Technologie
Innowacyjne pomysły zapewniają przedsiębiorcom potężną przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak zmienia się biznes i jak wykorzystać potencjał nowych możliwości.
Pokaż więcejZnaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Licz się z barierami we wdrażaniu technologii
Dzisiaj dostęp do wiedzy o klientach przestaje być problemem. Firmy mają wręcz za dużo danych. Często jednak nie potrafią ich wykorzystać w efektywny sposób, bo napotykają na swojej drodze liczne bariery. Jak je pokonywać, by czerpać korzyści z ciągłej łączności z klientami?
Waluta cenniejsza niż złoto: jak technologia pozwala osiągać doskonałą obsługę klienta? [WEBINARIUM]
Czym jest doświadczenie klienta (customer expierence) i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla wszystkich polskich firm?
Maciej Dakowicz: personalizacja to najważniejsze wyzwanie
Firmy muszą dziś budować osobistą relację ze swoimi klientami, a technologia powinna im to ułatwiać – przekonuje ekspert firmy Deloitte.