Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

W poszukiwaniu zagubionej kreatywności

Premium

· · 8 min
W poszukiwaniu zagubionej kreatywności

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Producent toreb ALEBAG utracił wizerunek innowatora, którym cieszył się od chwili powstania. Niektórzy z menedżerów zdają sobie sprawę z nadciągającego kryzysu, lecz ich pomysły na uzdrowienie sytuacji trafiają w próżnię. Jak ożywić pogrążającą się w stagnacji organizację?

Marzena Milewczyk, dyrektor działu projektowego firmy ALEBAG, ledwo poradziła sobie z otwarciem drzwi wejściowych do firmy. W obu rękach i pod pachami ściskała liczne katalogi, które przywiozła z TOKYO BAG EXPO, największych azjatyckich targów skupiających producentów toreb i walizek. Pojechała tam w poszukiwaniu inspiracji, przełomowych pomysłów i nowych kontaktów. A że targi były niezwykle interesujące, wróciła do firmy z podniesioną głową i szerokim uśmiechem. Była przekonana, że wypełniła swoją misję, a jej zdobycze skłonią kolegów i koleżanki do poszukania nowych dróg rozwoju dla firmy.

Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!

...

Przeczytaj komentarze polskich ekspertów »

Przemysław Kania: W naszej firmie strategia innowacji opiera się na kilku filarach 

Firma ALEBAG znalazła się w sytuacji znanej wielu przedsiębiorstwom z różnych branż.

Zostało 81% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”.

Krzysztof Bogomaz

Design Strategy & Innovation manager, Ergo Design

Polecane artykuły