Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Zostań najlepszym liderem
w swojej branży

Rozwiń siebie i swoją karierę dzięki szkoleniom ICAN

Sprawdź, które szkolenie wybrać

Szkolenia dla liderów
na każdym etapie kariery

W naszej ofercie znajdziesz szkolenia biznesowe dla liderów o różnym doświadczeniu: od specjalistów i początkujących menedżerów, aż po osoby na najwyższych szczeblach zarządzania (prezesów, dyrektorów, członków zarządów).

Rozwijaj kompetencje i poznawaj najnowsze rozwiązania w 4 obszarach - przywództwa, sprzedaży, zarządzania sobą i zespołem. Programy ICAN Institute to gwarancja zdobycia praktycznej i sprawdzonej wiedzy, wyjątkowych inspiracji oraz wartościowych kontaktów w gronie ambitnych liderów. Pobierz bezpłatną broszurę i poznaj nasze szkolenia!

Pobierz broszurę

Wybierz szkolenie dla siebie

Zaznacz, jaki obszar rozwoju i poziom zaawansowania Cię interesuje, a zaproponujemy Ci odpowiednie szkolenie. Gwarantujemy 100% jakości.

Nie jesteś pewien, które szkolenie wybrać?
Wypełnij krótką, bezpłatną ankietę, która dobierze program według Twoich potrzeb. Zajmie Ci to tylko 5 minut!

Dlaczego warto wziąć udział
w szkoleniach ICAN Institute?

Pewna inwestycja w rozwój

Udział w szkoleniu to gwarancja zdobycia świeżych pomysłów, nowych idei i wskazówek pozwalających uniknąć poważnych błędów w biznesie. Wszystko, czego uczymy, znajduje poparcie w badaniach skuteczności.

Elitarna społeczność

Na szkoleniach spotkasz wyjątkową grupę ludzi sukcesu zorientowanych na przyszłość, otwartych na nowe szanse i możliwości. To liderzy z różnych branż, co gwarantuje inspirującą wymianę doświadczeń.

Ubezpieczenie kariery

Świadomi liderzy wiedzą, że potrzebują dostępu do nowych technik zarządzania, które pozwolą im wygrywać bez względu na stan koniunktury. Wyposażymy Cię w narzędzia, dzięki którym sprostasz trudnym sytuacjom.

Długotrwałe efekty

Nasza metoda nauczania stawia na lifelong learning, indywidualne podejście do nauki i uczenie społecznościowe. Dzięki temu pracujesz nad sobą, swoimi nawykami, mocnymi i słabymi stronami, a efekty są długotrwałe!

Większa samoświadomość

Podczas zajęć skorzystasz z certyfikowanych narzędzi diagnostycznych. Dzięki nim sprawdzisz m.in. swój model przewodzenia, style myślenia i obszary, w których radzisz sobie dobrze, a które wymagają poprawy.

Wygodna formuła

Sesje są rozłożone co miesiąc, w cyklach środa–czwartek lub piątek–sobota w wygodnych lokalizacjach. Z wyprzedzeniem zaplanujesz udział w zajęciach, a w razie potrzeby odrobisz je w innym terminie.

Co zyskujesz dzięki szkoleniom ICAN?

Niezależnie od stanowiska udział w naszych programach przyniesie Ci realne efekty. Zobaczysz je jeszcze w trakcie trwania zajęć!

Prezes, właściciel, wiceprezes

  • Otrzymasz unikalny i często niedostępny na wysokim stanowisku feedback dotyczący Twoich metod zarządzania. Pod okiem trenerów zweryfikujesz swoją skuteczność, mocne i słabe strony, czyli to, czego nie powiedzą Ci współpracownicy!
  • Nawiążesz kontakty z osobami takimi jak Ty – mającymi podobne wyzwania, ale różne doświadczenia. Zyskasz nową perspektywę patrzenia na swoją firmę oraz podejrzysz, co robią firmy z innych branż.
  • Poznasz metody budowania autorytetu i marki osobistej. Dzięki temu utrzymasz swoją pozycję na szczycie i będziesz inspirującym liderem, który pociągnie za sobą tłumy!
  • Otrzymasz narzędzia do tworzenia strategii firmy, wyznaczania jej kierunku rozwoju i wyróżnienia jej na tle konkurencji. Nauczysz się podejmować trafne strategiczne decyzje.

