Aż 30 czynników oddziałuje na Twoją sprzedaż! Jak wyeliminować te, które zabijają Twoje zyski?
Strategia, struktura, procesy sprzedażowe, ludzie, innowacja i rozwój, systemy wsparcia – to tylko niektóre obszary mające wpływ na sprzedaż w Twojej firmie. Bowiem sprzedaż to złożony system powiązanych ze sobą działań z różnych dziedzin. Czasami wystarczą nawet drobne niedopatrzenia w kluczowych obszarach, byś borykał się z niezrealizowanymi planami i zamiast zysków liczył straty.
Tak nie musi być! Jeśli zdiagnozujesz, gdzie kryją się wąskie gardła, możesz zwiększyć sprzedaż, jednocześnie obniżając jej koszt. Jak to możliwe? Aby w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w obecnych zasobach sprzedaży po zweryfikowaniu obecnego stanu, musisz krok po kroku doskonalić i tworzyć nowe procesy zgodnie z rekomendacjami światowych liderów. Zwracają oni szczególną uwagę na trzy filary zwiększania efektywności, które gwarantują lepsze wyniki:



Ty również możesz wygrywać dzięki mistrzowskiej strategii sprzedaży!

Kamil Traczyk - dyrektor ds. innowacji, Impel SA, absolwent ITS Sales Leadership ProgramTM
Gdy brałem udział w ITS SLPTM, zarządzałem na co dzień dużym i rozproszonym pionem handlowym działającym na wysoce konkurencyjnym i dynamicznie zmieniającym się rynku usług outsourcingowych. Program pozwolił mi znaleźć receptę na wiele bieżących, ale i strategicznych problemów. Dzięki niemu zyskałem pewność, na jakich zagadnieniach powinienem się w szczególności skoncentrować i które kompetencje w zarządzaniu sprzedażą rozwijać.
Bardzo cenna była dla mnie możliwość wspólnej pracy z szefami działów handlowych z innych branż, konsultowania najlepszych rozwiązań oraz zdystansowania się do własnego sposobu postrzegania sprzedaży. Bez względu na branżę czy wielkość działu handlowego wiedza przekazywana podczas programów ICAN Institute warta jest zdobycia, testowania i wdrażania!
Dla kogo stworzyliśmy program Sales Leadership ProgramTM?
W poprzednich edycjach (2014–2021) uczestników stanowili:

Kompleksowa odpowiedź na nowe wyzwania sprzedaży
Cezary Płachecki - dyrektor sprzedaży w firmie Tryumf, absolwent programu ITS Sales Leadership ProgramTM
Jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak spójne i wnikliwe jest to szkolenie, a jednocześnie – w jak prosty sposób rozwiązania zaprezentowane podczas zajęć można wdrożyć w firmie, nawet w ciągu tygodnia od danej sesji programu. Narzędzia, które tu poznałem, pomogły mi także skutecznie rozwinąć działalność eksportową firmy.
Dziś trudno operować takimi kategoriami jak „mój klient” czy „twój klient” w kontekście geograficznego podziału rynku, który zwyczajnie przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. Łatwość w dostępie do informacji sprawia, że zarządzanie sprzedażą wymaga od nas zupełnie innego podejścia. Bazując na własnych doświadczeniach, mogę powiedzieć, że ten program przygotowuje dyrektora sprzedaży do nowych wyzwań i dostarcza skuteczne rozwiązania budowania przewagi konkurencyjnej firmy.

