Zarządzanie sobą
Wysoki poziom produktywności może stać się nieodłącznym elementem naszego życia. Jak go osiągnąć? Jak zachować równowagę i być wzorem dla innych?
Pokaż więcejTe trzy historie zabierz na rozmowę kwalifikacyjną
Podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą nie ma chyba nic bardziej stresującego niż pytanie, po którym odczuwamy pustkę w głowie. I to tak wielką, że ugięłyby się pod nami kolana, gdyby nie to, że właśnie siedzimy na krześle...
Żelazne zasady efektywnych negocjacji
Negocjacje to w biznesie sprawa kluczowa, sztuka, której opanowanie do perfekcji doprowadziło niejednego przedsiębiorcę na szczyt i pomogło osiągnąć sukces. Jak zwycięsko pertraktować z innymi?
Nieuświadomione narzędzie zarządcze
Umiejętność formułowania pytań należy do podstawowych kompetencji menedżerów na wszystkich szczeblach organizacji. Dzięki informacjom zawartym w odpowiedziach mogą odpowiednio sterować zespołami, a także motywować je do osiągania celów.
6 wskazówek, które pomogą ci poradzić sobie z zazdrością
Niezależnie od tego, jak bardzo staramy się temu zaprzeczyć, każdy z nas kiedyś doświadczył zazdrości w pracy.