Dyrektor

  • Uzyskasz szerszą perspektywę biznesową. Zidentyfikujesz strategiczne zasoby firmy i obszary najważniejsze dla jej przetrwania i rozwoju. Tę wiedzę przełożysz na działania swojego działu lub pionu.
  • Otrzymasz najnowsze techniki zarządzania zespołem i całymi obszarami w firmie. Dzięki nim uzyskasz wysoką motywację pracowników, co przełoży się na ponadprzeciętne wyniki.
  • Rozwiniesz swoje zdolności w zakresie tworzenia strategii oraz przekładania celów firmy na poszczególne działania zespołu.
  • Nawiążesz nowe, cenne kontakty biznesowe z osobami na wysokich stanowiskach w czołowych firmach w Polsce.
  • Dzięki pracy w grupie zainspirujesz się metodami liderów z różnych branż i wypracujesz własne rozwiązania.

Senior menedżer

  • Zdobędziesz umiejętności potrzebne do awansu na wyższe stanowiska, np. dyrektora lub członka zarządu.
  • Otrzymasz komplet narzędzi i metod gotowych do wdrożenia w firmie jeszcze w trakcie trwania programu – zwiększasz swoją efektywność i szanse na awans.
  • Rozwiniesz niezbędne kompetencje twarde i miękkie. Ich połączenie pozwoli Ci skuteczniej zarządzać ludźmi, ich pracą, motywacją i efektywnością.
  • Zdobędziesz wiedzę, jak pozyskiwać, rozwijać i zatrzymywać najlepszych specjalistów na rynku.
  • Wymienisz się know-how z menedżerami innych firm. Przećwiczysz nowe metody zarządzania pod okiem doświadczonych trenerów.

Junior menedżer

  • Otrzymasz solidny fundament wiedzy o pracy menedżera. Dzięki temu poczujesz się pewnie w nowej roli i unikniesz nadmiernego stresu związanego ze zmianą.
  • Zyskasz wiedzę, dzięki której unikniesz błędów początkujących menedżerów, mogących przekreślić Twoją karierę.
  • Nauczysz się zarządzać zespołem, delegować zadania, przekazywać feedback i komunikować się z pracownikami i innymi menedżerami.
  • Rozwiążesz trudności w relacjach interpersonalnych związanych z byciem szefem swoich niedawnych współpracowników.

Senior specjalista

  • Przygotujesz się na 5+ do awansu na stanowisko menedżera. Pokażesz, że jesteś odpowiednią osobą do awansowania i spełnisz oczekiwania przełożonych.
  • Dowiesz się, na czym polega rola menedżera. Poznasz najważniejsze techniki zarządzania innymi i sobą.
  • Zrozumiesz najważniejsze różnice między byciem specjalistą a menedżerem. Dzięki temu unikniesz nieporozumień i błędnych wyobrażeń co do swojej pracy.
  • Zminimalizujesz ryzyko błędów związanych z objęciem nowego stanowiska.
  • Awansując, nie będziesz mieć poczucia wrzucenia na głęboką wodę. Zachowasz spokój i wysoką koncentrację, co zaowocuje świetnymi wynikami już w pierwszych miesiącach pracy!

HR menedżer

  • Zdobędziesz umiejętności pozwalające zostać HR Business Partnerem i mieć realny wpływ na firmę. Umocnisz swoją pozycję!
  • Nauczysz się łączyć strategię HR z strategią ogólną firmy i jej planami wzrostu. Poznasz metody wyznaczania i realizacji celów dla poszczególnych działów.
  • Poznasz niezawodne metody pozwalające pozyskać talenty oraz zarządzać nimi i rozwijać, by uwolnić ich pełny potencjał.
  • Dowiesz się, jak budować silną i atrakcyjną markę pracodawcy w małych, średnich i dużych firmach.
  • Otrzymasz sprawdzone sposoby, jak zarządzać zmianą pokoleniową i rozwiązywać konflikty między generacjami. Zmniejszysz rotację i wypalenie zawodowe w firmie.