Poznaj najbardziej kompleksowy program rozwoju kompetencji stratega sprzedaży
Sesja 1
Organizacja struktur i zespołów sprzedażowych: nowe trendy i rozwiązania
Ta sesja pozwoli Ci poznać proces budowy strategii sprzedaży krok po kroku. Dzięki niej zaplanujesz nową strategię zsynchronizowaną z Twoim biznesem.
Moduł 1: Elastyczna sprzedaż jako sposób na konkurowanie i wygrywanie na niepewnych, szybkich i turbulencyjnych rynkach
Moduł 2: Model trzywymiarowej elastycznej sprzedaży (Total Agile Selling) jako sposób budowania szybkich, elastycznych i efektywnych sił sprzedażowych
Sesja 2
Od elastycznej strategii do elastycznej realizacji czyli straktyka sprzedażowa
Podczas zajęć poznasz nowy podział pracy między marketingiem a sprzedażą, który umożliwi Ci skuteczne pozyskiwanie szans, zarządzanie lejkiem sprzedaży i realizację celów.
Moduł 3: Strategia a wdrożenie – zmodyfikowany model ACR (aktywności – cele – rezultaty)
Moduł 4: Integracja sprzedaży i marketingu a elastyczny proces sprzedażowy
Sesja 3
Motywowanie i zarządzanie energią w świecie cyfrowej transformacji sprzedaży
Poznaj nowy model hybrydowego omnichannel i zacznij korzystać z niego we własnej firmie jeszcze w trakcie programu! W razie potrzeby nasi eksperci udzielą Ci konsultacji wdrożeniowych między zajęciami.
Moduł 5: Motywowanie handlowców – co obecnie działa, a co nie?
Moduł 6: Inteligencja emocjonalna a sprzedaż – perspektywa neuro- w relacji menedżer –sprzedawca
Sesja 4
Neurokomunikacja i wywieranie wpływu
Zbadaj zależności między ofertą, ceną a polityką rabatową Twojej firmy. Dowiedz się, które praktyki psują Twoje zyski i wykorzystaj najnowsze narzędzia pricingu, które pozwolą Ci bronić marży i zwiększać sprzedaż.
Moduł 7: Podstawy komunikacji sprzedażowej wg najnowszych osiągnięć neuronauki
Moduł 8: Perswazja i wywieranie wpływu w kontekście rozmowy handlowej
Sesja 5
Coaching sprzedażowy
Podczas tej sesji dowiesz się, jak bronić zysków i budować konstruktywną relację z klientem. Przećwiczysz nowo nabyte umiejętności podczas praktycznych warsztatów.
Moduł 9: Nowe zasady coachingu sprzedażowego
Moduł 10: Coaching sprzedażowy w praktyce
Sesja 6
Rekrutacja, selekcja, wdrożenie i rozwój
Sprawdź, jak pozyskiwać kluczowych klientów i jak zwiększać potencjał obecnych kupujących dzięki przemyślanemu procesowi, z którego korzystają najlepsze firmy sprzedażowe na świecie.
Moduł 11: Rola rekrutacji w sprzedaży – nowe podejście
Moduł 12: Wdrożenie, rozwój i retencja sprzedawców
Sesja 7
Transformacyjne przywództwo w sprzedaży: zadania i narzędzia
Podczas tej sesji nauczysz się odróżniać zarządzanie od przewodzenia w kontekście sprzedaży i zrozumiesz, dlaczego menedżer musi spełniać obie te role. Dowiesz się, jak lider może stać się agentem zmiany i transformacji, by zadbać o proces innowacji w firmie. Odkryjesz, kim jest algorytmiczny przywódca w sprzedaży i jak jego rola może wpłynąć na rozwój organizacji. Dowiesz się również, czym jest odwrócony coaching i jak dzięki nowym technologiom możesz uniknąć pułapki wypalenia.
Moduł 13: Szef sprzedaży jako lider z perspektywy neuronauki
Moduł 14: Warsztat wdrożeniowy
Zdobądź prestiżowy certyfikat
Po ukończeniu programu Sales Leadership ProgramTM otrzymasz prestiżowy certyfikat.
Potwierdza on udział w tym unikatowym programie i zdobycie wiedzy oraz umiejętności na najwyższym światowym poziomie

Prowadzący: praktycy biznesu i inspirujący wykładowcy

dr Witold Jankowski
prezes ICAN Institute

Izabela Stachurska
Międzynarodowa konsultantka i trenerka Przywództwa

Łukasz Kosuniak
Ekspert marketingu B2B, który pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w firmie Microsoft

Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute

Marek Gliwny
Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży

Anna Connor-Łakomy
Certyfikowany konsultant i trener NeuroColor

Marek Staniszewski
Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów

dr hab. Marcin Gołembski
Badacz i wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

tristan tresar
Założyciel i prezes algorytmii®
Poznaj szczegóły dotyczące programu ITS Sales Leadership Program™


Międzynarodowa rada ekspertów czuwająca nad zgodnością programu z najnowszymi światowymi rozwiązaniami i trendami

dr Régis Lemmens
Jeden z najbardziej innowacyjnych ekspertów sprzedaży. Wykłada zarządzanie sprzedażą w Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii.

prof. Andy Zoltners
Założyciel ZS Associates – największej na świecie firmy doradczej specjalizującej się w podnoszeniu efektywności sił sprzedażowych

dr Witold Jankowski
Koordynator prac rady ekspertów. Prezes ICAN Institute.
Nie zwlekaj i już dziś zgłoś udział w programie!


Wykorzystaj najnowszą wiedzę i metody sprzedaży do walki na niepewnych rynkach
Liderzy wygrywają także w niepewnych czasach. Dlaczego? Bo podejmują lepsze decyzje i unikają typowych błędów. Potrafią również stosować metody wykorzystywane przez najlepszych na świecie. W wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych średniacy przegrywają. Wygrywają najlepsi. Sztuka wygrywania w trudnych warunkach to nie czarna magia, ale konkretna wiedza i umiejętności. Jeden nowy pomysł, jedna nowa idea, jeden poważny błąd, którego udało się uniknąć, dają zwrot z inwestycji w program. Zapraszam Państwa do skorzystania z tej wyjątkowej szansy na rozwój umiejętności zarządzania sprzedażą w walce o trwały sukces.
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

Klub Absolwentów ICAN Institute
Jako absolwent Sales Leadership ProgramTM dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.


