oraz fazy rozwoju firmy i rynku. Na podstawie najnowszych badań przedyskutujemy również temat inteligencji emocjonalnej oraz perspektywy neuro w relacji menedżer – sprzedawca.

Sesja 4

Neurokomunikacja i wywieranie wpływu

Dowiesz się więcej na temat komunikacji w kontekście sprzedaży hybrydowej oraz poznasz podstawy mechanizmów efektywnej komunikacji sprzedażowej. Bazując na najnowszych odkryciach neuronauki, omówimy założenia produktywnego dialogu biznesowego oraz przećwiczymy komunikowanie się poprzez opowieści (stories). Dzięki whole brain selling (sprzedaż angażująca cały mózg) usprawnimy praktyczne umiejętności wprowadzania zmian behawioralnych po stronie klienta.

Sesja 5

Coaching sprzedażowy jako podstawowe narzędzie poprawy wyników i rozwoju handlowców

Dzięki nowo poznanym narzędziom (takim jak model ACR czy GROW), staniesz się większym wsparciem dla handlowców – pozytywnie wpłyniesz na rozwój ich kompetencji. Nauczysz się pracować nad doskonaleniem i rozwijaniem umiejętności sprzedawców, by ci szybciej finalizowali transakcje i budowali trwałe relacje z klientami.

Sesja 6

Rekrutacja, selekcja, wdrożenie i rozwój

Poznasz marketingowo-sprzedażowe podejście do rekrutacji. Dowiesz się również na czym polega kluczowa kompetencja rekrutacyjna, czyli profilowanie kandydatów. Praktycznie przećwiczymy dobieranie strategii rozwoju dla różnych handlowców. Omówimy także, jak łączyć różne formy działań rozwojowych w spójną całość z punktu widzenia celów sprzedażowych i indywidualnych.

Sesja 7

Transformacyjne przywództwo w sprzedaży: zadania i narzędzia

Zaznajomisz się z najnowszymi badaniami neuronauki i ich zastosowaniem w codziennej pracy lidera. Podczas zajęć omówimy wyzwania związane ze zmianą modelu przywództwa – z transakcyjnego na transformacyjny. Oraz jak kreować kulturę odpowiedzialności i zaangażowania w zespołach sprzedażowych. Dzięki warsztatom praktycznie przećwiczysz też zarządzanie konfliktami między rolami zarządczymi a przywódczymi.

Zdobądź prestiżowy certyfikat

Po ukończeniu programu Sales Leadership ProgramTM otrzymasz prestiżowy certyfikat.

Potwierdza on udział w tym unikatowym programie i zdobycie wiedzy oraz umiejętności na najwyższym światowym poziomie

Prowadzący: praktycy biznesu i inspirujący wykładowcy

portret dr Witold Jankowski

dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute

portret Izabela Stachurska

Izabela Stachurska
Międzynarodowa konsultantka i trenerka Przywództwa

portret Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak
Ekspert marketingu B2B, który pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w firmie Microsoft

portret Grzegorz Łapiński

Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute

portret Marek Gliwny

Marek Gliwny
Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży

portret Anna Connor-Łakomy

Anna Connor-Łakomy
Certyfikowany konsultant i trener NeuroColor

portret Marek Staniszewski

Marek Staniszewski
Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów

portret dr hab. Marcin Gołembski

dr hab. Marcin Gołembski
Badacz i wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

portret tristan tresar

tristan tresar
Założyciel i prezes algorytmii®

Poznaj szczegóły dotyczące programu ITS Sales Leadership Program™

okładka broszury ITS Sales Leadership Program™

Międzynarodowa rada ekspertów czuwająca nad zgodnością programu z najnowszymi światowymi rozwiązaniami i trendami

dr Régis Lemmens

Jeden z najbardziej innowacyjnych ekspertów sprzedaży. Wykłada zarządzanie sprzedażą w Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii.

prof. Andy Zoltners

Założyciel ZS Associates – największej na świecie firmy doradczej specjalizującej się w podnoszeniu efektywności sił sprzedażowych

dr Witold Jankowski

Koordynator prac rady ekspertów. Prezes ICAN Institute.

Nie zwlekaj i już dziś zgłoś udział w programie!

Wykorzystaj najnowszą wiedzę i metody sprzedaży do walki na niepewnych rynkach

Liderzy wygrywają także w niepewnych czasach. Dlaczego? Bo podejmują lepsze decyzje i unikają typowych błędów. Potrafią również stosować metody wykorzystywane przez najlepszych na świecie. W wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych średniacy przegrywają. Wygrywają najlepsi. Sztuka wygrywania w trudnych warunkach to nie czarna magia, ale konkretna wiedza i umiejętności. Jeden nowy pomysł, jedna nowa idea, jeden poważny błąd, którego udało się uniknąć, dają zwrot z inwestycji w program. Zapraszam Państwa do skorzystania z tej wyjątkowej szansy na rozwój umiejętności zarządzania sprzedażą w walce o trwały sukces.

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

Poznaj nową jakość networkingu w ramach społeczności ICAN Institute! Pobierz »

Klub Absolwentów ICAN Institute

Jako absolwent Sales Leadership ProgramTM dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.