Dlaczego liderzy wybierają ICAN

Przeczytaj wypowiedzi uznanych menedżerów i dowiedz się, jak wpłynęliśmy na rozwój ich kariery i organizacji.

Lotte Wedel

Maciej Herman

Dyrektor Zarządzający

Zespół ICAN Institute wspierał nas w przeprowadzeniu transformacji kultury organizacyjnej. Dziś efektywniej ze sobą współpracujemy i nie boimy się zmian. Znacznie lepiej odpowiadamy też na potrzeby klientów. Mi osobiście ICAN pomógł w rozwijaniu umiejętności menedżerskich. M.in. dzięki temu wspinałem się po szczeblach kariery, finalnie zostając prezesem firmy. Obecnie to ja dzielę się wiedzą i praktycznym doświadczeniem w trakcie szkoleń dla liderów.

Bank Gospodarstwa Krajowego

Zuzanna Piasecka

Dyrektor Departament HR

ICAN Institute przeprowadził dla nas projekt badania kultury organizacyjnej. W czasie projektu ICAN Institute zapewnił BGK także funkcjonowanie portalu wiedzy, skupiającego informacje przydatne podczas transformacji kulturowej. Całość działań skierowana była na wdrożenie nowej strategii komunikacji w instytucji. Projekt przeprowadzony został profesjonalnie z zachowaniem najwyższych standardów branżowych.

Pratt & Whitney Kalisz Sp. z o.o.

Jacek Kwieciński

Dyrektor Personalny, Członek Zarządu

Przez 16 lat skorzystaliśmy z wielu programów – zamkniętych, przygotowywanych specjalnie pod potrzeby naszej firmy, oraz otwartych (np. First-Time Manager™, Management™, Strategic Leadership Academy™). Dzięki dostępowi do najnowszej światowej wiedzy oraz kontaktom z ekspertami reprezentującymi różne punkty widzenia nasi menedżerowie zdobyli cenną wiedzę z zakresu zarządzania innowacyjnością i zarządzania w ciągle zmieniającej się rzeczywistości. To pozwoliło nam zbudować sprawnie działającą i elastyczną firmę, jak również przygotować się na przyszłe wyzwania.

Habasit Polska Sp. z o.o.

Grzegorz Rutkowski

General Manager

Udział w Managemencie był dla mnie czasem autorefleksji, dzięki któremu dowiedziałem się, w jakim punkcie życia zawodowego jestem i co mogę w nim zmienić. Zajęcia dały mi impuls do wprowadzania zmian - określiliśmy strategię na kolejne lata, zmieniliśmy struktury sprzedaży, procesy realizacji celów, postawiliśmy na lean management, kulturę zaangażowania i satysfakcję pracowników. Zmiany wprowadzaliśmy szybciej, bez niepotrzebnych błędów, a ubiegłoroczne decyzje dziś przynoszą efekty. Rok zakończyliśmy z naprawdę dobrym wynikiem finansowym.

Grupa Unity

Grzegorz Kuczyński

Prezes Zarządu

Strategic Leadership Academy™ pokazał nam, które obszary zarządzania strategicznego są naszą mocną stroną, a które wymagają zagospodarowania. Np. koncepcja oburęczności organizacji pomogła nam w rozlokowaniu inwestycji na innowacje podtrzymujące (w tradycyjnych dla nas obszarach, takich jak budowa rozwiązań e-commerce, integracja systemów czy digitalizacja procesów) oraz rozpoczęciu inwestycji mających potencjał przełomowy (np. start-up UPSAILY z obszaru machine learning). Po wdrożeniu różnych rozwiązań, korzyści z programu czerpie cała firma.

NextApps

Michał Olczak

CEO

Management™ znacznie przewyższa standardy znane mi ze studiów magisterskich i doktoranckich. Po każdych zajęciach wraz z zespołem wdrażaliśmy poznane rozwiązania. Zyskałem nową strategiczną perspektywę. Wprowadziliśmy bardziej mierzalne i zwinne podejście do zarządzania, wykorzystując m.in. metodę OKR, analizę cashflow, EBITDĘ czy zrównoważony marketing. Zoptymalizowaliśmy priorytetowe projekty i sposoby ich finansowania. Stale wracam do materiałów z zajęć, żeby inspirować zespół do poszerzania wiedzy.

Aplitt sp. z o.o

Marek Litzbarski

Wiceprezes

Każda z 10 sesji programu Strategic Leadership Academy™ niosła ze sobą cenne i przydatne treści, a spotkania odpowiadały na nasze potrzeby i bolączki. Zaraz po szkoleniu zaadaptowaliśmy w Aplitt poznane podczas sesji platformy wielostronne, metodę szczupłego startupu oraz kulturę innowacyjności, które przynoszą zauważalne efekty. Ważne, aby w tym szkoleniu uczestniczyły całe Zarządy. Wspólnie zdobyta wiedza zdecydowanie wzmacnia porozumienie i ułatwia podejmowanie decyzji związanych z budowaniem ścieżki rozwoju firmy.

SPLAST

Marek Sanocki

Wiceprezes

Z ICAN Institute współpracuję już wiele lat i brałem udział w kilku edycjach rocznych programów. Za każdym razem było to silne wsparcie w procesie zarządzania i rozwoju personalnego. Podczas ICAN Neuroleadership Academy™ poznałem nowe techniki zarządzania i sposoby rozwiązywania problemów, realizacji celów, komunikacji czy radzenia sobie z samym sobą w pracy lidera: moimi emocjami, mechanizmami działania i myślenia. Z pewnością ta wiedza przełoży się na mój rozwój osobisty, jak i całego zespołu.

Zdobyte przez Ciebie kompetencje potwierdza certyfikat ICAN Institute

Każdy uczestnik programu rozwojowego ICAN Institute otrzyma prestiżowy certyfikat. Jest to dokument ceniony na rynku pracy i pożądany zarówno w procesach rekrutacyjnych, jak i wewnętrznych planach sukcesyjnych.

Skontaktuj się

Gwarancja jakości:
pewność korzyści + zero ryzyka

Nasze szkolenia za podstawę przyjmują najlepsze światowe metody sprawdzone w praktyce przez najskuteczniejszych globalnych liderów. Metody bazują na solidnych naukowych podstawach. Dlatego dajemy Ci następujące gwarancje.

§1

Gwarancja jakości

Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez doświadczonych konsultantów wykorzystujących oryginalne, praktyczne materiały i opracowania ICAN Institute — a także wyniki najnowszych badań oraz materiały i narzędzia „MIT Sloan Management Review Polska”.

§2

Gwarancja korzyści

Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkoleń będą prowadzić do konkretnych korzyści w firmach uczestników w postaci większej efektywności liderów i ich organizacji.

Witold Jankowski - gwarancja

Gwarancja jakości: zero ryzyka i zwrot kosztów

Jeśli po jednej lub dwóch sesjach zajęciowych (zależnie od szkolenia) uznasz, że program nie zaspokaja Twoich potrzeb, oferujemy całkowity zwrot kosztów szkolenia. Z uczestnictwem nie wiąże się więc żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści.

dr Witold Jankowski

Prezes zarządu ICAN Institute

Witold Jankowski - podpis

Zapytaj nas o ścieżkę rozwoju

Kontakt z nami w sprawie wyboru ścieżki rozwoju jest niezobowiązujący. Ze szkoleń otwartych ICAN możesz zrezygnować po 1 lub 2 sesjach zajęciowych (w zależności od wybranego programu), dostając 100% zwrot pieniędzy.

Często zadawane pytania

To pytanie wymaga dokładnej diagnozy problemów obecnych w Twojej karierze lub firmie. Jakiego obszaru dotyczą Twoje wyzwania? Jakie próby rozwiązań były już testowane? Co jest barierą w rozwoju? Aby dokładnie zdiagnozować swoje potrzeby rozwojowe, skontaktuj się z naszym doradcą.
Już po pierwszych sesjach szkoleniowych. Na przykład na pierwszych warsztatach programu Strategic Leadership Academy™ uczestnicy (prezesi i członkowie zarządów) mieli za zadanie „stworzyć” konkurenta, który pokonałby ich na rynku. Następnie zastanawiali się, jakie ich firmowe zasoby mogą zmniejszyć siłę rażenia rywala. Te 2 dni warsztatów pozwoliły uczestnikom spojrzeć z lotu ptaka na swoją organizację i zbudować podstawy strategiczne, na które wcześniej nie było czasu z powodu codziennej gonitwy.
To świetnie! Spotykając osoby z konkurencyjnej firmy, widzimy, jakie mają problemy i jak sobie z nimi radzą. Takich informacji nie da się uzyskać z żadnego innego źródła. To przenikanie się branż, zarówno konkurencyjnych, jak i zupełnie ze sobą nie związanych, pozwala na generowanie wyjątkowych pomysłów.
To zależy od tego, czy problem jest ujawniony czy nie. Często uczestnikom wydaje się, że pewne problemy obecne w firmie wynikają z przyczyn niezależnych od nich, podczas gdy w rzeczywistości mogą być efektem ich własnych błędów menedżerskich, luki kompetencyjnej czy stosowania zdezaktualizowanych metod zarządzania itd. Nawet jeśli problem nie zostanie od ręki rozwiązany, to na pewno zostanie poprawnie zdiagnozowany. Wspólnie znajdziemy odpowiednie sposoby i narzędzia do jego rozwiązania.
Oczywiście. Tę potrzebę realizuje nasz Klub Absolwenta, w ramach którego uczestnicy szkoleń mogą korzystać wzajemnie ze swojej wiedzy i doświadczeń. Oprócz tego każdy absolwent otrzymuje od ICAN spersonalizowane treści, dzięki którym zawsze ma pod ręką najciekawsze dla niego artykuły, raporty i analizy. Co więcej, uczestnicy szkoleń wielokrotnie tworzyli swoje własne grupy na LinkedIn lub Whatsapp w celu poszerzenia networkingu poza salę szkoleniową.
Czas to jedno z najbardziej oczywistych ograniczeń dotyczących naszych uczestników. Dlatego programy najczęściej odbywają się co 2 tygodnie lub 1 raz w miesiącu. Pozwala to złapać oddech w nauce, zastanowić się nad swoją karierą i firmą, a także usystematyzować zdobytą wiedzę i zacząć wdrażać ją w firmie, by na następnej sesji podzielić się efektami.

Wystawiamy fakturę w pierwszym dniu szkolenia. Dzięki temu firma może szybko wliczyć szkolenie w koszty. Możliwa jest płatność ratalna. Istnieje także możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, do którego pomagamy przygotować wnioski.
Do każdego szkolenia otrzymujesz gwarancję, która pozwala Ci po 1 sesji lub 2 sesjach (zależnie od programu) zrezygnować z dalszej nauki i otrzymać 100% zwrot kosztów. Możesz także zmienić program na inny, który będzie bardziej dopasowany do Twoich potrzeb.
Tak, w zależności od indywidualnych potrzeb możesz wykupić pojedyncze sesje szkoleniowe.

Zastanawiając się nad wyborem szkolenia dla managerów i kierowników, warto najpierw określić, jakie kompetencje powinni oni rozwijać. Czy będą to kompetencje miękkie, m.in. z zakresu komunikacji, motywowania, przekazywania feedbacku, odporności psychicznej lidera, czy też kompetencje twarde, związane z znajomością konkretnych metod zarządzania, ustalania celów, oceny pracowników czy podstawami analizy finansowej i ekonomicznej. Dlatego, aby wybrać najlepsze szkolenie dla pracownika, należy wziąć pod uwagę jego stanowisko, doświadczenie, etap kariery, zakres obowiązków i cele biznesowe, jakie ma realizować.

Warto wybrać szkolenia z certyfikatem, które kończy się uzyskaniem przez managera dokumentu potwierdzającego zdobycie wiedzy i kompetencji. Certyfikat jest dla firmy gwarancją, że szkolenie cechuje się wysoką jakością i poziomem merytorycznym, a dla pracownika cennym elementem do wpisania CV i narzędziem budującym jego wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.

Masz wątpliwości? Porozmawiaj z absolwentem szkolenia

Chcesz uzyskać informacje z pierwszej ręki na temat wybranego szkolenia – sesji tematycznych, ekspertów, wrażeń z pracy w grupie? Napisz do nas, a my zorganizujemy rozmowę z jednym z byłych uczestników.

Skontaktuj się